آموزش ثبت‌نام و استفاده از واتساپ در چند دستگاه و لاگین همزمان در چهار دستگاه بدون نیاز به گوشی

ویژگی جدید واتساپ چه محدودیت‌هایی دارد؟

0

چند روز پیش خبر پشتیبانی واتساپ از لاگین به چندین دستگاه بدون نیاز به گوشی موبایل را منتشر کردیم. ویژگی که سال‌ها منتظرش در یکی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان بودیم و اینکه در نسخه بتای آن قابل استفاده است.

هم‌اکنون، کاربران نسخه بتای واتساپ iOS و اندروید می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد همزمان وارد حساب کاربری واتساپ خود در ۴ دستگاه شده و برای ارسال پیام نیازی به تلفن همراه نداشته باشید.

آنچه که بسیار جالب است و مانع بزرگ و اصلی بر سر راه این ویژگی بود؛ پشتیبانی از رمزنگاری انتها به انتها روی همه دستگاه‌ها و اطمینان داشتن از سطح امنیتی مشابه برنامه پیش‌فرض گوشی موبایل است.

در ادامه می‌خواهیم نحوه کار با واتساپ چند دستگاهه و کارهایی که می‌توانید با این ویژگی جدید و جذاب انجام دهید را بررسی کنیم:

چگونه در واتساپ چند دستگاهه ثبت‌نام کنیم؟

۱- اپلیکیشن واتساپ را باز کنید.

۲- روی منوی Overview یا آیکون سه نقطه عمودی ضربه بزنید.

۳- گزینه Linked Devices را لمس کنید.

۴- سراغ گزینه Multi-device beta بروید.

۵- Join beta را بزنید.

۶- رفتن به نسخه بتا با عدم اتصال دستگاه‌های فعلی به واتساپ موبایل همراه است. گزینه Continue را بزنید تا به واتساپ چند دستگاهه بتا وصل شوید.

۷- وقتی به نسخه بتا وصل شدید؛ می‌توانید یک دستگاه جدید را به حساب کاربری خود با کلید Link a device متصل کنید. پیش از این کار، روی دستگاه جدید باید وارد سایت  web.whatsapp.com شوید.

۸- کد گوشی را وارد کرده یا از طریق اطلاعات بیومتریک احرازهویت شوید و بعد با استفاده از کیو آر کد خوان، کد QR روی واتساپ وب را در دستگاه جدید اسکن و شاسایی کنید.

۹- اکنون، باید دستگاه جدید شما به حساب کاربری واتساپ شما وصل شده باشد و بتوانید با این دستگاه جدید بدون نیاز به گوشی یا اتصال واتساپ به اینترنت روی گوشی، کارهای خود را انجام دهید.

به همین طریق، می‌توانید تا چهار دستگاه به حساب کاربری واتساپ خود وصل کرده و همزمان در آن‌ها لاگین کرده باشید.

آیا می‌توانم از حساب کاربری واتساپ خود در بیش از یک گوشی استفاده کنیم؟

چند محدودیت برای استفاده از ویژگی چند دستگاهی در واتساپ جدید وجود دارد. نخست، این ویژگی فقط به یک گوشی محدود شده است. بنابراین، راهی وجود ندارد که بتوانید از یک حساب کاربری واتساپ روی چند گوشی استفاده کنید. مانند گذشته، برای اتصال دستگاه‌های جدید به واتساپ خود باید از گوشی استفاده کنید و تنها تغییر این است که دیگر در ادامه کار با دستگاه‌ها و ارسال پیام، نیازی به گوشی نیست.

اگر ۱۴ روز از واتساپ روی گوشی خود استفاده نکنید؛ اتصال دستگاه‌های دیگر به آن قطع شده و باید دوباره دستگاه‌های جدید را احرازهویت و پیوند دهید.

بسیاری از کاربران، به‌ویژه آن‌هایی که چندین گوشی اندرویدی دارند؛ مشتاقانه منتظر این ویژگی هستند که مانند تلگرام بتوانند از یک حساب کاربری واتساپ روی چند گوشی استفاده کنند ولی به نظر می‌رسد هنوز باید منتظر ماند.

فعلا هم ویژگی واتساپ چند دستگاهه محدود به نسخه بتا است و فقط کاربرانی که واتساپ بتای نسخه جدید را نصب و استفاده می‌کنند؛ به این ویژگی دسترسی خواهند داشت. اگر نسخه بتای واتساپ را نصب کردید ولی تنظیمات آن را مشاهده نمی‌کنید؛ باید اندکی صبر کنید تا این سرویس وارد فازهای بعدی شود.

آنچه در واتساپ چند دستگاهه کار نمی‌کند

چون این ویژگی به تازگی شروع به کار کرده است؛ چند مورد هست که هنوز روی این سرویس کار نمی‌کنند. فهرست کامل آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

۱- مشاهده زنده موقعیت مکانی در دستگاه‌های همراه

۲- پین کردن چت در واتساپ تحت وب یا دسکتاپ

۳- پیوستن، مشاهده و بازنشانی‌ها در گروه‌ها برای واتساپ تحت وب و دسکتاپ. برای این کار نیاز به واتساپ گوشی دارید.

۴- ارسال پیام یا تماس با فردی که از یک نسخه بسیار قدیمی واتساپ روی گوشی استفاده می‌کند و با دستگاه‌های جدید متصل شده به واتساپ شما کار نمی‌کند.

۵- تماس از Portal یا واتساپ دسکتاپ روی دستگاه‌های لینک شده که هنوز در ویژگی جدید واتساپ چند دستگاهه احرازهویت نشدند.

۶- دیگر حساب‌های کابری واتساپ در Portal کار نمی‌کنند؛ وقتی که یک حساب کاربری را در واتساپ چند دستگاهه استفاده می‌کنید.

۷- کاربران WhatsApp Business نمی‌توانند نام تجاری خود را ویرایش کرده یا برچسب واتساپ وب و دسکتاپ را تغییر دهند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…
منبع androidcentral
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.