فرصت جدید ثبت نام در دوره های DBA دانشگاه تهران

11

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت کشور همواره نقش مهمی در تربیت و ارتقای دانش و مهارت مدیران کشور داشته است. این دانشکده برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری دوره های نیمه حضوری DBA (مدیریت حرفه ای کسب و کار) کرده است. این دوره یکساله است و بصورت نیمه حضوری و با حضور بزرگان مدیریت کشور برگزار می شود.

8-24-2015 2-37-55 AM

محور آموزش در دوره DBA  توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. این دوره با هدف انتقال مهارت و نه دانش صرف، به مدیران دست اندرکار حوزه های مهم اجرایی و مدیریتی در کشور برنامه ریزی و اجراء شده است. همچنین در این دوره ی منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمانهای بزرگ ایران بعنوان “کیس استادی” استفاده شده است و شرکت کنندگان می توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره برداری نمایند.

مخاطبان این دوره مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های آینده پژوهی، بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده، متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.

[highlight] درباره دوره یکساله نیمه حضوری DBA دانشگاه تهران [/highlight]

دوره نیمه حضوری DBA یکساله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای نخستین بار با حضور اساتید شاخص دانشگاه تهران و کارآفرینان صنایع مختلف در قالب برنامه ای یکساله برگزار می شود. در این دوره دانشپذیر پس از تایید مدارک و یا گذراندن مصاحبه حضوری بخش عمده آموزش خود را از طریق پلتفرم پیشرفته  VLA.ir به صورت آنلاین گذرانده و با کمک آن ویدئوها، فایل های متنی و صوتی، پی دی اف ها و پاورپوینت های آموزشی مربوط به دروس خود را مشاهده می نماید.  تمرین ها و پروژه های تعیین شده را انجام می دهد، با کیس استادی های مطرح و موفق که توسط مدیران ارشد سازمانها و شرکتها ارائه می شوند، آشنا شده و با کمک سیستم تیکتینگ در هر ساعت از شبانه روز پیام یا سوال خود را به استاد می رساند. همچنین علاوه بر بخش غیر حضوری، برای برخی دروس بین 1 تا ۵ جلسه کارگاه مهارتی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بصورت حضوری برگزار می شود تا داوطلبان بتوانند از تجربیات اساتید برجسته مدیریت کشور بصورت رو در رو بهره برداری نمایند.
در کنار این خدمات از وجود حامیانی جهت پشتیبانی و رفع اشکال و سوالات پیش آمده استفاده شده است که در طول دوره با دانشپذیر به صورت هفتگی در تماس خواهند بود.

8-24-2015 2-39-59 AM

پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی نیز، گواهینامه پایان دوره یکساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیر اعطا می شود.
مهمترین مزیت دوره ی کاربردی یکساله DBA تبدیل کردن مجموعهای از اطلاعات و دانش به مجموعهای ارزشمند از مهارتها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است، اما اگر بخواهیم بطور سرفصل وار بگوییم که چرا این دوره در ایران و دنیا با اقبال گستردهای مواجه شده است میتوانیم از مزایای مهم زیر نام ببریم:
•    یادگیری قواعد کسب و کار  ومهارت های رهبری سازمانی
•    دستیابی به موقعیتهای شغلی بهتر
•    گسترش ارتباطات کاری و شبکه کسب و کار
•    آشنایی با به روزترین مسائل مدیریت کسب و کار
•    کسب مهارتهای علمی به همراه آموزه های نظری

8-24-2015 2-40-59 AM

[highlight] شرایط رزرو و ثبت نام در دوره یکساله DBA [/highlight]

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و یا رزرو دوره DBA دانشکده مدیریت به سایت اینترنتی www.VLA.ir مراجعه و یا با حضور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به آدرس بزرگراه چمران، پل گیشا، مرکز آموزش های نیمه حضوری MBA و DBA اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین مشاوران دانشکده با تلفن 88763866 پذیرای پاسخگویی به سوالات داوطلبان خواهند بود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
11 نظرات
  1. فرشاد امینی می گوید

    دوره نیمه حضوری یعنی چی؟؟ هزینش چقدره؟

    1. ایمان مهدوی دوست می گوید

      دوست عزیز سلام، در دوره های نیمه حضوری شما در کلاس ها به صورت فیزیکی شرکت نمی کنید و از طریق پلتفرم آنلاینی که بدین منظور طراحی شده است استفاده می کنید.
      بدین صورت می توانید در هر ساعت از شبانه روز اقدام به حضور در کلاس نمایید.
      سیستم طوری طراحی شده است که می توانید از طریق اینترنت های ضعیف موبایل و با هر دستگاهی در کلاس ها شرکت نمایید.
      در این دوره ها 80 درصد دوره به صورت مجازی بوده و تعاملات شما با استاد به صورت مجازی صورت میگیرد و 20 درصد آن به صورت حضوری در قالب کلاس ، همایش و .. برگذار می گردد.

