ماسک سه بعدی KF94 چیست؟

1

رپورتاژ

ماسک سه بعدی KF94 یکی از ماسک‌های تنفسی معروف این روزها است که طرفداران زیادی برای خود دست‌و‌پا کرده است. اما این ماسک چه ویژگی‌های خاصی دارد و چه چیزهایی این ماسک را از ماسک‌های مشابه متمایز می‌کند؟

بهترین ماسک‌های تنفسی

امروزه ماسک‌های متعددی در بازار یافت می‌شود که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. تنوع ماسک‌ها در زمینه‌های مختلفی است و از تعداد لایه‌ها گرفته تا رنگ‌بندی گوناگون آن‌ها را دربرمی‌گیرد. یکی از دسته‌بندی‌های مهم ماسک‌ها بر اساس شکل و ظاهر آن‌ها است. ماسک سه لایه، ماسک سه بعدی، ماسک پرستاری، ماسک وی، ماسک سی و نیز ماسک فلت فولد از جمله انواع مختلف ماسک از نظر ظاهری هستند.

می‌توان گفت ماسک سه لایه پرکاربردترین ماسک تنفسی برای مقابله با ویروس کرونا و دیگر بیماری‎های تنفسی است. این ماسک‎ها که به ماسک جراحی هم معروف شده‎اند، دارای سه لایه فیلتر درون خود هستند که باعث می‎شود توان فیلترسازی خوبی داشته باشند. بیماران مبتلا به کرونا به هیچ وجه نباید از ماسک سوپاپ دار (که برخی به اشتباه به آن ماسک فیلتر دار می‌گویند) استفاده کنند.

برای خرید ماسک سه لایه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

ماسک سه لایه نانو (بسته 3 تایی و 50 تایی)

رفته رفته، با ماندگار شدن کرونا، مصرف‌کنندگان از ماسک سه لایه خسته شدند و به دیگر انواع ماسک روی آوردند. یکی از ماسک‌هایی که به شدت پرطرفدار شد، ماسک 3 بعدی است.

ماسک سه بعدی یا سه تکه که به علت شکل خاصی که دارند به ماسک فیش (ماهی) هم معروف شده است، یکی از انواع ماسک است که از سه تکه مختلف که تشکیل شده است که با استفاده از فناوری اولتراسونیک به یکدیگر دوخته می‌شوند.

ماسک سه بعدی دارای یک تکه بالایی، یک تکه پایینی و یک تکه جلوی ماسک است؛ این شکل سه تکه آن باعث می‌شود از یک سو زیبایی ماسک دوچندان شود و از سوی دیگر با فاصله گرفتن ماسک از دهان تنفس فرد آسان‌تر شود و همین امر باعث گرایش مردم به خرید ماسک این چنینی شده است.

معرفی استاندارد KF94

یکی از نکات مهم در زمینه ماسک‌های تنفسی میزان تبعیت آن‌ها از استانداردهای موجود در این زمینه است. استانداردهای ماسک به این معنا هستند که یک ماسک خاص چقدر در برابر ورود ویروس و ذرات ریز معلق در هوا مقاومت دارد و تا چه میزان می‌تواند از سلامت فرد دفاع کند.

یکی از استانداردهای معروف ماسک که از همان ابتدای شیوع کرونا مورد توجه قرار گرفت، استاندارد NIOSH که یک استاندارد آمریکایی است. مشهورترین ماسک دارای این استاندارد، ماسک N95 است و به این معنا است که ماسک مورد نظر در برابر حداقل 95 درصد از ویروس‌ها کارایی فیلتراسیون خواهد کرد.

استاندارد دیگر در این زمینه همان استاندارد KF94 است که موضوع مورد توجه ما در این مطلب است. این استاندارد یک استاندارد کره ای است که توسط کشور کره جنوبی ارائه شده است.

حروف KF از ابتدای کلمات “فیلتر کره‌ای” برداشته شده‌اند و 94 هم به معنای کارایی فیلتراسیون ماسک در برابر حداقل 94 درصد از ویروس‌ها است. یعنی شما با استفاده از یک ماسک KF94 توقع دارید که دست کم از شر 94 درصد ویروس‌های محیطی در امان باشید.

به عبارت دیگر، KF94 معادل کره‌ای همان N95 است و کیفیتی برابر با همان استاندارد را معرفی می‌کند.

ماسک سه بعدی KF94

با توجه به توضیحات بالا مشخص است که ماسک سه بعدی KF94 ماسکی است سه بعدی که از آن توقع داریم مقاومت بسیار بالایی در برابر ویروس به دستگاه تنفسی داشته باشد.

