سوالات مربوط به ایمپلنت دیجیتال را از زیبادنت بپرسید

0

رپورتاژ

باید بگوییم کسانی که سیگار و یا مشروبات الکلی مصرف می کنند می توانند در معرض خطر ابتلا به کارسینوما دهان قرار بگیرند. سرطانی که این روزها شایع شده با ایمپلنت هم ایجاد می شود لازم است بدانید این موضوع شایع ای بیش نیست و تمام جراحان و ایمپلنتولوژیست ها این موضوع را رد می کنند بنابراین جای هیچ نگرانی نخواهد بود. خوشبختانه با تحقیقات انجام گرفته بر روی افرادی که کاشت ایمپلنت داشته اند مورد مبنی بر سرطان گزارش نشده است بنابراین می توانیم مدعی شویم اینکه می گویند ایمپلنت سرطان زا است یک شایعه می باشد و نباید به این احتمالاتی که به اشتباه رایج می شود بها داد.

چرا ایمپلنت دیجیتال بهترین راه درمان بی دندانی است ؟

در مقابل می توانید روی این موضوع تمرکز کنید که یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای کسانی که دندان از دست رفته دارند ایمپلنت می باشد زیرا پایه ایمپلنت مانند ریشه دندان های طبیعی عمل کرده و می تواند شبیه ترین جایگزین به دندان های شما باشد. دقت داشته باشید ایمپلنت ها نه تنها سرطان زا نیستند بلکه به رشد استخوان های فک شما هم کمک می کنند و از تحلیل رفتن آن جلوگیری می کنند. شاید برایتان سوال است ایمپلنت دندان برای چه کسانی توصیه می شود. باید بگوییم ایمپلنت برای کسانی که دندان هایی شکسته دارند و یا دندان ندارند بسیار مناسب است.

این را بدانید که نبود یک دندان در دهان شما ظاهرتان را پیرتر می سازد بنابراین لازم است به فکر باشید و با شایعاتی نظیر سرطان زا بودن ایمپلنت خودتان را آزار ندهید اگر در این باره مضطرب و نگران هستید توصیه می کنیم به کلینیک تمام دیجیتال زیبادنت مراجعه کنید و از مشاوره های پزشکان و جراحان این مجموعه استفاده نمایید.

اگر بنا به هر دلیلی دندان تان را از دست بدهید ریشه دندان هم از بین می رود و این یعنی برای دندان جایگزین هیچ جایگاه محکمی وجود ندارد اما خوشبختانه در روش کاشت ایمپلنت این مشکال برطرف شده است و شما با استفاده از پایه تیتانیومی که به شکل پیچ می باشد می توانید ریشه از دست رفته را جایگزین نمایید. همان طور که می دانید در گذشته راه حلی برای دائمی شدن دندان های از دست رفته وجود نداشت و فقط از دندان مصنوعی برای جایگزینی دندان های از دست رفته استفاده می شد اما این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی در علم دندانپزشکی دیگر نیازی به نگرانی برای برطرف کردن این مشکل نیست.

ایمپلنت با قرارگیری در استخوان فک مانند دندان طبیعی عمل می کند و دیگر نیاز نیست نگران کنده شدن آن باشید. خوشبختانه طول عمر ایمپلنت با توجه به مراقبت هایی که بیمار باید برای رعایت آن ها بسیار وسواس به خرج دهد بالا می باشد.  با پیوند خوردن پایه تیتانیومی با استخوان فک درست مانند ریشه دندان طبیعی می توان از پایه تیتانیومی استفاده نمود. خوشبختانه جنس این فلز با بدن انسان سازگار می باشد و به راحتی با استخوان فک جوش میخورد.

بررسی و آشنایی با مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران

در گذشته روش های مرسوم زیادی وجود داشت که با ورود ایمپلنت تمامی روش های گذشته منسوخ شد البته شاید برخی افراد هنوز هم از آن روش ها استفاده کنند اما باید بدانید روش های مدرن و نوین امروزی مشکلات و خطاهایی که در روش های گذشته وجود داشته را برطرف نموده است بنابراین لازم است برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل برای ددان ها از روش های جدید پیروی نماییم. کسانی که در گذشته برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته از روش بریج دندان استفاده می کردند با مشکلاتی مواجه می شدند.

روش ایمپلنت دیجیتال یکی از بهترین روش ها برای جایگزینی دندان از دست رفته می باشد زیرا بدون جراحی و با درد کمتر شما صاحب دندان خواهید شد. در این روش که به صورت پانچ کردن می باشد دیگر نیازی به بخیه زدن نخواهد بود و تورم بعد از جراحی وجود ندارد. درست است این روش هنوز مانند روش سنتی ایمپلنت رایج نشده است اما در سراسر دنیا از این روش برای کاشت ایمپلنت استفاده می شود.

ابتدا لازم است از خود سوال کنید چرا ایمپلنت را می خواهید انتخاب کنید اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از بنا به هر دلیل دندان های از دست رفته دارید و یا به دلیل پوسیدگی بیش از حد دندان شما دیگر قابلیت نگهداری را ندارد و مجبور به کشیدن آن هستید لازم است راه حلی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته بیابید یکی از این روش ها کاشت ایمپلنت یک روزه می باشد. اما ایمپلنت چیست ؟ ایمپلنت ها از پایه های تیتانیومی ساخته شده اند که با بالاترین سازگاری با سلول های بدن در استخوان فک شما قرار می گیرد.

ایمپلنت دندان جایگزین مناسب و همیشگی برای دندان هایی است که برای همیشه آن ها را از دست داده اید هنگامی که دندانپزشک زیبایی ایمپلنت را درون فک شما قرار می دهد استخوان سازی سلول های استخوان ساز و استخوان فک شما جوش میخورد ممکن است این اتفاق 3 الی 4 ماه زمان ببرد. قسمت تاج و روکش دندان ها هم بعد از ساخته شدن بر روی پایه های ایمپلنت قرار می گیرد. با استفاده از ایمپلنت می توانید مجدد از داشتن دندان احساس رضایت داشته باشید. حال لازم است بدانید این روش هم با توجه به پیشرفت هایی که در دنیای دندانپزشکی رخ می دهد دستخوش تغییراتی خواهد بود و روش های جدید تر جایگزین روش های قبلی خواهد شد شاید شنیده اید که از روش ایمپلنت سنتی تا دیجیتال چه تغییراتی رخ داده است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.