عکاسى را به صورت حرفه ای آموزش ببینیم.

0

رپورتاژ

نقش عکاسى در زندگى ما چیست ؟  کجا و چگونه  آموزش ببینیم ؟

چرا در این دوران ھمه باید عکاس ھاى خوبى باشیم؟ چگونه میتوان عکاس حرفه ای شد؟

هنر جوان عکاسی، با تاریخچه ای کمتر از ١٩٠ سال،  به  جرأت یکی از پر تأثیرترین شاخه ھاى ھنرھاى تجسمى در جوامع مختلف و ھمچنین در زندگی تک تک ما است. آیا می دانید دنیای هنر و صنعت امروز تا چه اندازه به هنر عکاسی مدیون است و بدون اختراع عکاسی زندگی ما چگونه میشد؟  دنیایی بدون سینما، تلویزیون ، فروشگاه ھاى آنلاین و حتى اینستاگرام!

 شاید در ابتدا ارتباط عکاسى با این ھمه پیشرفت عجیب به نظر برسد ولی اختراع سینما و پس از آن تلویزیون، رونق مجلات و روزنامه ھا از اوایل قرن بیستم میلادی، بوجود آمدن شبکه ھاى اجتماعى و حتى خاتمه یافتن جنگ ها مرھون عکاسى هستند. شاید باور نکنید ولی دولت امریکا پس از انتشار یک عکس خبری از ویتنام و تحت فشار افکار عمومی مجبور به خاتمه دادن به این جنگ بی حاصل ۷ ساله شد!

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و حضور دوربین ھای دیجیتال،  به خصوص گوشی ھای ھوشمند، آنقدر عکاسى با زندگی روزمره ما عجین شده که دیگر تصور دنیا و زمانی نه چندان دور که در آن برای ثبت یک تصویر، ساعت ها و شاید روز ها و ماه ها زمان صرف میشد سخت است. شاید به همین دلیل، عکاسی از یک‌ پدیده و هنر خاص تبدیل به یک توانایی مهم اجتماعی مانند رانندگی شده و حالا در دنیا به تعداد گوشی های همراه، عکاس وجود دارد؛ عکاس آماتور ! شاید شما ھم جزو ھمین دسته از عکاسان ھستید و به دلایل مختلفی تمایل دارید مھارت عکاسى خود را در افزایش دھید و خالق تصاویر بھترى باشید.

آیا اهل سفر هستید و دوست دارید دیدنی های سفر را به زیبایی ھرچه تمام تر ثبت کنید؟ یا علاقمندید لحظات خاص زندگی در کنار عزیزانتان را در تصویری جاودانه کنید؟  شاید صاحب تجارت یا تولید کننده محصول و یا صاحب ایده ای ھستید و می خواهید با استفاده از عکاسى به بھترین نحو ممکن در شبکه ھاى اجتماعى حضور پیدا کرده و مخاطبان زیادی را با خود ھمراه کنید؟ شاید ھم به عکاسى به طور جدی و به عنوان شغل آینده خود می نگرید و علاقمندید تا به عنوان عکاس حرفه اى کسب درآمد نمایید؟ در این صورت دو راه پیش روی شماست. میتوانید با تلاش و مطالعه فراوان و آزمایش و خطا طى چند سال عکاسى را بیاموزید یا با راهنمایی استادى با تجربه در آموزش و خبره در هنر عکاسی، به صورت علمی و در مدت زمان بسیار کوتاه تر دوره ببینید و از دانش و تجربیات او استفاده کنید. اگر راه دوم را انتخاب میکنید، دوره ھای عکاسی امیر بیان فر، استاد دانشگاه ھنر تهران و کارشناس ارشد عکاسى مد و تبلیغات از آکادمی هنر فلورانس ایتالیا، از بھترین و کامل ترین دوره ھای موجود در ایران ‌است. دلیل اصلی تمایز این دوره ها  از کلاس های مشابه در ایران، نه فقط سابقه ی چند ساله ی تدریس در دانشگاه، بلکه تجربه ی وسیع استاد بیان فر در پروژه ھاى عکاسی مهم ملی و بین المللى و حضور ۱۵ ساله ایشان به عنوان عکاس حرفه اى در اروپاست. امیر بیان فر در سال۳ نوبت برای برگزاری دوره ھای عکاسی به ایران سفر میکند و دانش و تجربیات به روز خود را با عکاسان و علاقمندان ایرانی به اشتراک میگذارد .

این دوره ھا که از سطح مقدماتى تا پیشرفته برگزار میگردند، شامل دوره عکاسی مقدماتی، دوره عکاسی پرتره، دوره عکاسى تبلیغات و صنعتی، دوره عکاسى طلا و جواھر، دوره آموزش ژست عکاسى و دوره نرم افزار لایت روم جھت ادیت عکس ھا می باشند.

از دیگر امتیازات بسیار مھم و مثبت این دوره ھا، زمان فشرده و  فضای نیمه خصوصی کلاس هاست؛ بگونه ای که حداکثر تعداد ھنرجویان قابل پذیرش در هر دوره ٧ نفر میباشد. با شرکت در این دوره ھا میتوانید بهتر ببینید، درست عکس بگیرید و از تجربیات ارزنده یک‌ استاد عکاسی بهره مند شوید.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.