اما علاوه بر کارایی، قیمت ماسک سه بعدی KF94 و بهتر بودن کارایی آن نسبت به ماسک سه لایه دلیل دیگری بر تمایل مردم به استفاده از این ماسک است. ماسک‌های N95 و N99 هزینه بسیار بیشتری نسبت به انواع ماسک سه لایه دارند و با توجه به طولانی شدن دوران شیوع کرونا، خرید آن‌ها برای بسیاری مردم به‌صورت مستمر امکان‌پذیر نیست. اما ماسک 3 بعدی اگر چه به ارزانی ماسک سه لایه نیست، اما قیمت آن خیلی هم بالا و غیرقابل تأمین برای اکثر مردم نیست.

تولید کننده ماسک سه بعدی kf94

بسیاری از ماسک‌های سه بعدی که توسط شرکت بوفالو تولید و به بازار عرضه می‌شوند دارای لوگوی KF94 هستند و به نوعی این استاندارد در ایران با نام این شرکت گره خورده است.

در واقع، اولین ماسک ۳ بعدی که KF94 بر روی آن حک شد، ماسک بوفالو بود. این ماسک باکیفیت، دارای مزایای زیر است:

  • کش ضخیم و نرم
  • بدنه نرم
  • دو لایه ملت بلون که منجر به کارایی بالا می‌گردد.
  • رنگ‌بندی متنوع؛ شاملِ ماسک سه بعدی مشکی، طوسی، سفید، صورتی، سبز، زرد، آبی و … است.

این ماسک سه بعدی بسیار ضخیم بوده و گاه به صورت پنج لایه به بازار عرضه می‌شوند. این ضخامت بالا ضمن این که باعث ظاهر محکم و زیبای این ماسک‌ها شده، بر کیفیت آن‌ها هم افزوده است؛ از این رو ماسک‌های سه بعدی کا اف 94 بوفالو جزو محبوب‌ترین ماسک‌های بازار هستند.

این ماسک‌ها رنگ‌بندی متنوعی نیز دارند، به گونه‌ای که تقریباً برای هر لباس شما امکان ست کردن با یکی از رنگ‌های ماسک بوفالو وجود دارد.

کار دیگری که شرکت بوفالو انجام داده، عرضه ماسک kf94 fish mask  در سه سایز کودک، بزرگسال سایز متوسط و بزرگسال سایز بزرگ است که موجب شده هر کسی با هر اندازه صورت بتواند ماسکی کاملاً مناسب با صورت خود خریداری نماید.

آیا ماسک kf94 قابل شستشو است؟

همانند سایر ماسک‌های یک‌بار مصرف، ماسک kf94 نیز قابل شستشو نیست. اگر چه ممکن است کیفیت خوب این ماسک و ضخامت بدنه منجر به این تصور شود که ماسک قابل شستشو و استفاده مجدد است؛ اما لازم است بدانید که همه ماسک‌های در این سطح قیمت یک‌بار مصرف هستند و پس از اتمام زمان مفید مصرف لازم است دور انداخته شوند.

لایه‌ای که در اغلب ماسک‌های تنفسی وجود دارد و کار فلیتراسیون ذرات را انجام می‌دهد که ممکن است ملت بلون، SMS و یا نانو باشد، در اثر مرطوب شدن کارایی خود را از دست می‌دهد. بنابراین، اگر چه ممکن است شما بتوانید ماسک را شسته و مجدد استفاده کنید، اما مطمئن باشید که این ماسک دیگر کارایی ندارد.

برای خرید ماسک سه بعدی kf94 به کجا مراجعه کنیم؟

شرکت بوفالو با ارائه محصولات خود از طریق نمایندگی‌های معتبر، خیال مشتریان را هم از بابت اصل بودن محصول راحت کرده است. ازجمله فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی برای خرید ماسک، فروشگاه کرومارکت (coromarket.ir) است که با عرضه متنوع محصولات ماسک سه بعدی، سه لایه، N95 و N99 توانسته جایگاه خوبی در بازار ماسک پیدا کند.

آدرس: تهران، خیابان اسکندری جنوبی، کوچه خوشخویی
شماره تماس: 09917150911
ایمیل: info@coromarket.ir

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    با سلام. من می خواهم بدانم که طراح اصلی «ماسک سه بعدی KF94» چه کسی است؟ می خواهم بدانم که چه کسی برای اولین بار این نوع ماسک را طراحی کرده و ساخته است؟ دلیل کنجکاوی من شکل بسیار جالب این نوع ماسک است. من می خواهم با شخصیت این طراح آشنا شوم. اگر امکان دارد جواب سؤال من را بدهید. ممنون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.