رندرهای منتشر شده از گوشی پیکسل ۶ یک طراحی جدید دراماتیک را نشان می‌دهند

پیکسل ۶ پرو یک ماژول دوربین افقی سه‌گانه دارد

0

شایعات و تبلیغات گوشی پیکسل ۶ دقیقا پس از معرفی پیکسل ۵ در نوامبر سال گذشته آغاز شدند؛ زمانی که گوگل وعده یک نسخه شاخص‌تر برای سال ۲۰۲۱ را داد.

جدیدترین اطلاعات و رندرهای منتشر شده توسط Jon Prosser از سایت Front Page Tech به ما نشان می‌دهد وعده گوگل چندان بی‌راه هم نبوده و اگر واقعا گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو طراحی مشابه این رندرهای نشت داده شده باشند؛ با یک گوشی کاملا متمایز روبرو هستیم.

تصاویر رندر منتسب به گوگل پیکسل ۶، یک گوشی بسیار تمیز و نرم با طراحی مینمیالی و زیبا را به رخ می‌کشند. به گفته پروسر، گوگل امسال دو مدل گوشی به نام‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی خواهد کرد.

در بخش جلویی گوشی، شاهد جابه‌جایی سوراخ دوربین سلفی هستیم که در مدل‌های پیشین در بخش چپ بود ولی اینک به وسط و نسبتا بالاتر قرار گرفته است. حاشیه گوشی همانند مدل‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G بسیار کم و با حداقل حاشیه است.

گوگل سال گذشته به سنسور اثر انگشت روی بدنه پشتی روی آورد ولی اینک در گوگل پیکسل ۶ شاهد یک سنسور زیر صفحه نمایشگر هستیم؛ همان‌طور که قبلا هم گزارش‌هایی از پشتیبانی سنسورهای اثر انگشت زیر نمایشگر در اندروید جدید شنیده بودیم.

در بخش پشتی گوشی پیکسل ۶، تغییرات جالب‌تر هم می‌شوند. آرایه دوربین‌های پشتی به صورت کاملا افقی و به عرض سراسر بدنه گوشی امتداد پیدا می‌کنند. یک ماژول دوربین برجسته می‌بینیم که دارای لبه‌هایی به سوی پایین است. پیکسل ۶ دارای یک جفت دوربین است ولی گوشی پیکسل ۶ پرو اولین گوشی سه لنزه سری پیکسل گوگل خواهد بود.

هنوز جزئیاتی درباره مشخصات لنزهای دوربین‌های این گوشی‌ها منتشر نشده است ولی قابل تصور است پیکسل ۶ دارای لنزهای wide-angle و ultra-wide باشد و در پیکسل ۶ پرو شاهد یک لنز تله‌فوتو هم باشیم.

ماژول دوربین افقی و سراسری

نوع آرایش و ماژول دوربین‌های پیکسل ۶ در رندرهای منتشر شده، بیشترین توجه‌ها و نظرات را به سوی خود جلب کرده است. بسیاری از کاربران این طراحی ماژول دوربین افقی و سراسری را با شخصیت Cyclops از فیلم X-Men یا Geordi’s از Star Trek و همین‌طور Cylon’s از فیلم Battlestar Galactica مقایسه می‌کنند.

گوگل می‌توانست لبه‌های شیشه نمایشگر گوشی را هم خمیده کند ولی بدون در نظر گرفتن آن، باز هم یک گوشی است که بدون کیس می‌توانید از آن استفاده کنید. در بخش بالایی گوشی‌های جدید گوگل یک رنگ متفاوت از رنگ بدنه مشاهده می‌کنیم که باز جالب است.

در حالی‌که رنگ غالب در بدنه گوشی‌ها سفید است؛ در زیر ماژول دوربین و بالای آن رنگ نارنچی پر جنب و جوشی دیده می‌شود. در پیکسل ۶ پرو، بدنه هم نارنجی اما کم‌رنگ‌تر و متمایل به سفید است ولی سفید کامل نیست؛ تقریبا مشابه Not Pink Pixel 3 یا Barely Blue Pixel 4a. روکش فلزی تمام بدنه این گوشی‌ها را پوشانده است؛ همان‌طور که از اسمارت‌فون‌های اپل و سامسونگ انتظار دارید.

البته، گزارش‌های ضد و نقیضی درباره رنگ این گوشی‌ها منتشر شده است. در حالی‌که «پروسر» از سایت Front Page Tech می‌گوید برخی منابع گوگل این رنگ‌ها را تایید کردند و نهایی هستند ولی Max Weinbach در توییتر گفته است این طراحی‌ها دقیق هستند ولی رنگ‌ها تفاوت دارند.

با توجه به اینکه این گوشی‌ها تا پاییز امسال معرفی نمی‌شوند؛ احتمالا گوگل فرصت دارد هنوز روی رنگ‌ها کار کند و ما شاهد نسخه متفاوت‌تری باشیم.

حالا، با توجه به طراحی جدید گوشی‌های پیکسل ۶، نظرتان درباره آن‌ها چیست؟


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…
منبع laptopmag
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.