  2. زهرا می گوید

    من دانشگاه تهران درس خوندم. تدریس دکتر خزایی در زمینه آینده پژوهی فوق العادس

  3. Adel می گوید

    کلاسای جالبی میتونه باشه ولی هزینه خیلی سنگینی داره
    بعید می دونم قشر متوسط جامعه توان پرداخت چنین پولایی رو داشته باشن.

    1. ایمان مهدوی دوست می گوید

      دوست عزیز سلام،

      ما با طراحی این سیستم سعی نمودیم تا این مسئله رو بر طرف نماییم ودانش پذیران با شرکت در دوره های نیمه حضوری می توانند حدود 70% به نسبت شهریه واقعی کمتر هزینه کنند.

      جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  4. پیمان اسدی می گوید

    دکتر مجیدی عزیز به نظر شما با این هزینه ارزشش رو داره؟

  5. فرناز می گوید

    جناب مجیدی عر

  6. فرناز می گوید

    جناب مجیدی عرض ادب و احترام دارم خدمتتنون.
    فکر می کنم از شخصی مثل شما خیلی بعیده که نظرات مخالف رو سانسور کنه، بنده نه توهینی کردم و نه حرف زشتی زدم، صرفا نظرم رو گفتم. اما مثل اینکه رویه تون اینه که صرفا تعریف و تمجید ها و نظرات خنثی رو نشون بدید.
    اگه واقعا اینطوره لطف کنید و این پالیسی رو ذکر کنید توی بخش کامنتها که نظرات منتقدین منتشر نمی شود.
    اگرم اینطور نیست پس کامنت بنده رو منتشر کنید، لطفا یک بام و دوهوا بازی نکنید و رو راست باشید با مخاطبینتان.
    بنده منتظر پاسخ شما هستم

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      با ادبیات بهتر و متکی بر شواهد، نظرهای مخالف قابل انتشار است. توجه شما را به نکات زیر توجه می‌کنم:
      1- انتشار رپورتاژ‌ها برای ما چالش‌‌‌برانگیز است و در واقع اگر مشکلی مالی برای ادامه کار سایت نداشتیم، این کار را نمی‌کردیم.
      گرچه رسانه‌ها طبق قانون، لازم نیست که راستی‌آزمایی کنند و صحت و سقم خدمات ادعایی را ثابت کنند، اما خواننده‌ها گاهی از ما انتظار بیشتر از این دارند.
      2- حالا فرض کنید که خدمات صاحب آگهی واقعا خوب باشد، اما رقیب آن شرکت یا یک آدم مغرض، سعی در بی‌اعتبار کردن آگهی رقیب‌اش داشته باشد. در این صورت من چطور می‌توانم متوجه بشوم که صاحب آگهی راست می‌گوید یا کامنت‌گذار؟!
      من عملا بسیار موارد راهی ندارم.
      3- حالا فرض کنید که کامنت‌گذار واقعا دلسوز باشد. باز هم من به عنوان منتشرکننده آگهی وظیفه دارم که صاحب آگهی را مطلع کنم که چنین کامنتی منتشر شده. چون در هر صورت به هر متهمی باید اجازه دفاع داد.
      پس بنا بر چیزهایی که خدمت شما نوشتم، کار من در این سو، اصلا ساده نیست. راستش من ترجیح می‌دهم بیشتر فرصت و زمان برای انتشار پست‌های اصلی سایت بگذارم، وگرنه به ورطه روزمرگی می‌افتم و لذت نوشتن از من دریغ می‌شود.

      1. فرناز می گوید

        سپاسگزارم از مسئولیت پذیری و پاسخ تان.

        1. علیرضا مجیدی می گوید

          من هم از حساسیت و کامنت شما ممنونم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5