شش دلیل قانع کننده برای آموزش آنلاین تایپ ده انگشتی

0

رپورتاژ

ممکن است با خودتان فکر کنید که چرا آموزش آنلاین تایپ ده انگشتی تا این حد اهمیت دارد؟ چرا باید برای یاد گرفتن این مهارت هزینه کنید و وقت بگذارید؟ در این صورت این مقاله را مطالعه کنید. می‌خواهم با 6 دلیل شما را قانع کنم که لازم است تایپ ده انگشتی بلد باشید.

در عصر حاضر کامپیوترها، تبلت ها و گوشی‌های هوشمند از پرکاربردترین رسانه‌های ارتباط جمعی هستند. آنچه مسلم است، بدون آموزش تایپ ده انگشتی نمی‌توانید از این ابزارها آنطور که باید و شاید استفاده کنید. برای همگام شدن با تغییرات روزافزون فناوری ارتباطات، باید تایپ ده انگشتی بلد باشید. به خصوص اگر برنامه‌نویس یا نویسنده هستید یا هر تخصص یا شغل دیگری دارید که نیاز به مکتوب کردن دانش و اطلاعات خود دارید.

سرعت تایپ یکی از فاکتورهایی است که امروزه بسیاری از کمپانی‌ها برای جذب نیرو مدنظر دارند. اما این تنها یک بعد ماجرا است. نتایج پژوهش‌های انجام شده نشان می‌دهد که تایپ کردن با کیبورد، توانایی تحلیل مغز را بالا می‌برد. پس آموزش تایپ ده انگشتی از جهات زیادی توانایی‌ها و موقعیت شغلی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تایپون چیست؟

تایپون یک پلتفرم هوشمند است که برای آموزش آنلاین تایپ ده انگشتی طراحی شده است. با استفاده از این سایت هوشمند می‌توانید در یک محیط ساده و کاربرپسند و با صرف کمترین هزینه تایپ سریع را بیاموزید.

در تایپون چه می‌آموزید؟

در تایپون ما به شما می‌آموزیم که چطور بدون خیره شدن به کیبورد و تنها با استفاده از حس لامسه تایپ کنید. اگر قصد دارید سرعت تایپ کردن خود را به 60 تا 80 کلمه در دقیقه افزایش بدهید، تنها راه پیش روی شما تایپ ده انگشتی است.

چرا تایپ ده انگشتی مهم است؟

ممکن است فکر کنید سرعت تایپ کردن شما همین الآن هم کافی است و نیازی نیست برای آموزش تایپ سریع وقت بگذارید. در این صورت بهتر است بدانید روش تایپ شما هرچقدر که سریع باشد، باز هم به پای تایپ ده انگشتی نمی‌رسد.

سرعت تایپ خوب چقدر است؟

یک تایپیست حرفه‌ای می‌تواند بین 65 تا 80 کلمه در دقیقه تایپ کند. اما 60 کلمه در دقیقه هم سرعت خوبی است. با این حال توصیه می‌کنم به کم قانع نباشید و برای بالا بردن سرعت تایپ تمرین کنید.

با چه کیبوردی تمرین تایپ کنم؟

تمرین آنلاین تایپ ده انگشتی را می‌توانید با لپ‌تاپ یا کیبورد کامپیوتر انجام بدهید. اما توصیه می‌کنم به جای لپ‌تاپ از کیبوردهای کامپیوتر استفاده کنید. در مورد نوع کیبورد هم کیبورد مکانیکی گزینه بهتری نسبت به کیبورد ممبرین است.

تایپ را به چه زیانی تمرین کنم؟

جواب این سوال بستگی به این دارد که کجا زندگی می‌کنید و چه نیازهایی دارید. با توجه به این که فارسی‌زبان هستید، بهتر است آموزش تایپ را با زبان فارسی شروع کنید و در صورت نیاز با زبان انگلیسی ادامه بدهید.

چه فرصت‌های شغلی پیش روی من است؟

با توجه به شیوع کرونا و رواج دورکاری، فرصت‌های زیادی پیش روی تایپیست‌های حرفه‌ای وجود دارد. در پست دیگری فرصت‌های شغلی و درآمد یک تایپیست حرفه‌ای را بررسی کرده‌ایم که بد نیست مطالعه کنید.

اگر با مطالعه این مقاله قانع شده‌اید که لازم است تایپ ده انگشتی بلد باشید، فرصت را از دست ندهید. همین الآن در تایپون ثبت‌نام کنید. ما تایپ ده انگشتی را با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت تعاملی به شما آموزش می‌دهیم. مهم‌تر از همه این که نیازی به حضور در کلاس نیست و می‌توانید بدون محدودیت زمان و مکان این مهارت کلیدی را بیاموزید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.