چگونه برای همیشه از شر موهای زائد صورتم راحت شوم؟

1

رپورتاژ

در مقالات وب سایت ۱ پزشک در مورد روش های رفع موهای زائد بدن بارها صحبت شده است. یکی از این روش ها که به طور مفصل به شرح آن پرداختیم و مزایا و معایبش را بررسی کردیم، استفاده از لیزر موهای زائد بدن بوده است. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر به بحث در مورد استفاده از این روش برای موهای اضافی صورت بپردازیم.

اگر به دنبال پاسخ به هر یک از سوالات زیر هستید، باید بگویم شما مطلب مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده اید.

  • لیزر موهای زائد چیست؟
  • آیا لیزر موی زائد برای صورت قابل انجام است؟
  • آیا لیزر صورت روشی ایمن است؟
  • آیا می توان از لیزر برای صورت مردان نیز استفاده کرد؟
  • آیا استفاده از لیزر عوارضی دارد؟
  • لیزر الکس چیست؟
  • مزایای لیزر الکس چیست؟
  • مناسبترین کاندید لیزر موهای زائد صورت به روش الکس چه کسانی هستند؟
  • هزینه لیزر الکس چقدر است؟
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان به روش الکس چند جلسه است؟

لیزر موهای زائد

بعید است شما در مورد رفع موهای زائد بدن به کمک لیزر چیزی نشنیده باشید. بخصوص در سالهای اخیر که این روش به شدت رواج یافته است. در این سال ها همواره روش های جدیدی به روی کار آمده اند که توجهات بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. بسیاری از این روش ها مزایا و فوایدی دارند که به کمک تکنولوژی های جدید توانسته اند بخش بزرگی از نیازهای علاقمندان به این روش درمانی را برآورده سازند.

اما در تمام این دوران مساله ای که به سوالی متداول در میان علاقمندان به روشهای لیزر درمانی تبدیل شده است این است که آیا می توان از لیزر برای رفع موهای ناخواسته صورت هم استفاده کرد یا نه؟

آیا لیزر موی زائد برای صورت قابل انجام است؟

امروزه از تابش اشعه لیزر برای رفع موهای زائد ناحیه صورت در کلینیک ها و مراکز زیبایی استفاده می شود. در این روش موهای زائد ناحیه گردن، بالای لب، چانه و اطراف گونه ها، خط ریش و ناحیه میان دو ابرو به کمک تابش لیز از بین می رود. اما اینکه این تابش با چه طول موجی بر صورت شما تابیده می شود بستگی به تکنیک انتخابی در میان روشهای لیزر درمانی و نوع پوست شما دارد.

با اینکه باورهای غلطی در مورد استفاده از لیزر برای صورت وجود دارد، اما خوشبختانه لیزر موهای زائد صورت، روشی است که می تواند موهای صورت را به طور دائمی، موثر و ایمن از بین ببرد. آن هم بدون اینکه اثرات مضر روش های دیگر مانند اصلاح یا اپیلاسیون را روی صورت شما باقی بگذارد. البته بدیهی است که در این روش نیز مانند هر روش درمانی دیگری، مهارت و تجربه تکنسینها و متخصصین دارای اهمیت بسیار بالایی است. ضمن اینکه کلینیکی که برای انجام این فرآیند انتخاب می کنید، نقش مهمی در ایمن بودن و انجام درست این روش خواهد داشت.

تجهیزات مدرن و مواد مصرفی مرغوب که در مراکز زیبایی معتبر و استاندارد از جمله کلینیک خانه سفید، مورد استفاده قرار می گیرد، عوامل تاثیرگذار دیگر در ایمنی این روش ها می باشند.

آیا می توان از لیزر برای صورت مردان نیز استفاده کرد؟

زمانی حذف موهای زائد یک امر زنانه تلقی می شد. اما آن روزها گذشته است و در حال حاضر رفع موهای زائد به صورت دائمی یک راه حل مناسب برای زنان و مردان است. مانند زنان، مردان نیز می توانند با کمک لیزر برای همیشه از موهای ناخواسته بدن (از جمله صورت) خلاص شوند. استفاده از لیزر می تواند موهای صورت آقایان را تقریبا برای همیشه از بین ببرد. این می تواند یک خبر بسیار خوب باشد زیرا رشد سریع موهای صورت در آقایان می تواند بسیار آزاردهنده شود. بسیاری از مردان از اینکه مجبورند هر روز یا حداقل چند روز یک بار وقت خود را به اصلاح صورت بگذارند، چندان راضی نیستند.

