این کلاه ایمنی هوشمند و آیرودینامیک مجهز به چراغ‌های جلو، عقب، ترمز، چشمک‌زن و سیستم ارسال هشدارهای اضطراری است

کلاه ایمنی هوشمند LIVALL EVO21 فراتر از چیزی است که می‌خواهید

0

وقتی سوار خودرو هستید؛ به طور طبیعی چندین لایه محافظتی دارید: کمربند ایمنی، کیسه هوا، بدنه خودرو و …

چراغ‌های عقب و جلو خودرو، نشانگرها و بوق خودرو نیز نقش اساسی در اطلاع‌رسانی‌های عمومی محیطی به مردم در هنگام ترمز کردن و چرخش و غیره دارند. اما در دوچرخه فقط دو محافظ دارید: زنگ و کلاه ایمنی.

در جهانی که هر سال بیش از ۴۰ هزار دوچرخه‌سوار می‌میرند؛ کلاه ایمنی هوشمند دوچرخه LIVALL EVO21 یک گجت فوق‌العاده ارزشمند و نجات‌دهنده جان انسان‌ها است که دو هدف ایمنی‌سازی و هوشمندی دوچرخه‌سوار را دنبال می‌کند.

کلاه LIVALL EVO21 جز اینکه از سر شما در برابر ضربات و تصادفات محافظت می‌کند؛ به سایر رانندگان و عابران پیاده هم کمک خواهد کرد از حضور شما آگاه باشند و در وهله نخست مانع از برخورد شود.

پوسته آیرودینامیکی بیرونی این کلاه ایمنی، دارای یک چراغ جلو با زاویه پرتودهی عریض و یک چراغ عقب بسیار روشن ۲۷۰ درجه به همراه دو نشانگر چرخش به راست و چپ است. این چراغ‌ها توسط یک کنترلر از راه دور کنترل می‌شوند که به دست شما بسته شده است و یک دید ۳۶۰ درجه برای افراد اطراف دوچرخه‌سوار ایجاد می‌کنند.

آن‌ها به راحتی می‌فهمند که شما سوار دوچرخه شدید؛ راه افتادید و در حال حرکت یا پیچیدن به راست و چپ هستید. چراغ‌های نصب شده روی این کلاه ایمنی پرتوهای نوری کاملا افقی و عمومی منتشر می‌کنند و دید بسیار خوبی برای خود دوچرخه‌سوار فراهم می‌کنند تا ترافیک و موانع پیش‌رو و اطراف را مشاهده کند.

چراغ‌های نشان‌گر چپ و راست، در چراغ عقب ادغام شده و از طریق چرخش فرمان دوچرخه و سنسورهای شتاب‌دهنده یکپارچه LIVALL EVO21 می‌توانند تحریک شوند. همین‌طور، این سنسور کمک می‌کند در هنگام کند شدن سرعت دوچرخه و توقف‌های ناگهانی، چراغ ترمز روشن شود تا رانندگان پشت سر شما بتوانند وقت کافی برای تصمیم‌گیری داشته باشند.

شتاب‌سنج داخلی و سنسور سه محور G نیز در سناریوهای اضطراری نفش مهمی دارند. کلاه LIVALL EVO21 می‌تواند لحظه برخورد یا سقوط دوچرخه را تشخیص داده و یک اعلان هشدار SoS به همراه موقعیت مکانی برای شماره تماس اضطراری تعریف شده در اپلیکیشن موبایل LIVALL بفرستد. در صورتی که این اعلان هشدار نادرست باشد (مثلا اشتباهی کلاه ایمنی از روی سر شما پرت شده باشد)، یک بازه زمانی ۹۰ ثانیه‌ای برای لغو هشدار فرصت دارید.

طراحی آیرودینامیک

طراحی خود کلاه هم آیرودینامیکی و بسیار مدرن است تا به جریان یافتن هوا کمک کند و همیشه سر شما خنک بماند. دریچه‌های جلویی کلاه اجازه می‌دهند عینک دودی خود را روی آن‌ها قرار دهید. لایه بیرونی از پلی‌کربنات ساخته شده و که نیروی وارد شده بر اثر ضربه را جدب و پخش می‌کند تا فشار این ضربه به سر شما وارد نشود.

همین‌طور، دارای یک لایه واسط از ماده مقاوم در برابر ضربات به نام Polysource PSI دارد به عنوان لایه دوم مقاوم در برابر ضربات و شوک‌ها عمل می‌کند. در داخل کلاه یک لایه محافظ فوم بالشتک‌مانند و راحت دیده می‌شود. این کلاه قابلیت اندازه شدن برای دور سر شما را دارد و با بندهای دور چانه و دستگیره پشتی می‌توانید کاملا آن را مناسب سرتان کنید.

وزن کلاه ایمنی LIVALL EVO21 حدود ۳۵۰ گرم است تا ساعت‌ها بدون احساس فشار زیادی روی سر استفاده کنید. همچنین، ضد آب با استاندارد IPX5 است و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می‌شود. از یک باتری داخلی سود می‌برد که تا ۱۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد و از طریق باکس شارژ آن می‌تواند به طور مغناطیسی نیز شارژ شود. در رنگ‌ها و اندازه‌های متنوع عرضه می‌شود و قیمت آن ۷۹ دلار است.

یک اپلیکیشن اندروید و iOS با پشتیبانی از ۱۲ زبان مختلف دارد و برنده جایزه iF Gold Award سال ۲۰۲۱ هم شده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

چهره و شکل و شمایل یک شهروند کشورهای اسکاندیناوی یا منطقه نوردیک به چه صورت است؟

کشور‌های اسکاندیناوی که به عنوان کشورهای شمال اروپا یا منطقه نوردیک نیز شناخته می‌شوند، به گروهی از کشور‌های شمال اروپا اطلاق می‌شود. واژه نوردیک اغلب برای توصیف دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد که اعضای اصلی شورای شمال اروپا هستند،…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…
منبع Yankodesign
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.