آموزش استفاده از واتساپ دسکتاپ بدون نیاز به گوشی تلفن همراه

قابلیت واتساپ چند دستگاهی در نسخه بتا است ولی هم‌اکنون می‌توانید روی دستگاه دسکتاپ خود بدون گوشی با واتساپ کار کنید

4

واتساپ تقریبا از یک سال پیش در حال تست و اجرای آزمایش قابلیت چند پلتفرمی است تا کاربران بتوانند همزمان از چندین دستگاه برای اتصال به واتساپ و استفاده از آن استفاده کنند؛ بدون اینکه نیاز به هماهنگ‌سازی همزمان با گوشی موبایل باشد.

این قابلیت چند ماه پیش به طور عمومی در دسترس کاربران قرار گرفت و کاربارن با نصب نسخه بتای واتساپ موبایل می‌توانستند از واتساپ دسکتاپ بدون گوشی استفاده کنند. واتساپ هر روز این قابلیت را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار می‌دهد و اینک شما اگر بخواهید؛ واقعا می‌توانید بدون نیاز به گوشی موبایل و آنلاین بودن؛ از واتساپ روی تبلت، لپ‌تاپ، پی‌سی و حتی یک گوشی دیگر استفاده کنید.

فعلا یک حساب کاربری واتساپ از چهار دستگاه بدون اتصال به تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. ویژگی که سال‌ها است کاربران واتساپ در انتظار آن هستند و تاثیر عمیقی روی تجربه کاربری این پیام‌رسان دارد.

با ویژگی WhatsApp multi-device می‌توانید بدون نیاز به گوشی از واتساپ تحت وب، واتساپ ویندوز و مک به همراه پورتال فیسبوک استفاده کنید. متاسفانه، هنوز نمی‌توانید از یک حساب کاربری واتساپ با یک شماره تلفن یکسان روی دو گوشی موبایل استفاده کنید.

قابلیت WhatsApp multi-device هنوز در حالت بتا است ولی شما با به‌روزرسانی اپلیکیشن واتساپ گوشی تلفن همراه خود، می‌توانید از آن روی واتساپ دسکتاپ استفاده کنید.

آموزش استفاده از واتساپ دسکتاپ بدون نیاز به گوشی

شما برای شروع به یک گوشی اندرویدی برای استفاده از این ویژگی نیاز دارید. هنوز قابلیت واتساپ چند دستگاهی برای کاربران iOS فعال نشده است. اگر یک گوشی اندرویدی دارید؛ مراحل زیر را برای فعال کردن قابلیت واتساپ چند دستگاهی و استفاده از واتساپ دسکتاپ بدون نیاز به آنلاین بودن گوشی دنبال کنید:

۱- اپلیکیشن واتساپ روی گوشی اندرویدی را باز کنید. فراموش نکنید که باید به آخرین نسخه برنامه واتساپ اندروید به‌روزرسانی کرده باشید یا نسخه بتای اندروید واتساپ را از روی سایت واتساپ نصب کرده باشید.

۲- روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه زده و گزینه Linked devices را انتخاب کنید.

۳- واتساپ از شما سوال می‌کند که می‌خواهید ترفندهای جدید را امتحان کنید و شما روی OK بزنید.

۴- روی گزینه Multi-device beta بزنید و بعد کلید  Join BETA را از پایین صفحه انتخاب کنید. اگر قابلیت واتساپ چند دستگاهی به طور عمومی و رسمی عرضه شود؛ دیگر نیازی به طی کردن مراحل ۳ و ۴ نیست.

۵- به منوی Linked devices برگردید و مطمئن شوید وضعیت گزینه Multi-device beta روی Joined قرار گرفته است. تنظیمات گوشی موبایل برای استفاده از واتساپ دسکتاپ به پایان رسید.

۶- اپلیکیشن واتساپ دسکتاپ برای ویندوز یا مک را از سایت واتساپ دانلود و نصب کنید. شما می‌توانید در مواقع ضروری از واتساپ وب هم بدون نیاز به گوشی استفاده کنید. برای مثال، واتساپ دسکتاپ روی ویندوز ۷ نصب نمی‌شود؛ چون مایکروسافت از سال ۲۰۲۰ به بعد از این سیستم‌عامل پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین، روش گوشی قدیمی می‌توانید از واتساپ وب استفاده کنید.

۷- واتساپ دسکتاپ از شما می‌خواهد که کد کیو آر را با گوشی موبایل اسکن کنید.

۸- برنامه واتساپ روی گوشی اندرویدی خود را باز کنید و به منوی سه نقطه در بالا گوشه راست صفحه بروید.

۹- گزینه Linked devices را از منوی باز شده انتخاب و بعد روی Link a device بزنید.

۱۰- شروع به اسکن QR روی صفحه‌نمایش دسکتاپ کنید. در این مرحله نیازی به برنامه اسکنر جداگانه نیست و خود واتساپ یک اسکنر داخلی دارد که به طور خودکار فعال شده است.

۱۱- چند دقیقه پروسه اسکن کد QR و بعد پردازش و اتصال‌ها طول می‌کشد. واتساپ در این مرحله مشغول سازمان‌دهی رمزنگاری انتها به انتها روی دستگاه دسکتاپ شما است تا بدون گوشی کار کند.

پس از پایان کار و باز شدن واتساپ دسکتاپ، می‌توانید گوشی اندرویدی خود را آفلاین کنید و کناری بگذارید و فقط با واتساپ دسکتاپ مشغول پیام دادن یا تماس تصویری و کارهای دیگر روزانه خود شود.

فقط به یاد داشته باشید که هنوز این قابلیت در نسخه بتا است و برخی محدودیت‌ها مانند عدم چک کردن موقعیت زنده روی دستگاه‌های دسکتاپ را دارید. همین‌طور، برخی پیام‌ها یا تماس‌های تصویری از یک واتساپ قدیمی در نسخه جدید پشتیبانی نمی‌شوند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. کامران می گوید

    من طراح هستم و باید با شبکه های اجتماعی طرح هارو به مشتری ها ارائه بدم و کارم وابسته به این پیام رساناس
    بعد از فیلتر شدن تلگرام مجبور شدم به باتلاق واتس اپ رو بیارم
    موقعی که این قابلیت جدید و انقلابی ! رو واتس اپ راه انداخت بلافاصله امتحان کردم
    فقط بهتون بگم اگر تا قبل از این از واتس اپ منتفر بودید بعد از این دلتون برای واتس اپ قدیمی تنگ میشه !
    تقریبا میشه گفت پیام ها با گوشی سینک نمیشه ؛ یه موقع پیام به گوشی میاد تو وب دیده نمیشه
    از گوشی یا وب یه پیامی رو حذف یا آرشیو میکنید اما تو دستگاه دیگه اعمال نمیشه
    یه مشکل قدیمی هم بود که لابه لای پیام ها یه پیامی به مخاطب نمیرسید که همین داستان برای من حتی ضرر مالی هم ایجاد کرده بود ، این مشکل همچنان پابرجاس
    خدا لعنت کنه باعث و بانی فیلتر کدن تلگرامو

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      بدترین اپلیکیشن محبوب در دنیا.

  2. علی فراهانی می گوید

    چه عالی

  3. حسین می گوید

    ما مجبوری رفتیم سمت واتساپ… کشورهای دیگه چرا رفتن سراغش… ؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5