4 ملاک برای انتخاب یک متخصص چشم خوب

0

رپورتاژ

تصور کنید به دلیل یک سهل انگاری، انتخاب غلط متخصص چشم و یا اشتباهاتی از این قبیل به طور ناگهانی از نعمت بینایی محروم شوید. برای کسانی که دنیا را دیده اند به یکباره نابینا شدن بسیار عذاب آور است. خیلی از ما وقتی دچار عارضه و آسیب چشمی می­شویم متوجه می­شویم که چقدر تماشای آسمان آبی و شب پر ستاره و دیدن جزئیات چهره عزیزانمان لذت بخش بوده و نمی­دانستیم. از طرفی چشم ها از حساسیت زیادی برخوردارند و یک اشتباه کوچک یک عمر حسرت به بار می­آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین متخصص چشم را انتخاب کنید و با تخصص های لیزیک و قرنیه آشنا شوید.

دوراهی چشم پزشک و اپتومتریست

وقتی چشم ما آسیب می­بیند یا ضعیف می­شود دو راه در پیش رو داریم: مراجعه به چشم پزشک، مراجعه به اپتومتریست. اپتومتریست ها چشم را معاینه می­کنند و در صورت لزوم عینک یا لنز تجویز می­کنند. در صورتی که چشم شما مشکلاتی از قبیل آب مروارید یا عارضه های حادتری دارد حتما باید به یک متخصص چشم خوب مراجعه کنید. یک چشم پزشک قادر به معاینه، تشخیص بیماری و همچنین درمان، تجویز دارو و جراحی چشم می­باشد .در ادامه سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم که در آن میتوانید متخصص چشم در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را مشاهده نماید.

چشم پزشک و اپتومتریست

چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟

در قدم اول باید هدف خود را از مراجعه به متخصص چشم مشخص کنید. چه مشکلی دارید؟ به اپتومتریست نیاز دارید یا چشم پزشک؟ هدف شما درمان است یا زیبایی؟ برای اینکه بتوانید پزشک خوبی پیدا کنید همه این عوامل دخیل هستند.

از اطرافیان پرس و جو کنید. از افرادی که قبلا عمل های مختلف چشم انجام داده اند بپرسید که به کدام متخصص چشم مراجعه کرده اند؟ راضی هستند یا خیر؟ درمان موفقیت آمیز بوده یا مشکل هنوز به طور کلی برطرف نشده است؟ به خوبی درباره عمل مشاوره شده اند یا خیر؟ این روش سنتی کمک زیادی به یک انتخاب درست می­کند اما نباید تنها به آن اکتفا کرد.

اینترنت و شبکه های مجازی کار را برای ما در همه امور آسان کرده اند. شما می­توانید به صفحات مجازی چشم پزشک مورد نظر خود مراجعه کنید و حتی با بیماران قبلی او آشنا شوید.

برای یک انتخاب درست باید بدانید که یک متخصص چشم خوب قبل از عمل، روند جراحی را به طور مختصر برای بیمار توضیح می­دهد.

آشنایی با لیزیک

امروزه عمل لیزیک باعث شده نگرانی افراد بابت ضعیف شدن بینایی کمتر شود. متخصص لیزیک با انجام این عمل بدون درد، بینایی را به فرد بالای 18 سال برمی­گرداند. قبل از این عمل بیمار باید از لحاظ آمادگی چک شود.

عمل لیزیک

فوق تخصص قرنیه

بیرونی ترین لایه چشم را قرنیه تشکیل می­دهد. این لایه به عنوان محافظ چشم عمل می­کند و آسیب به آن می­تواند منجر به از دست دادن بینایی شود. فوق تخصص قرنیه قادر به تشخیص و درمان بیماری ها و آسیب های این ناحیه می­باشد.پزشکان فوق تخصص قرنیه در شیراز ، تهران وسایرشهرها ایران را میتوانید درسایت پی جو مشاهده نمایید.

وب سایت پی جو؛ کمک به یک انتخاب خوب

امروزه اینترنت کار را در هر عرصه ای برای ما راحت کرده است حتی در انتخاب یک چشم پزشک. شما میتوانید به جای جستجو در شهر و تحمل ترافیک با سرچ در سایت پی جو، در بین پزشکان متخصص چشم در شهرهای مختلف انتخابی درست داشته باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.