بلفاروپلاستی چیست و انجام آن به چه افرادی توصیه می‌شود؟

0

رپورتاژ

بلفاروپلاستی از جراحی‌های زیبایی است که برای رفع افتادگی و پف پلک‌ها انجام می‌شود. چشم‌ها در بخش مرکزی صورت قرار داشته و تأثیر زیادی در نشان دادن سن و ارزیابی افراد از نظر زیبایی دارند. هم‌چنین با رسیدگی به آن‌ها می‌توان تا حدود زیادی از تأثیرات مخرب سن بر پوست اطراف چشم‌ها پیشگیری کرد.

اما در بسیاری از موارد دارو‌ها و کرم‌های تقویتی، درمان کاملی برای  رفع افتادگی و پف پلک نیستند. پیشرفت علم پزشکی در زمینه جراحی‌های زیبایی کار را برای متقاضیان در همه زمینه‌ها آسان کرده است.

در این میان رفع پف و چروک اطراف چشم با انجام یک جراحی بسیار ساده و بدون درد امکان‌پذیر شده است.

این جراحی که تأثیر زیادی در زیبایی دارد، به‌راحتی در کلینیک بلفاروپلاستی انجام می‌شود. در این مطلب شرح مختصری در مورد این عمل زیبایی داده و شما را با یکی از بهترین کلینیک‌های بلفاروپلاستی آشنا می‌کنیم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به زیبایی خود اهمیت داده و افتادگی پلک و پف  دور  چشم‌هایتان شما را آزار می‌دهد، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

بلفاروپلاستی چیست؟

به‌جرئت می‌توان گفت پوست اطراف چشم که شامل دو پلک بالا و پایین می‌شود، حساس‌ترین قسمت پوست بدن است. این بخش با افزایش سن خیلی زودتر از قسمت‌های دیگر بدن دچار افتادگی، پف‌کردگی و تجمع چربی می‌شود.

با افزایش سن پلک‌ها شروع به شل شدن و افتادگی می‌کنند. به عمل برداشت پوست و چربی‌های اضافه در اطراف چشم توسط پزشک جراح و متخصص، بلفاروپلاستی می‌گویند.

در حال حاضر این عمل به‌صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی و بستری در یک جلسه  حدودا 2 ساعته انجام می‌شود.

چه کسانی باید عمل زیبایی چشم را انجام دهند؟

شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که آیا انجام این جراحی برای شما امکان‌پذیر است؟

درمان افتادگی پلک برای افرادی که به دلایل مختلف دچار این مشکل شده‌اند مفید است. برخی از آن‌ها به‌دلیل بالا رفتن سن و شل شدن عضلات، دچار مشکلاتی در ناحیه چشم می‌شوند که بهتر است هرچه زودتر در جهت رفع آن‌ها اقدام کنند. چرا که با گذشت زمان افتادگی حاد‌تر شده و کار را برای پزشک و بیمار سخت‌تر می‌کند.

دسته دوم افرادی هستند که فرم پلک به‌اصطلاح شرقی دارند. انجام این عمل و درمان پف پلک برای آن‌ها چهره‌ای زیباتر، هوشیار‌تر با چشمانی جذاب و گیرا را به ارمغان می‌آورد.

 عمل بلفاروپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

روش جراحی بلفاروپلاستی برای پلک بالا با پلک پایینی متفاوت است. اگر شما متقاضی جراحی و درمان پف پلک بالا و پایین باشید، در اغلب موارد پزشک شما از پلک بالا شروع می‌کند.

پلک بالا:

ابتدا پزشک برشی در امتداد چین‌ها و خطوط طبیعی پلک ایجاد می‌کند. سپس از طریق شکاف به‌وجود آمده به چربی، عضله و بافت اضافی دسترسی پیدا کرده و قسمت‌های اضافی را از بین می‌برد. این عمل به‌وسیله تیغ جراحی، لیزر یا امواج رادیویی انجام می‌شود.

در برخی موارد چربی‌های اضافه جابه‌جا شده و عضلات تقویت می‌گردد. در آخرین مرحله پوست پلک به‌وسیله بخیه‌های بسیار ظریف، به‌صورتی دوخته می‌شود که آثار بخیه قابل تشخیص نباشد.

به این ترتیب چروک‌های اضافی، افتادگی و پف این ناحیه از بین رفته و شاهد چهره‌ای جوان و شاداب خواهید بود.

پلک پایین:

برای شروع جراحی پلک پایین ابتدا پزشک شکاف کوچکی توسط تیغ جراحی در ناحیه زیر مژه‌ها ایجاد کرده و سپس چربی و پوست اضافی را به طرق مختلف رفع می‌کند. سپس محل برش را به‌وسیله بخیه‌های بسیار ظریف، چسب جراحی یا چسب پوستی بسته و جراحی را با ظرافت و دقت هرچه‌تمام‌تر به‌پایان می‌رساند.

