نقش و تاثیر عکس های جذاب در کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام

0

رپورتاژ

یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی، محتوای بصری جذاب است. چرا که سرعت انتقال پیام در آن افزایش می‌یابد. در واقع پوستر، یک ابزار تبلیغاتی است که از دو عنصر اصلی تشکیل شده است، یکی گرافیک و دیگری متن. در یک تقسیم‌بندی صورت گرفته، پوسترها به انواع پوسترهای تبلیغاتی، سیاسی، فیلم، تلقینی و انگیزیشی، رویداد، مسافرتی، آموزشی و نور سیاه تقسیم‌بندی می‌شود. برای طراحی انواع پوسترهای تبلیغاتی جهت استفاده در اینستاگرام لازم است که در ابتدا بدانیم چه عواملی در بازدهیِ بیشتر پوستر ما، مؤثر است.

در یک پوستر تبلیغاتی خوب، لازم است که موارد زیر به درستی رعایت شود:

  • شناخت جامعه هدف و افرادی مخاطب کمپین تبلیغاتی شما
  • آگاهی از عوامل مختلف تأثیرگذار بر ذهن مخاطب
  • اطلاع از محل و بستر انتشار محتوا
  • استفاده از خلاقیت و نوآوری به نحوی که مخاطب را با خود در گیر کند
  • معرفی محصول جدید یا ویژگی‌های محصول
  • نمایش محصولات در محیط‌های زیبا

علاوه بر موارد بالا، یک پوستر تبلیغاتی خوب در عین سادگی، گویا و واضح بوده و دارای کادربندی متناسب با مفهوم پوستر است. خود اینستاگرام نیز با ارائه افکت‌های مختلف در استوری و پست، این فرصت را برای شما فراهم آورده تا محتوای جذاب‌تری را منتشر کنید. مواردی چون افکت رنگین‌کمانی، افکت سایه، استیکرها مختلف و…

اما مغز یک محتوای جذاب، ایده آن است. شما در تولید محتوای خود می‌توانید به تهیه گزارش از پشت صحنه تولید محصولات و عکس‌‌های قبل و بعد روند کار بپردازید و مخاطبان را ترغیب به دیدن آن کنید. استفاده از مناسبت‌های گوناگون، نقل قول از شخصیت‌های برجسته، تولید محتوای اموزشی، به اشتراک گذاشتن رضایت مشتریان شما، پرسش از مخاطبین، برگزاری مسابقه، برگزاری لایو و… همه و همه مواردی هستند که می‌توانند مخاطب شما را جذب نمایند.

چرا پوستر و تصاویر جذاب اهمیت زیادی دارد؟

یکی دیگر از مواردی مهم در طراحی پوستر و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، حجم آن است که ضریب دیده شدن را بالا می‌برد. امروزه الگوریتم‌های آنلاین و همچنین نرم‌افزار‌های کاربردی بسیاری معرفی شده است که به شما این امکان را می‌دهند تا بدون اینکه از کیفیت محتوای مورد نظر خود بکاهید بتوانید آنها را در حجم‌هایی پایین‌تر با همان کیفیت مطلوب به مخاطبین خود ارائه دهید.

 

مزیت اصلی کاهش حجم عکس آنلاین، راحتی کار با این سایت‌ها است. کافیست تصویر خود را به سایت مورد نظر بدهید و خودش ترتیب کار را می‌دهد. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که همه‌ی سایت‌هایی که این امکان را برای شما فراهم می‌آورند نیز مناسب نیستند. زیرا در برخی مواقع بدون اینکه کاهش حجم قابل ملاحظه‌ای داشته باشند از کیفیت تصاویر نیز کاسته می‌شود. سایت‌هایی چون Compressor، Compress، Tinypng و… این امکان را برای شما فراهم آورده تا در سریع‌ترین و ساده‌ترین روش ممکن این کار را انجام دهید.

رساتر دیده شوید

در بین شرکت‌های مختلف، آژانس تبلیغاتی رسا یکی از مجموعه‌های قدیمی حوزه دیجیتال مارکتینگ است که طی 5 سال گذشته، بیش از 8 هزار کمپین تبلیغاتی را اجرا نموده است. همکاری با یک آژانس این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا ریسک کار خود را کاهش داده و اثربخشی آن را دوچندان کنید.

بازاریابی محتوا و تولید محتوا در اینستاگرام نیازمند یک برنامه مستمر، استراتژی تولید و انتشار درست و اصولی محتواست. آژانس رسا با افراد باتجربه در این زمینه و همچنین متخصصان به کمک کسب‌ و‌ کار‌هایی می‌آید که آماده‌اند تا در اینستاگرام فعالیت پررنگ‌تر و بهتری داشته باشند و تا به امروز روش اشتباهی در تولید محتوای اینستاگرام داشته‌اند.

طراحی پوستر با توجه به موضوع آن در مواقع گوناگون، بسیار متفاوت است. سبک‌های مختلف طراحی هر کدام قواعد و پارامترهای مربوط به خودرا دارند که با توجه به نیاز مشتریان و موضوع مشخص می‌شوند. اصول روانشناختی، جامعه شناختی و فرهنگی زیادی در طراحی یک پوستر می‌توانند نقش داشته باشند. علاوه بر این موارد شناخت علمی رنگ و قواعد ساختاری نیز در طراحی پوستر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

در این میان، خدمات مختلفی در زمینه تولید محتوای اینستاگرام  توسط آژانس رسا ارائه می‌گردد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی پوسترهای گرافیکی: در این سبک با استفاده از جلوه‌های ویژه تصویری و خلق تصویرهای گرافیکی یا ترکیب آن‌ها، یک طرح جدید ایجاد می‌کنیم.
  • طراحی پوسترهای رئال: در این روش بر خلاف طرح های گرافیکی با استفاده از عکاسی و تصاویر واقعی، طرح های مورد نظر ایجاد شده و اصلاحات رنگی و فنی بر روی آن انجام می شود.
  • طراحی کاورهای تبلیغاتی: در بعضی مواقع صاحبان کسب و کار محتوای خود را از قبل آماده کرده‌اند ولی قالب و نظم مشخصی برای اجرای آن در رسانه های اجتماعی وجود ندارد. به همین منظور ما در آژانس تبلیغاتی رسا قالب و کاور تبلیغاتی مناسب را برای محتوای شما ارائه می‌دهیم.
  • طراحی لوگو: طراحی لوگو در برندسازی، اولین و مهم ترین قدم است. طراحی لوگو اولین قدم برای معرفی بصری شما به مخاطب است. به همین منظور ما در آژانس تبلیغاتی رسا با استفاده از تیم طراح حرفه‌ای و با تجربه، سعی در خلق لوگوهای خلاقانه و غی تکراری برای صاحبان برندها هستیم.

بعنوان جمع‌بندی باید گفت که استفاده از انواع متدهای تولید محتوای تبلیغاتی اینستاگرام، توسط برندها به اصلی‌ترین راه جذب مخاطب و افزایش آگاهی برند تبدیل شده است. ما در آژانس رسا با فراهم آوردن امکانات و تجهیزات به روز و همچنین استفاده از متخصصین تولید محتوا در زمینه‌های مختلف آماده‌ی ارائه خدمات تولید محتوا در بستر تبلیغات به شما عزیزان هستیم.

 

منبع: آژانس تبلیغاتی رسا – rasaads.com

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.