بهترین کروم‌بوک‌های سال 2021

1

بهترین کروم‌بوک‌ها Chromebook دیگر فقط لپ تاپ هایی نیستند که صرفا چند برنامه گوگل را اجرا می‌کنند. کروم‌بوک‌ها می‌توانند طیف وسیعی از نیازهای محاسباتی را پوشش دهند و یک لپ تاپ خوب با سیستم عامل کروم یا لپ تاپی که روی آن دو سیستم عامل بتواند نصب شود، می‌تواند مفیدتر از یک لپ تاپ متوسط ویندوز یا مک باشد.

سایت ورج به تازگی کروم‌بوک‌های برتر را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که  کروم‌بوک برتر 2021 ، لپ تاپ Acer Chromebook Spin 713 است.

مردم فقط دستگاه ارزان و اقتصادی نمی‌خواهند، بلکه در کنارش خواستار کارایی هم هستند.

محدوده قیمت‌ کروم بوک‌هایی با این میزان کارایی معمولا 500 تا 600 دلار است، اگرچه گزینه های خوبی در محدوده بالاتر و پایین نیز وجود دارد.

در این محدوده شباهت‌های زیادی بین پیشنهادات Asus ، لنوو ، گوگل، HP ، Dell و سامسونگ وجود دارد.

انتخاب ورج برای بهترین Chromebook ، Acer Chromebook Spin 713 است و Lenovo Chromebook Duet به عنوان انتخاب ارزان خوب پیشنهاد شده.

سایر گزینه های بهترین کروم‌بوک‌های 2021 شامل Google Pixelbook Go ، Google Pixelbook ، HP Chromebook x360 و Samsung Galaxy Chromebook 2 است .

چیزی که اکثر خریداران در کروم بوک برتر می خواهند همان چیزی است که آنها در هر لپ تاپ می خواهند: صفحه کلید خوب ، کیفیت ساخت محکم ، عمر طولانی باتری ، صفحه نمایش خوب و قدرت کافی برای انجام کارهای دلخواه.

1. Acer Chromebook Spin 713

بهترین کروم‌بوک2021

قیمت حدود 699 دلار

کروم‌بوک Spin 713 ایسر  با داشتن صفحه نمایش فوق العاده 3: 2 که با رقبای گرانتری رقابت می‌کند ، یک فضای عمودی اضافی برای کار و چندوظیفگی خود خواهید داشت.

کار با صفحه کلید آن راحت و  بی‌صدا است و نور پس زمینه خوب عالی دارد. حتی یک پورت HDMI وجود دارد که به ندرت در کروم‌بوک‌های نازک دیده می‌شود و (مهمتر از همه) پردازنده‌های نسل 11 اینتل می‌توانند تعداد انبوهی از برگه‌های باز شده در مرورگر شما را بدون مشکل اداره کنند.

اسپیکرهای Spin عالی نیستند و ورود بیومتریک وجود ندارد، به هر حال چاره‌ای نبوده و شرکت باید از یک چیزهایی صرف‌نظر می‌کرد تا بتواند قیمت لپ‌تاپ را متعادل نگه دارد.

در بازاری که تفاوت های اصلی کروم‌بوک‌ها در این محدوده قیمتی به صفحه نمایش آنها و شاید قلم موجود در آن خلاصه می‌شود ، ایسر با ساخت یک لپ تاپ مقرون به صرفه که تقریباً از هر نظر عالی است ، خود را متمایز می‌کند.


2. Lenovo Chromebook Duet

بهترین کروم‌بوک مقرون به صرفه

قیمت حدود 259 دلار

اگر به دنبال دستگاهی مقرون به صرفه و پرتابل هستید ، لنوو Chromebook Duet با قیمت پایین خود پیشنهاد می‌شود. این دستگاه فوق العاده قابل حمل 10.1 اینچی 2 در 1 با صفحه کلید قابل جدا شدن و روکش پایه است.

Duet شامل یک پردازنده MediaTek Helio P60T با 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و اگربیشتر کارتان مرور اینترنت است و قصد استفاده از بار خیلی سنگین را ندارید، عملکرد خوبی دارد. این لپ تاپ همچنین از نسخه سیستم عامل کروم که برای وسایل رایانشی تبدیل‌پذیر نوشته شده ، استفاده می‌کند.

