پرداخت شارژ ساختمان با همپلاک

1

رپورتاژ

گذشته از مشکلات عادی و طبیعی موجود در ساختمان مثل جای پارکینگ، چکه کردن آب زباله ها در راهرو و … یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها پرداخت شارژ ماهیانه ساختمان است.

اعلام هزینه ها معمولا روی یک کاغذ در قسمت ورودی ساختمان، تابلو اعلانات و یا داخل آسانسور توسط مدیر انجام می‌شود. اما چون این کاغذ در معرض دید افرادی به غیر ساکنین و مهمانان ساختمان قرار داره خیلی روش مناسبی نیست.

موضوع دیگر اینکه ساکنین برای پرداخت شارژ ساختمان، به طور معمول از یکی از روش‌های زیر اقدام می‌کنند:

برخی کارت به کارت

برخی اینترنت بانک و آنلاین
و برخی نقدی …

در این روش‌ها نگه‌داری سابقه پرداخت افراد و تفکیک آنها از هم کار دشواری است که عموما مدیران ساختمان با این مشکل بیشتر آشنا هستند.

بات تلگرام همپلاک محصول جدید باهمتا است که روش جدیدی برای پرداخت شارژ ساختمان و حل این مشکلات ارائه کرده. تنها کافیه که ساکنین ساختمان یک گروه در تلگرام داشته باشند. طرز کار این سرویس به این صورت است که:

۱) مدیر ساختمان با رفتن به آدرس بات در تلگرام، نام ساختمان، شماره حساب جهت واریز شارژ‌ها و گروه تلگرامی ساکنین را در همپلاک ثبت می‌کند.

۲) همپلاک امکان پرداخت آنلاین شارژ را به صورت امن و راحت برای ساکنین فراهم می‌کند.

۳) بلافاصله بعد از هر پرداخت اطلاعات پرداخت کننده شامل نام و شماره واحد به گروه و مدیر ساختمان اطلاع داده می‌شود.

تمامی پرداخت‌هایی که توسط همپلاک انجام می‌شود تفکیک شده است و نیازی به ارسال رسید نیست. مدیر ساختمان می‌تواند گزارش‌های کاربردی از پرداخت‌ها بگیرد و دیگر نیازی به جستجو در بین تراکنش‌های صورتحساب بانکی نیست.

برای استفاده و آشنایی با نحوه کار به صفحه همپلاک در سایت باهمتا بروید و یا در تلگرام کلمه hampelakbot را جستجو کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. اشکان رضوی می گوید

    با تشکر از شما برای به اشتراک گذاشتن این برنامه امیدوارم که آنها در نهایت یک ماژول CRM را در آن قرار دهند، به طوری که مستأجران می توانند درخواست های خود را با مدیریت ساختمان هماهنگ کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.