چگونه پس‌زمینه تار را برای تماس‌های ویدئویی فیس‌تایم در iOS 15 فعال کنیم

دو روش برای استفاده از مود پرتره در FaceTime

0

نسخه‌های جدید iOS 15 و iPadOS 15 شامل پیشرفت‌های بزرگی در اپلیکیشن FaceTime هستند. از جمله می‌توان به تماس‌های صوتی ایزوله و تار کردن پس‌زمینه در تماس‌های ویدئویی مشابه دیگر نرم‌افزارهای تماس تصویری مانند زوم اشاره کرد.

ما در این مطلب می‌خواهیم نشان بدهیم چگونه با استفاده از مود Portrait در دوربین آیفون و آیپد، ویژگی پس‌زمینه تار را برای فیس‌تایم فعال کنیم.

نسخه بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 منتشر شدند و شما با نصب آن‌ها می‌توانید جدیدترین ویژگی‌های این سیستم‌عامل را از نزدیک بررسی کنید. ما پیش‌تر نصب بتای عمومی و بتای توسعه‌دهنده iOS 15 و iPadOS 15 را روی آیفون و آیپد آموزش دادیم.

پس از نصب این نسخه‌ها، سریعا خواهید توانست در تماس‌های فیس‌تایم از ویژگی پس‌زمینه تار یا مود پرتره استفاده کنید.

برای انجام این کار دو روش وجود دارد. روش نخست، با استفاده از مرکز کنترل (Control Center) آیفون یا آیپد و روش دوم در خود نرم‌افزار FaceTime است. ما ابتدا سراغ روش دوم می‌رویم که اجازه می‌دهد شما بیشترین استفاده را ببرید.

با استفاده از اپلیکیشن FaceTime

ابتدا یک تماس ویدئویی با شخصی که می‌خواهید را در فیس‌تایم روی آیفون یا آیپد شروع و بعد مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- روی پنجره‌ای که شما را نشان می‌دهد؛ ضربه بزنید پنجره بزرگ‌تر شود.

۲- روی کلید Portrait در بالا گوشه سمت چپ ضربه بزنید.

به همین سادگی می‌بینید که پس‌زمینه تماس ویدئویی شما تار نشان داده می‌شود و جلوه بهتری پیدا می‌کند.

با استفاده از مرکز کنترل (Control Center)

برای استفاده از مود پرتره در برنامه FaceTime از طریق مرکز کنترل iOS، ابتدا یک تماس ویدئویی را روی آیفون یا آیپد در فیس‌تایم آغاز و بعد مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- برای باز کردن Control Center، صفحه را از گوشه بالا سمت راست به پایین سوایپ کنید.

۲- روی کلید Video Effects بزنید.

۳- روی کلید Portrait ضربه بزنید.

وقتی مود پرتره در فیس‌تایم فعال می‌شود و شاهد پس‌زمینه تار در تماس ویدئویی هستید؛ باز به همین دو روش می‌توانید مود پرتره را غیرفعال و تماس خود را به وضعیت گذشته برگردانید.

همین‌طور، از روش اول می‌توان برای فعال کردن مود پرتره فیس‌تایم در دستگاه‌های مک استفاده کرد.

البته، توجه داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی حتما باید دستگاهی داشته باشید که از مود پرتره پشتیبانی کند (آیفون و آیپد با تراشه A12 Bionic و بعدتر یا M1 Mac).

iOS 15 و iPadOS 15 پاییز می‌آیند

نهایتا این دو سیستم‌عامل اپل در فصل پاییز برای همه کاربران به صورت عمومی منتشر خواهند شد و دانلود و نصب آن‌ها روی همه دستگاه‌های سازگار رایگان خواهد بود.

اکنون، نسخه‌های بتای عمومی این دو سیستم‌عامل در دسترس است و هر کاربری می‌تواند آن‌ها را نصب کند ولی احتمالا با اشکالات و باگ‌هایی همراه خواهند بود که مخصوص حالت توسعه‌دهنده و تست ویژگی‌های جدید است.

شایان ذکر است که از نسخه بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 استفاده کنید و در هنگام تماس تصویری فیس‌تایم با شخص دیگری باشید که از iOS یا iPadOS 14 استفاده می‌کند؛ باز او قادر به دیدن پس‌زمینه تار و حالت پرتره خواهد بود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…
منبع cultofmac
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.