هنگامی که از صفحه کلید جدا می شود ، Duet از سیستم ناوبری حرکتی اندروید پشتیبانی می‌کند که باعث می شود تعویض بین برنامه ها بسیار ساده باشد. اما چشمگیرترین ویژگی آن عمر باتری است. تقریباً 11.5 ساعت استفاده نسبتاً سنگین را می‌توان از انتظار داشت.

البته اشکالاتی هم دارد. صفحه لمسی و صفحه کلید کاملاً کوچک هستند ، جک هدفون (و فقط یک درگاه USB-C) وجود ندارد و صفحه 16:10 کمی تاریک است. اما این معاملات منطقی است تا بتواند چنین قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد. این لپ تاپ یک وسیله ثانویه عالی برای کارهای مدرسه یا وب‌گردی پرتابل است.


3. HP Chromebook x360 14

کروم‌بوک قدرتمند با طراحی زیبا

قیمت حدود 629 دلار

اگر به دنبال پرفمورمانس بالا هستید و مشکلی برای تهیه یک لپ تاپ کمی بزرگتر ندارید ، HP Chromebook x360 14 یک انتخاب عالی است. HP دارای چندین پیکربندی است که تحت این نام قرار می‌گیرند ، اما ورج مدلی را که با 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تست کرده و آن را همراه با پردازنده i3 پیشنهاد کرده.

در حالی که Asus را به دلیل طراحی ظریف آن انتخاب شده، اما بزرگ‌تر بودن اندازه HP زیاد شکایت‌برانگیز نیست. این دو دارای پورت ها ، RAM و حافظه یکسانی هستند. صفحه کلید کروم‌بوک HP فوق العاده است و ],K بلندگوها به جای پایین، در قسمت صفحه کلید‌منتقل شده‌اند، بهتر به نظر می‌رسد.


بهترین Chromebook 2021: Asus Chromebook قابل جدا شدن CM3

4. Asus Chromebook قابل جدا شدن CM3

بهترین کروم بوک قابل جدا شدن

قیمت حدود 370 دلار

Chromebook Detachable CM3 تلاش ایسوس برای رقابت با Chromebook Duet بسیار تحسین شده لنوو است. لپ‌تاپ CM3 یک تبلت 10.5 اینچی ، 16:10 سیستم عامل کروم است که دارای روکش پارچه ، پایه ایستاده و صفحه کلید است که روشن و خاموش می‌شود. این دستگاه کمی گرانتر از Duet است ، اما چند ویژگی اضافی نیز دارد.

یک مزیت منحصر به فرد این است که پایه یا کیک‌استند آن را در چند وضعیت می‌توانید قرار بدهید.

CM3 همچنین دارای قلم USI داخلی است. اما چیزی که ما بیشتر به آن توجه کردیم عمر باتری بود: ما یعنی کارشناسان ورج به طور متوسط ​​نزدیک به 13 ساعت کار مداوم روی دستگاه را تجربه کرده‌اند.

CM3 بهترین Chromebook برای همه نخواهد بود: فقط دو پورت دارد (یک USB-C و یک جک صدا) و پردازنده MediaTek آن در مقایسه با قیمت های گران‌تر کمی کند بود. اما اگر به دنبال یک دستگاه سیستم عامل Chrome قابل تبدیل هستید و متوجه می شوید که Duet کاملاً متناسب با نیازهای شما نیست، به احتمال زیاد مخاطبان هدف CM3 هستید.


5. Samsung Galaxy Chromebook 2

بهترین کروم‌بوک رده متوسط

قیمت حدود 350 دلار (الته با آف قابل توجه اخیر!)

گلکسی کروم بوک 2 چندان دنباله‌روی نسخه اول آن نیست، بلکه یک جایگزین مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. سنسور اثر انگشت ، قلم و OLED وجود ندارد-اما کاملاً لپ تاپ کاربردی‌ای است و با قیمت اولیه زیر 600 دلار خرید بسیار مناسب‌تری است.

رنگ کروم بوک 2 شاید خیلی را شیفته خود کند. این رنگ یک رنگ قرمز “fiesta red” روشن است که مطمئناً در هر مکانی که از آن استفاده می کنید برجسته خواهد بود. (البته یک گزینه خاکستری نیز وجود دارد.)

همچنین اولین Chromebook است که یکی از پنل های QLED سامسونگ را در خود جای داده است. QLED  یک نوع OLED نیست – فقط یک LED روشن‌تر است – اما همچنان یکی از زیباترین نمایشگرهایی است که تا به حال در کروم بوک دیده‌ایم.

