معرفی کمپین لبخند زیبا

0

رپورتاژ

کمپین لبخند زیبا یک کمپین با هدف نشاندن لبخند روی لب­های شما است. جالب است بدانید که لبخند روی زیبایی ظاهر شما بیشترین تاثیر را دارد. شما برای آنکه متوجه این موضوع شوید بهتر است به عکس هایی که در آن لبخند زده­اید، توجه کنید و آنها را با قیافه عبوس خودتان مقایسه کنید. کمپین لبخند زیبا برای حمایت از شادی و خنده در این روزگار شما را به خنده دعوت می­کند.

جوایز کمپین

هر ماه به چهار عضو جدید کمپین جوایز زیر تقدیم می شود که از سوی برندگان قابل اعطا به غیر نیز می باشد

1-یک برنده درمان ارتودنسی ثابت دو فک (به ارزش ۲۰ تا ۳۰ میلیون‌ تومان)

2-یک برنده ۱۰ واحد لمینیت دندان های بالا (به ارزش ۲۰ میلیون تومان)

3-دو برنده ایمپلنت سوییسی اشترومن تک دندان ( به ارزش ۱۰ میلیون تومان)

4-ده برنده بلیچینگ یا سفید کردن دندان (به ارزش ۲ میلیون تومان)

جهت مشاهده ویدئو آموزشی شرکت در کمپین لبخند زیبا بر روی آموزش شرکت در کمپین کلیک کنید.
جهت مشاهده ویدئو آموزشی نحوه انتخاب متخصص ارتودنسی بر روی دکتر ارتودنسی کلیک کنید.
جهت مشاهده ویدئو آموزشی در مورد ارتودنسی دندان بر روی ارتودنسی کلیک کنید.

در این کمپین بین افراد شرکت کننده قرعه کشی می¬شود و افرادی که بهترین لبخند را دارند، برنده جایزه می شوند. برندگان این مسابقه جوایزی نفیس را از آن خودشان می کنند. فلسفه شادی، فلسفه جالبی است. از قدیم گفته اند که خنده باعث طول عمر می­شود. این موضوع در عصر جدید مورد تحقیق و بررسی قرار داده شد و مشخص شد که خنده در هر شرایطی باعث حال خوب، آرامش و طول عمر می­شود، هرچند اگر خنده­ای حقیقی نباشد. اگر می خواهید زندگی شادی داشته باشید بی دلیل بخندید. ابراز احساس در هر شرایطی باعث تخلیه روانی می شود و حال شما را بهتر می کند. همانقدر که خنده زیباست، گریه نیز روح انسان را سبک می­کند. اگر در شرایط مختلف از ابراز احساس کردن می­ترسید یا خجالت می­کشید، غم ها و غصه­های­تان و یا شادی نکردن­های­تان زندگی شاد را از شما می­گیرد. ابراز نکردن احساس باعث بروز بیماری‌های مختلف روحی و روانی و یا جسمی می‌شود. اگر به افراد افسرده دقت کنید، متوجه می­شوید که آنها از خندیدن هراس دارند و فقط به دنبال نکات منفی زندگی هستند.

کمپین لبخند زیبا به شما یادآوری می­کند که بخندید و ارزش خنده را نگه داریم. این کمپین در واقع به شما یادآور می­شود که چقدر دندان های سالم و زیبا در داشتن یک خنده زیبا موثر است. اگر می خواهید لب خندان از شما جدا نشود و با اعتماد به نفس کامل در هر شرایطی بخندید به دکتر داودیان مراجعه کنید. کمپین لبخند زیبا دائماً در هر شرایطی خنده را توصیه می­کند. خندیدن آگاهانه یا غیر آگاهانه شما را از غم­هایتان جدا می­کند و باعث خوشی لحظه­ای می­­شود و خوشی­های لحظه­ای اگر تداوم یابند، به یک زندگی شاد تبدیل می­شود.

معرفی کمپین لبخند زیبا
معرفی کمپین لبخند زیبا

دکتر مسعود داودیان:

دکتر مسعود داودیان متخصص ارتودنسی کلینیک ارتودنسی در دو نقطه شهر تهران دارد. در این مطب­ها خدمات دندان پزشکی بسیار خوب و با کیفیتی ارائه می­شود. دکتر داودیان با خدماتی که ارائه می­دهد، همه را شگفت زده کرده است. در این مرکز شما می‌توانید با نازل­ترین قیمت دندان­های زیبا را به خودتان هدیه دهید. دکتر مسعود داودیان، دندان­پزشک و متخصص در حوزه­ی زیبایی دندان­ها، یک لبخند زیبا را به شما هدیه می دهد.

دکتر مسعود داودیان متخصص ارتودنسی و رتبه اول دندانپزشکی کشور با سالها تجربه این کمپین را راه اندازی کرده است. هدف راه اندازی این کمپین توسط دکتر داودیان این است که مردم را به داشتن دندان های زیبا برای یک لبخند زیبا ترغیب کند. دکتر داودیان برای اولین بار در کشور با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته به ارزیابی تخصصی در زمینه ارتودنسی پرداخته است. ارتودنسی یک عمل بسیار سازنده است و باعث تغییر فرم فک، دندان و دهان می­شود. دکتر داودیان با مهارت هرچه تمام تر دندان­های ناصاف شما را فرم می­دهد و باعث تغییر فرم فک و دهان شما می­شود. چنانچه از دندان­هایتان رضایت ندارید و از داشتن ناصافی­های فک­تان ناراحت هستید، دندان و دهان زیبا را به دکتر داودیان بسپارید.

در ارزیابی تخصصی دکتر داودیان در مورد ارتودنسی، شما می توانید فرم دندان و دهان را پس از استفاده از ارتودنسی در قالب یک عکس تماشا کنید و به راحتی برای انجام ارتودنسی تصمیم­گیری کنید. در زمان حال با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکانات زیاد پزشکی دیگر مشکلات ظاهری به راحتی قابل حل است. شما با استفاده از امکانات پزشکی به راحتی می­توانید فرم دماغ، لب، صورت، فک، چانه، گونه، هیکل و … را تغییر دهید. دکتر داوودیان امکاناتی را در اختیارتان می گذارد که دیگر از لبخند زدن نترسید. با کمپین لبخند زیبا دیگر نباید نگران دندانهای بد فرم باشید. دکتر داودیان دندان های شما را زیبا می­کند و شما را به چالش کمپین لبخند زیبا دعوت می­کند.

دکتر مسعود داودیان و کمپین لبخند زیبا
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.