چگونه حالت شب (Dark Mode) اینستاگرام را در اندروید و iOS فعال کنیم؟

از مزایای مهم حالت تاریک برای اینستام‌گردی در آخر شب سود ببرید

0

ویژگی Dark Mode روی دستگاه‌ها و اپلیکیشن‌ها یک مزیت بزرگ است. حالت تاریک یا حالت شب می‌تواند امکان استفاده از دستگاه‌ها در نور کم را ممکن است و مانع از آسیب بیشتری به کره چشم شود. همین‌طور، مانع از مزاحمت و اختلال‌هایی می‌شود که با نور شدید صفحه‌نمایش برای دیگران ایجاد می‌کنیم.

به علاوه اینکه بسیاری از کاربران اعتقاد دارند حالت تاریک برخی از دستگاه‌ها و اپلیکیشن‌ها زیباتر از حالت عادی آن‌ها است و حتی در طول روز هم از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از کاربرانی که تا پاسی از شب در اینستاگرام حضور دارند؛ از تم مشکی و حالت شب استفاده می‌کنند تا تاثیرات کمتری روی روند خواب آن‌ها داشته باشد.

حالت شب مصرف انرژی باتری را کاهش می‌دهد و از اذیت کردن چشم‌ها برای طولانی مدت می‌کاهد.

به دلیل همین استقبال زیاد از ویژگی Dark Mode است که می‌بینیم هر روز شرکت‌های بیشتری سراغ ارائه این ویژگی برای اپلیکیشن‌های خود می‌روند. مدتی است اینستاگرام هم Dark Mode را برای اپلیکیشن اندروید و iOS خود ارائه داده است. در این مقاله می‌خواهیم به شما نشان بدهیم چگونه Dark Mode را برای اینستاگرام در پلتفرم اندروید و آی‌او‌اس فعال کنید.

چگونه از حالت شب یا تم مشکی در اینستاگرام اندروید استفاده کنیم؟

فقط با چند لمس ساده می‌توانید ویژگی Dark Mode را برای اینستاگرام در اندروید فعال کنید. از آن‌جایی‌که اینستاگرام حالت شب را به طور اختصاصی برای اپلیکیشن خود ارائه داده است؛ با فعال‌سازی آن روی دیگر بخش‌ها یا برنامه‌های گوشی تاثیری نخواهد گذاشت. فقط باید اینستاگرام را باز و مراحل زیر را انجام دهید:

۱- با لمس عکس پروفایل یا آیکون پروفایل خود وارد بخش پروفایل اینستاگرام شوید.

۲- روی آیکون سه خط یا منو در گوشه بالا سمت راست صفحه زده و گزینه Settings را انتخاب کنید.

۳- صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به Theme برسید و آن را انتخاب کنید.

۴- حالا گزینه Dark را انتخاب کنید.

این تنظیم به شما امکان می‌دهد از حالت شب در اینستاگرام استفاده کنید؛ بدون اینکه بخواهید حالت شب را برای همه دستگاه یا اپلیکیشن‌ها فعال کنید.

اگر ترجیح می‌دهید زمانی از حالت شب در اینستاگرام استفاده کنید که کل دستگاه گوشی شما روی حالت شب رفته است؛ کافی است گزینه System Default را انتخاب کنید تا هر زمان Dark Mode برای گوشی فعال شد؛ اینستاگرام هم از آن پیروی کند.

برای فعال‌سازی حالت شب در دستگاه‌های اندرویدی؛ باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱- اپلیکیشن Settings را باز کنید و سراغ بخش Display بروید.

۲- در اندروید ۱۰ و بالاتر، گزینه Dark theme را انتخاب کنید و بعد می‌توانید به آن برنامه بدهید از چه ساعتی و تا چه ساعتی فعال شود. در اندروید‌های پایین‌تر، گزیه Advanced را انتخاب و بعد گزینه Dark یا Automatic را انتخاب کنید.

چگونه از حالت شب یا تم مشکی در اینستاگرام iOS استفاده کنیم؟

اطمینان پیدا کنید که سیستم‌عامل iOS خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. هنوز اینستاگرام ویژگی Dark Mode را به نسخه iOS خود اضافه نکرده است ولی می‌توانید آیفون یا آیپد خود را به طور دستی در حالت تاریک قرار دهید:

۱- وارد بخش Settings شده و گزینه Display & Brightness را بزنید.

۲- در بالای صفحه گزینه Dark را تیک بزنید. به محض انتخاب این گزینه، دستگاه آیفون یا آیپد وارد حالت شب می‌شود و تا زمانی که آن را دوباره تغییر ندهید؛ در این وضعیت می‌ماند.

۳- می‌توانید گزینه Automatic را هم در این بخش انتخاب کنید تا دستگاه به طور خودکار در ساعت‌های ابتدایی شب وارد حالت شب تاریک شود.

می‌توانید برای دستگاه برنامه‌ریزی کنید که چه زمانی حالت تاریک فعال شود یا در چه وضعیت و مناطقی این تم مشکی را ببینید.

امیدواریم که اینستاگرام برای نسخه بعدی iOS خود، ویژگی Dark Mode را اضافه کرده و بتوانیم بدون بردن دستگاه به حالت تاریک، از تم مشکی و زیبای این برنامه در اواخر شب استفاده کنیم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

همکاران سمی چه بلایی می‌توانند سرتان بیاورند + گالری عکس

همکاران شما ممکن است زیاد آدم‌های بدی به نظر نرسند و جلوه خارجی‌شان خیلی محبوب و موجه هم باشد. اما باید کسی مدتی نزدیک آنها کار کرده باشد تا بداند که چه بلایی سر زندگی و آسایش شما می‌توانند بیاورند. هیچ وسیله‌ای را نباید به آنها قرض داد و…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…
منبع Makeuseof
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.