انواع میوه های خشک شده را بشناسید

0

رپورتاژ

در خانه‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها همیشه ظرف‌هایی پر از مویز، کشمش، توت خشک و انجیر خشک بود. بچه‌ها هم برای خوردن این تنقلات و میوه‌های خشک شده سر و دست می‌شکستند. به قول بزرگ‌ترها خوردن میوه خشک به دلیل ویتامین‌هایش باعث انرژی بیشتری در بدن می‌شود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور روش‌ها و دستگاه‌های مختلف برای خشک کردن میوه شاهد تنوع بیشتری در انواع میوه خشک یا چیپس میوه هستیم. به بهانه ایام گذشته و خواص بی‌نظیر چیپس میوه پیشنهاد می‌کنیم انواع میوه‌های خشک شده را بیشتر بشناسید. اگر برای داشتن یک برنامه غذایی سالم آماده‌اید تا انتهای این ما را همراهی کنید.

میوه خشک چیست؟

میوه‌های خشک همان میوه‌های تازه‌ای هستند که در فصل‌های مختلف می‌رویند و برای استفاده در طول سال خشک می‌شوند. میوه‌های خشک به چیپس میوه و آبنبات میوه نیز معروف هستند. در گذشته میوه خشک را زیر نور خورشید خشک می‌کردند. اما در سال‌های اخیر با استفاده از انواع دستگاه‌های خشک کن حجم بیشتری از میوه را در مدت زمان کوتاه‌تری خشک می‌کنند.

میوه‌های خشک هم مانند میوه‌های تازه سرشار از ویتامین، پروتئین و فیبرهای ضروری برای بدن هستند. همچنین افرادی که از یک رژیم غذایی سالم پیروی می‌کنند میوه‌های خشک را در برنامه غذایی خود جایگزین تنقلات کارخانه‌ای می‌کنند. میوه‌ خشک ارزش غذایی بالایی دارد او برای استفاده بیشتر از فواید این تنقلات خوشمزه، بهتر است از میوه‌های خشک ارگانیک تهیه شود. چون در تولید و پرورش میوه‌های ارگانیک از کودهای شیمیایی،‌ هورمون‌های رشد و افزودنی‌های غیر مجاز استفاده نمی‌شود.

خوشمزه‌ترین و تازه‌ترین انواع میوه خشک را می‌توانید از یک سایت خرید اینترنتی محصولات ارگانیک سفارش دهید. مصرف محصولات ارگانیک به دلیل سلامت میوه‌ها و سبزیحات تاثیر بسزایی در پیشگیری از امراض و بیماری‌های جسمی و بدنی دارد.

معرفی پرطرفدارترین انواع میوه خشک در بازار

خوشبختانه ایران کشوری چهار فصل است و شاهد تنوع بی‌نظیری در انواع میوه‌ها هستیم. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب ایران میوه‌های سردسیری و گرمسیری متعددی کاشت و برداشت می‌شود که برای مصرف تازه و خشک کردن مفید هستند. عطر و طعم وسوسه‌انگیز میوه‌های خشک در کنار خواص بی‌نظیری که دارد باعث افزایش طرفداران این محصولات شده است. امروزه خرید چیپس میوه در سبد غذایی ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای به دست آورده و به یک همراه همیشگی در زمان سرو میان وعده یا در زمان صرف چای تبدیل شده است.

به اندازه کافی درباره اینکه میوه خشک چیست صحبت کردیم. بهتر است دیگر با انواع میوه های خشک شده آشنا شوید و طعم دلخواه خودتان را برای صرف یک میان وعده دلچسب انتخاب کنید. پرطرفدارترین انواع میوه‌های خشک شده به شرح زیر هستند:

  • کشمش
  • چیپس سیب
  • هلو خشک شده
  • پرتقال خشک شده
  • موز خشک شده
  • توت فرنگی خشک شده
  • کیوی خشک شده
  • آناناس خشک شده
  • انجیر خشک
  • گوجه فرنگی خشک شده
  • زرد آلو و آلو زرد خشک شده
  • قیصی خشک شده

ویژگی‌های میوه خشک خوب را بیشتر بشناسید

کشور ایران به دلیل کیفیت بالایی که در تولید میوه خشک دارد موفقیت‌های بسیاری در زمینه صادرات خشکبار، میوه خشک و سبزی خشک به دست آورده است. استفاده از میوه‌های تازه و مرغوب یک اصل مهم در تولید میوه خشک است که باعث استقبال از این فراورده می‌شود. علاوه‌بر تازه بودن میوه، ویژگی‌هایی دیگری نیز منجر به خوش طعم بودن میوه‌های خشک شده می‌شود. این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

  • تنوع در انتخاب انواع میوه
  • استفاده از میوه‌های درجه یک برای محصول با کیفیت
  • خشک کردن میوه با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته روز دنیا
  • استفاده از میوه‌های 100 درصد ارگانیک
  • خشک کردن میوه بر اساس استانداردهای بهداشتی و غذایی

در خرید میوه خشک، سبزی خشک و خشکبار به این نکته دقت کنید که بهتر است این محصولات به‌صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه شده باشند. اگر هدف شما داشتن یک رژیم غذایی سالم است استفاده از محصولاتی که با هورمون‌، کودهای شیمیایی و آفت‌کش‌ها به عمل آمده‌اند قطعا نتیجه معکوسی در سلامتی شما و اعضای خانواده‌تان خواهد داشت.

بهترین میوه خشک را از کجا بخریم؟

با نگارش این مقاله تلاش کردیم تا انواع میوه های خشک شده را بشناسید و با گنجاندن این محصولات در سبد خریدتان، سلامتی را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان آورید. بهترین انتخاب برای داشتن یک رژیم غذایی سالم و به دور از مواد افزودنی خرید محصولات ارگانیک است. در پروسه کاشت، داشت، برداشت و فروش محصولات ارگانیک به هیچ‌عنوان از مواد افزودنی، کودهای شیمیایی، مواد ممنوعه و غیر مجاز و هورمون‌ها استفاد نمی‌شود. به همین دلیل مصرف محصولات ارگانیک برای بدن عوارضی به دنبال نخواهد داشت.

اگر شما هم برای حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده‌تان به دنبال مصرف مواد غذایی صد در صد طبیعی و اگانیک هستید حتما به سایت آناناس با آدرس اینترنتی ananas2.com مراجعه کنید. تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی ارگانیک را می‌توانید با خیالی آسوده از مجموعه آناناس تهیه فرمایید. همچنین همکاران ما با شماره تلفن 4458742-021 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5