مزایای انجام بلفاروپلاستی

این نوع جراحی در بسیاری از موارد علاوه بر زیبا و جوان‌تر شدن چهره جنبه درمانی داشته و در رفع مشکلات بینایی کمک می‌کند. مزایای این عمل عبارت‌اند از:

  • امکان انجام آن در کلینیک، بدون نیاز به بیهوشی و یا خونریزی
  • رفع محدودیت دید محیطی که با پایین آمدن و افتادگی پلک بالا بر روی چشم حاصل می‌شود!
  • برطرف کردن مشکل استفاده از عینک یا قرار دادن لنز در چشم‌ها
  • پیشگیری از ایجاد چین خوردگی و خستگی عضلات پیشانی به دلیل سعی در بالا نگه داشتن مداوم پلک
  • درمان پف پلک بالا و پایین
  • رفع چین و چروک پلک پایینی به‌وسیله برداشتن پوست اضافی آن
  • جوان‌تر شدن چهره (حدود ۱۰ سال)
  • افزایش اعتمادبه‌نفس به دلیل رفع خطوط اضافی از چهره
  • از بین بردن افتادگی پلک پایین که در مواردی موجب پدیدار شدن بیش از حد سفیدی چشم در زیر قرنیه و دفرمه شدن آن می‌شود.
  • بالا بردن و قرینه‌سازی ابرو
  • ماندگاری طولانی و بدون بازگشت

آیا تأثیر درمان توسط جراحی بلفاروپلاستی دائمی است؟

ماندگاری و تأثیر طولانی‌مدت جراحی زیبایی چشم، یکی از دلایل ترغیب افراد به انجام این عمل است. اغلب عمل‌های زیبایی نتیجه دائمی ندارند. اما مدت‌زمان ماندگاری آن‌ها را می‌توان با رعایت برخی نکات و انجام راهکارهایی، طولانی‌تر کرد. در کلینیک vip مارال این عمل با تضمین به ماندگاری دائمی انجام می‌شود.

هزینه عمل بلفاروپلاستی چگونه محاسبه می‌شود؟

آیا تمایل به انجام عمل جراحی پلک دارید؟ از میزان هزینه‌های مربوط به این عمل آگاهی ندارید؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از پاسخ سؤال‌های خود مطلع شوید.

فاکتور‌های زیادی در تعیین هزینه این عمل زیبایی در نظر گرفته می‌شود. این هزینه‌ها شامل مواردی همچون پیچیدگی و نوع جراحی، مهارت پزشک، تجهیزات کلینیک و… است.

در کلینیک vip مارال مشاوره به‌صورت رایگان انجام شده و بر اساس میزان افتادگی و پف پلک، متقاضیان را راهنمایی می‌کنند.

کافی است فرم ویزیت مجازی در وب‌سایت تکمیل شود تا در کوتاه‌ترین زمان مشاوره و راهنمایی‌های لازم در این زمینه داده شود.

در صورت نیاز، این عمل توسط جراح متخصص تنها در یک جلسه دو ساعته بدون درد و خونریزی انجام می‌شود.

معیارهای شما برای انتخاب کلینیک عمل زیبایی چشم چیست؟

عمل جراحی پلک اقدامی حساس و دائمی برای رفع چین و چروک‌های اطراف چشم است. به همین دلیل انتخاب کلینیک مناسب در این زمینه اهمیت زیادی داشته و نیازمند صرف وقت و تحقیق کافی است.

کلینیکی که انتخاب می‌کنید باید علاوه بر دارا بودن مجوز رسمی و معتبر، دارای افراد متخصص و باتجربه در زمینه موردنظر شما باشد.

کلینیک vip مارال با کادری مجرب گزینه مناسبی برای انجام عمل جراحی پلک است. در این کلینیک تمام مراحل عمل توسط پزشک متخصص انجام شده و به‌هیچ‌وجه به تکنسین واگذار نمی‌شود.

شما می‌توانید عکس و فیلم بیش از ۷۰۰۰ عمل موفق را در وب سایت این کلینیک clinic-vip.com بررسی کنید.

سخن پایانی

در حال حاضر تعداد کلینیک‌هایی که اقدام به انجام عمل بلفاروپلاستی می‌کنند بسیار زیاد است. اما متأسفانه بسیاری از این مراکز از تبحر لازم برای انجام امور زیبایی برخوردار نیستند.

در این بین بهترین گزینه برای مراجعه و درمان کلینیک‌هایی هستند که علاوه بر تجهیزات پیشرفته از وجود افراد متخصص و باتجربه نیز بهره می‌برند.

کلینیک vip مارال از مواردی است که توانسته است بیش از ۷۰۰۰ عمل موفق چشم در زمینه‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت کند. در این مرکز تمام مراحل درمان افتادگی و پف پلک‌های شما با تکنیک‌های پیشرفته و روز دنیا به آدرس اینترنتی clinic-vip.com تنها در یک جلسه بدون جای بخیه و ماندگاری دائمی انجام می‌شود.

شما می‌توانید با تماس با شماره  44158011-021 از مشاوره رایگان و خدمات درمانی پس از آن بهره‌مند شوید. از مزایای برجسته درمان در این کلینیک علاوه بر کادر باتجربه می‌توان به محیط استریل و بهداشتی، صدور بیمه‌نامه رسمی برای عمل‌های بلفاروپلاستی و جراحی‌های زیبایی مربوط به چشم و داشتن تجهیزات کاملاً پیشرفته و مدرن روز دنیا اشاره کرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.