داستان زندگی دانشجویی از نگاه سازمان بین المللی دانشگاهیان

0

رپورتاژ

داستان زندگی دانشجویی در نگاه اول بسیار تراژیک و غم‌انگیز است! دانشجویی که دوران کارشناسی خود را به سختی و احتمالاً در یک زندگی خوابگاهی با حداقل‌های ممکن به سر می‌رساند، اگر پایش به ارشد برسد، دو سه سالی هر شب کابوس پایان‌نامه را می‌بیند و حتی بعد از دفاع ارشد دل نمی‌کَند و احتمالاً می خواهد وارد دکتری هم شود. اما نقطه تاریک داستان پس از تمام شدن درسش است که یا بیکار می‌ماند یا کاری انجام می‌دهد آنقدر دلچسب نیست که دوست داشته باشد صبح‌ها از خواب بیدار شود! این، روایت متداول زندگی دانشجویی است.

اما …  اجازه دهید داستان را طور دیگری تعریف کنیم که تا به حال نشنیده‌اید!

دانشجو در کشور ما به عنوان سرمایه اصلی مطرح است. به همین خاطر، تمام مجموعه‌های مطرح کشور در تلاش هستند تا دانشجو احساس کند به عنوان برجسته‌ترین شخصیت جامعه، نسبت یک فرد عادی بیشتر تحویل گرفته می‌شود. او به راحتی می‌تواند از تخفیف قطار رجا استفاده کند (حتی نیازی به درج کد تخفیف ندارد، چرا که شماره ملی او به عنوان دانشجو در سیستم شناخته می‌شود)، دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران او را در خریدهایش  تحویل می‌گیرد و حتی می‌تواند به جای املت و نیمرو، از اسنپ فود غذای مورد علاقه خود را با تخفیف دانشجویی بگیرد و به جای آنکه سه شنبه‌ها در صف‌های طولانی به دنبال بلیت نیم‌بها باشد، در سایر روزهای هفته، دوستان خود را هم مهمان کند و از تخفیف پردیس سینمایی کوروش لذت ببرد.

اما مهمترین قسمت غم‌انگیز داستان دانشجویی که کسی به آن توجه نمی‌کند و ریشه تمام مشکلات است، خشت اولیست که کج می‌نهد و تا ثریا دیوار زندگی‌اش کج و معوج بالا می‌رود! انتخاب رشته اشتباه به خاطر نداشتن اطلاعات و در نظر نگرفتن تمام جوانب. در اینجا، سازمان بین المللی دانشگاهیان با ارائه اطلاعات کامل تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا دانشجو در رشته خودش قرار بگیرد به جای اینکه هر کسی رشته دیگری را بخواند! و در صورتی که ارشد یا دکتری می‌خواند، از دوره‌های آنلاین و مشاوره رایگان برخوردار می‌شود.

پایان شیرین این داستان، وارد شدن به بازار کار است. برگ برنده دانشجویان، بیمه دانشجویی تامین اجتماعی است. به جای آنکه منت یک مدیرعامل بر سرش باشد و بخواهد غیر قانونی با پرداخت ماهیانه بیش از نیم میلیون تومان! برای خودش سابقه ایجاد کند، می‌تواند از طریق این بیمه، ماهیانه حدود دویست‌هزار تومان هزینه کند و سابقه رسمی تامین اجتماعی را برای خودش فراهم کند. پس از آن هم می‌تواند از طریق مشاوره رزومه شغلی، کاملاً حرفه‌ای به مصاحبه و در نهایت شرکت مورد علاقه خود برسد.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5