آیا این تصاویر واقعا اپل واچ سری ۷ هستند؟ طراحی با لبه‌های تخت مشابه آیفون ۱۲

زبان طراحی جدید اپل برای ساعت هوشمندش با رنگ‌بندی‌های متنوع‌تر

0

این روزها ساعت اپل محبوب‌ترین ساعت جهان است؛ حتی از ساعت‌های رولکس هم محبوب‌تر و پرفروش‌تر است.

کاری به این نداریم که اپل چگونه توانست طی چند سال به این موفقیت برسد ولی خبر مهم تغییر طراحی این ساعت هوشمند است. «جون پروسر»، یکی از مردان مشهور دنیای فناوری ادعا می‌کند اپل در حال بازطراحی اپل واچ سری ۷ است.

در اپل واچ سری ۶ تنها شاهد دو مورد تغییر و بازطراحی مهم بودیم: داشتن صفحه دوم و حاشیه‌های نازک‌تر. اما به نظر می‌رسد غول کوپرتینو برای سری ۷ برنامه‌های طراحی بزرگی دارد؛ از جمله هماهنگ‌سازی طراحی آن با زبان طراحی جدید آیفون ۱۲ و آیپد پروهای ۲۰۲۱ است.

شایعات درباره طراحی جدید نسل بعدی ساعت اپل از سال ۲۰۲۰ آغاز شد. مینگ چی کو، تحلیل‌گر ارشد مسایل اپل اشاره کرد این شرکت برای اپل واچ جدید خود یک طراحی جدید در نظر گرفته است و به‌زودی در سال ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود.

اکنون به سال ۲۰۲۱ وارد شدیم؛ «پروسر» با همکاری «ایان زلبو» براساس نشت‌ها و تصاویر منتسب به اپل واچ سری ۷ سعی کردند رندرهای جدید از آن طراحی کنند. این تصاویر بسیار زیبا و زنده هستند و از روی اسکرین‌شات‌های فایل‌های CAD منابع خبری وابسته به اپل ساخته شده‌اند.

این رندرهای اپل واچ سری ۷ برای عموم به اشتراک گذاشته شده‌اند ولی هنوز به منبع مورد اعتماد آن‌ها اشاره نشده است تا مورد حمایت و محافظت قرار بگیرد. این رندرها می‌گوید واقعا اپل شروع به بازطراحی اپل واچ کرده است و شاهد ساده‌سازی زبان طراحی ساعت هوشمند این شرکت هستیم.

به نظر می‌رسد شیشه جادویی که اپل برای آیپدها استفاده کرده؛ خوب جواب داده است و زبان طراحی آیفون ۱۲ که بزرگ‌ترین ویژگی آن لبه‌های تخت است و امسال در آی‌مک هم شاهد بودیم؛ به اپل واچ سری ۷ خواهند رفت. شنیده‌ها می‌گویند اپل واچ جدید با لبه‌هایی تخت و نه گرد عرضه می‌شود و صفحه‌نمایش آن بزرگ‌تر و کمترین حاشیه طراحی شده است.

رنگ‌های متنوع دستبد و بدنه فلزی

باید بدانیم که این طراحی‌ها واقعا اولیه و براساس حدس و گمان هستند. هیچ مدرک و سندی در دست نیست که ثابت کند اپل واچ سری ۷ چنین طراحی دارد. پروسر و همکارش فقط یک طراحی ظاهری از اپل واچ سری ۷ ارائه دادند و درباره مشخصات یا سخت‌افزار داخل ساعت صحبت نکردند.

اپل طراحی و ساخت محصولاتش و از جمله اپل واچ را بسیار مرموز و محرمانه پیش می‌برد. حتی شاید این طراحی‌هایی که می‌بینید؛ نه برای اپل واچ سری ۷ بلکه برای اپل واچ سری ۸ باشند.

چیزی که بسیار برجسته است؛ این رندرهای بسیار دوست‌داشتنی، زیبا و خواستنی هستند. ظاهر اپل واچ بسیار بهتر شده و شاهد طرح‌های رنگی هستیم. به‌ویژه، رنگ سبز خزه‌ای دستبند این اپل واچ، آرامش‌بخش است و فقط برای دستبند نیست بلکه روی بدنه فلزی نیز دیده می‌شود. آیا اپل واقعا نسخه بنفش رنگ اپل واچ را هم مشابه آیفون ۱۲ ارائه می‌کند؟

نظر شما درباره طراحی جدید اپل واچ بعدی چیست؟ این طراحی را دوست دارید و به نظر شما به اندازه کافی مدرن و متحول شده نسبت به اپل واچ سری ۶ هست؟ کدام رنگ را بیشتر دوست دارید؟


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…
منبع yankodesign
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.