آیا استفاده از لیزر موهای صورت عوارضی دارد؟

در استفاده از این روش بروز عوارض جانبی خفیف شایع است. خوشبختانه این عوارض بقدری خفیف است و طول عمر آنها به اندازه ای کم است که شما بلافاصله بعد از لیزر کردن می توانید به فعالیت های روزانه خود برگردید. تحریک پوست و تغییرات رنگدانه رایجترین عوارض جانبی استفاده از لیزر است. علت بروز این عوارض جانبی این است که در لیزرهای مورد استفاده در فرآیند لیزر درمانی، تابش نور با حرارت بالایی انجام می شود.

روش لیزر الکس

از زمانی که مشخص شد می توان به کمک تابش امواج لیزر، موهای ناخواسته یا زائد بدن را از بین برد تا به امروز، تکنیک های متعددی برای حذف این موها به روی کار آمده اند. هر یک از این روش ها ویژگی هایی دارند که آنها را از سایر روش ها متمایز می کند. اما در میان این روش ها روشی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، روش  لیزر الکس و تابش نور الکساندرایت است که هم برای صورت و هم بدن می تواند درمانی با حداقل درد را ایجاد کند.

مزایای لیزر موهای صورت الکس

درد کم روش الکس بخاطر طول موج مناسب این روش است که نه آنقدر کم است که نتواند تاثیری روی موهای ضخیم داشته باشد و نه آنقدر زیاد است که به پوست شما آسیب برساند. در روش الکس پرتوهای نور فقط به لایه های رویی پوست نفوذ می کند و مانع آسیب رسیدن به بافتهای عمیق می شود. این روش با هدف قرار دادن ناحیه درمان، فولیکولهای این نواحی را برای همیشه از بین برده و جلوی رشد مو در ناحیه مورد نظر را می گیرد. محدوده تابش در این روش بسیار محدود است، بنابراین به اطراف ناحیه هدف آسیبی وارد نمی کند.

کاندیدهای لیزر موهای زائد صورت به روش الکس

احتمالاً بعد از شنیدن ویژگی های این روش استثنائی از خود بپرسید که آیا شما هم می توانید از آن برای رفع موهای زائد صورت خود استفاده کنید یا نه. باید بگویم که اگر پوستی روشن در کنار موهای تیره دارید، شما بهترین گزینه برای استفاده از پرتو نورهای الکساندرایت یا روش الکس هستید.

اما این دلیلی بر این مساله نیست که افراد با پوست تیره تر نمی توانند از این روش استفاده کنند. بلکه استفاده از روش الکس برای افراد دیگر ممکن است با عوارض بیشتری همراه باشد. اگر از دسته دوم هستید و باز هم می خواهید از روش الکس استفاده کنید، توصیه من به شما این است که از چند ماه مانده به درمان شروع به استفاده از کرمهای ضد آفتاب کنید.

هزینه لیزر صورت با استفاده از روش الکس

موارد متعددی در تعیین هزینه لیزر موی صورت به روش الکس نقش دارد. از جمله این موارد می توان به نوع پوست، میزان تیرگی پوست، ناحیه درمان و تعداد جلسات لیزر درمانی اشاره کرد. به همین علت برای مشخص شدن هزینه دقیق روش الکس باید در جلسه مشاوره از پزشک خود بخواهید تا جلسات مورد نیاز و هزینه درمان را به شما بگوید.

اما برای اینکه بتوانید تخمین مناسبی داشته باشید، باید بگویم هزینه این روش در کلینیک خانه سفید و با استفاده از تجهیزات پیشرفته آن در کنار بهره گیری از تخصص و تجربه پزشکان این مرکز زیبایی، چیزی حدود ۱۰۰ هزار تومان خواهد شد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان به روش الکس

سخن آخر اینکه اگر نهایتاً تصمیم به استفاده از این روش فوق العاده گرفته اید و می خواهید موهای ناخواسته صورت خود را با استفاده از روش الکس و برای همیشه از بین ببرید، باید خود را جهت شرکت در حدود 4 تا 6 جلسه درمان طی تقریبا 5 الی 8 آماده کنید.

منبع : www.whcl.ir


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. آلما می گوید

    واقعا دستگاه الکس خیلی بهتر از لیزر های قدیمی هست و تاثیرش هم خیلی بیشتر و سریع تره. ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.