داستان شنیدنی کیف زنانه و برندهای معروف چرم ایرانی

0

رپورتاژ

کیف زنانه و انواع کیف دخترانه را می‌توان بخش پایه و ثابت مد دانست. تا جایی که در هر نمایش لباس و آرایش موفق، اغلب نمونه کیف دخترانه هم دیده می‌شود.

با تولید محصولات کیف چرم، این توانایی صدچندان شده و افقی تازه در دنیای شیک‌پوشی و استایل لاکچری گشوده می‌شود. به طوری که چرم به متریال انحصاری شیک‌پوشان معروف است!

اما از سهم و نقش کیف مردانه نیز در این مورد نباید غافل شد!

در این مطلب:

  • شما را با دنیای برندهای معروف چرم و ساخت کیف مردانه آشنا می‌کنیم.
  • از تأثیر کاربرد چرم در بالا بردن سطح کیفی کیف زنانه برایتان می‌گوییم.
  • از سلیقه بالای بانوان در انتخاب کیف دخترانه و خرید کیف زنانه چرم خواهیم گفت.
  • از نقش چرم در دوخت کیف مردانه، کیف پول و انواع کیف زنانه با شما گفتگو می‌کنیم.
  • کد تخفیف ویژه مخاطبان یک‌پزشک

پس تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید.

با چرم از ابتدا تا اوج خلاقیت و مد …

چرم ماده‌ای طبیعی است که از دوران باستان با انسان همراه بوده است. از همان دوران شکار و غارنشینی تا تالارهای مد کفش و کیف امروزی، چرم همیشه رتبه خوبی را از آن خود کرده است.

حتی امروزه و در سال ۲۰۲۱ نیز انواع کیف زنانه، کیف پول چرم و انواع کیف مردانه، چرم در موقعیت ویژه‌ای از دنیای مد قرار دارد. به خصوص درباره کیف چرم اصل که طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده است.

در ایران هم با وجود منابع فراوان چرم و صنایع تولیدی آن از قبیل انواع کفش و کیف زنانه و کیف پول مردانه برندهای سرشناسی در این زمینه مشغول به کار هستند.

تولیدات کیف دخترانه چرم متنوع نیز بازار اشتغال با این ماده طبیعی را گرم کرده است.

برندهای معروف چرم ایرانی

وقتی صحبت از کیف مردانه یا انواع شیک و لاکچری کیف دخترانه و زنانه به میان می‌آید، اولین تصویری که در ذهن تداعی می‌شود کیف چرم است. البته این برندهای معروف صنعت چرم هستند که با تولیدات بی‌نظیر خود، این تصویر را تقویت می‌کنند.

در این میان اسامی مانند چرم مشهد، نوین چرم و مارال چرم نیاز به معرفی چندانی ندارند. کارهای شناخته شده و کیفیت تولیداتی که از محصولات این برندها در عرصه تولید کیف زنانه و کوله پشتی چرم به دست مشتری می‌رسد معرف این برندهاست.

از دیگر برندهای معروف کیف چرم ایرانی که تولیدات آنها در ساخت انواع کیف پول، مدل‌های شیک کیف زنانه و حتی کوله پشتی و کیف دخترانه کاربرد دارد می‌توان به چرم پارس و کهن چرم اشاره کرد.

از برند سیلار بیشتر بدانیم!

برند سیلار نیز در عرصه فروش تولیدات کیف مردانه چرم، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بسیاری از نمونه کیف دخترانه و کوله پشتی چرم در این برند از تولیدات این صنایع تهیه می‌شوند. هم‌چنین این برند توانسته سلیقه بانوان شیک‌پوش را تأمین و انواع کیف زنانه لاکچری و مطابق مد روز را عرضه کند.

در همه این تولیدات، کیفیت بالای چرم و البته کار استادان در طراحی، برش و دوخت ماهرانه مطرح است.

کیف پول چرمی، تشخص و مد در یک قاب!

باید پذیرفت که چرم، متریال گران‌قیمتی است! تهیه یک نمونه کیف زنانه یا کوله پشتی با توجه به مقدار چرمی که در آن مصرف می‌شود اغلب هزینه بالایی بر تولیدکننده و خریدار تحمیل می‌کند. از طرفی مصرف آن برای تهیه کیف مردانه و انواع کیف دخترانه نیز کم‌هزینه نیست! تا جایی که بسیاری از علاقه‌مندان به این تولیدات در عمل توان خرید آن را ندارند.

اما شاید عمومی‌ترین نوع این تولیدات کیف پول و مصارف آن باشد. تولید این نوع که هم در انواع کیف زنانه و دخترانه و هم در مدل‌های کیف مردانه کاربرد دارد، با کمترین میزان مصرف چرم همراه است. کیف پول در همه نوع با کمترین میزان مصرف چرم ساخته شده و نقش مهمی در مد و زیبایی ایفا می‌کند. خارج کردن یک کیف پول چرمی از جیب یا کیف کار معادل به نمایش گذاشتن قطعه هنری از یک تولید ناب است.

تنوع رنگ و مدل این نوع محصولات نیز مزید بر علت شده تا شیک‌پوشان و اهالی مد بیش از پیش به آن روی آورند.

 

داستان کوله پشتی و کیف چرم…

بی‌شک کوله پشتی از جنس چرم محصولی زیبا، شیک و بی‌نهایت لاکچری است. اما قیمت بالای کوله پشتی چرم، به‌دلیل متریال مصرفی اغلب افراد را از خرید منصرف می‌کند! بیشترین خریداران کوله پشتی چرمی، عاشقان مد و کسانی هستند که برای شیک و لاکچری بودن هزینه بالایی را تحمل می‌کنند.

اما در کل استفاده از کوله پشتی در میان انواع کیف مردانه، دخترانه و حتی کیف زنانه نسبت به کیف پول چرمی به‌مراتب کمتر است.

البته مدل کوله پشتی پارچه‌ای با تزئینات چرم نیز طرف‌داران خاص خود را دارد. هم‌چنین کیف مردانه اداری از نوع چرم بسیار پرطرف‌دار بوده و حتی آمار استفاده از آن با کاربرد کیف پول رقابت می‌کند.

از کدام برندها کیف زنانه چرم بخریم؟

واقعیت این است که تولید چرم و ساخت کیف رابطه تنگاتنگی دارند! چرم مرغوب را می‌توان به کیف اعلا تبدیل کرد. حال چه کیف زنانه باشد، چه کوله پشتی مردانه و چه کیف پول که مورد استفاده زنان و مردان هر دو هست!

البته نقش چرم در تولید کیف دخترانه را هم نباید دست کم گرفت.

در این میان برند سیلار با عرضه محصولات کیف زنانه و تنوع مدل کیف دخترانه در میان سایر برندها جای خوبی دارد.

سخن آخر

تنوع محصولات کیف زنانه در جنس مختلف را می‌توان به اقبال بالای بانوان به این محصولات نسبت داد. اما خرید کیف زنانه چرم موضوعی کاملاً متفاوت است.

وقتی از کیف مردانه چرم صحبت می‌کنیم موضوع اغلب به کیف پول و برای کیف دخترانه اغلب به کوله پشتی با تزئینات چرم برمی‌گردد. گرچه کیف دخترانه تمام چرم در مدل متنوع نیز طرف‌داران زیادی دارد.

تخفیف ویژه مخاطبان یک‌پزشک

شما می توانید برای مشاهده نمایشگاه آنلاین سیلارشاپ به نشانی www.SilarShop.com مراجعه نمایید و با کد تخفیف 1pezeshk خرید کنید. با ثبت‌نام در سیلارشاپ، کیف پول سیلار شما شارژ هدیه خواهد شد. سپس با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید به کیف پول سیلار بازگشت خواهد شد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.