صفحه نمایش های زیبا گاهی اوقات عمر باتری را کم می‌کند ، اما در اینجا اینطور نیست. به طور متوسط ​​حدود هفت ساعت و 21 دقیقه کار مداوم در Chromebook 2 می‌توان انجام داد.

در حالی که پردازنده Core i3 قوی‌ترین تراشه‌ای نیست که می توانید در Chromebook تهیه کنید ، اما برای استفاده روزمره کار بسیار مناسبی است.


6. Google Pixelbook Go

بهترین کروم‌بوک گوگل

قیمت حدود 649 دلار

Google Pixelbook Go یک لپ تاپ زیبا 13.3 اینچی است که فقط 2.3 پوند وزن دارد. دارای یک شاسی منیزیم محکم  و یک چسب محکم در قسمت پایین جهت جلوگیری از لیز خوردن روی سطوح کج است

Pixelbook Go نه تنها قابل حمل و شیک است ، بلکه عملکرد خوبی دارد و از شارژ سریع از طریق هر دو درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. عمر باتری نیز چشمگیر است. Go در آزمایش‌ها، بیش از هشت ساعت با شارژ کامل کار کرد، یعنی باید بدون هیچ مشکلی یک روز کاری کامل را در کنار شما خواهد بود.

اما ویژگی بارز آن صفحه کلید است که حس خوبی می‌دهد و  بی‌صدا کار می‌کند.

Go در میان کروم‌بوک‌ها یک محصول گران قیمت است و در لیست ما اول نیست زیرا Chromebook Flip C434 مشخصات و ویژگی های مشابهی را با قیمت کمی پایین‌تر ارائه می دهد. اما ما فکر می کنیم بسیاری از خریدارانی که عمر باتری طولانی و وزن سبک را می دانند ، ترجیح می دهند به جای آن کمی بیشتر برای این دستگاه هزینه کنند.


7. کروم‌بوک Lenovo C13 Yoga

بهترین کروم‌بوک ممتاز

قیمت حدود 460 دلار

بسیاری از کروم‌بوک‌های مدرن روی کودکان و دانش آموزان متمرکز شده‌اند ، اما این یکی نیست. کروم‌بوک C13 Yoga یک کروم‌بوک محکم ، گران قیمت و قابل تبدیل برای بزرگسالان است. این لپ تاپ در واقع بخشی از خط تولید محصول مشهور تینک پد ThinkPad لنوو است و بنابراین انواع ویژگی‌های تینک‌پد از جمله Trackpoint قرمز ، کلیک های صفحه لمسی گسسته ، حسگر اثر انگشت ، شاتر وب کم و طراحی آلومینیومی است.

به طوری که اگر این کروم‌بوک را در کنار تعدادی تینک پد ویندوزی قرار دهید ، شاید نتوانیم آن را انتخاب کنیم.

C13 از این نظر منحصر به فرد است که اولین کروم‌بوکی است که شامل پردازنده های Ryzen 3000 موبایلی سری C شرکت AMD است که به طور خاص برای کروم‌بوک‌ها به بازار عرضه می شود. تراشه ها انواع برنامه ها – حتی بازی‌های تلفن همراه – را کاملاً روان اجرا می کنند.

با یک بار شارژ فقط بیش از شش ساعت به طور متوسط می‌شود با آن کار کرد.


8. دل Inspiron 14

لپ تاپی خوب با قلم داخلی

قیمت حدود 620 دلار

به نظر می رسد کروم‌بوک‌ها کمی سنگین هستند ، اما Inspiron 14 حدود 3.99 پوندی هنوز یک دستگاه قابل تبدیل محکم با شاسی آلومینیومی براق است که جلوه‌ای عالی به آن می‌بخشد.

این صفحه کلید دارای نور پس زمینه بزرگ و صفحه نمایش 1920×1080 با رنگ‌های شارپ است. این لپ تاپ با پردازنده نسل هشتم Core i3 و  4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ، عملکرد جالبی را برای پخش ، مرور ، چند وظیفگی و حتی کارهای هنری سخت تر ارائه می‌دهد.

در مورد هنرمندان ، Inspiron 14 مجهز به قلم است که در سوکت مخصوص داخل شاسی قرار دارد تا نگران از دست دادن آن نباشید. به لطف فناوری رزونانس مغناطیسی (EMR) ، نیازی به باتری یا هر نوع شارژ ندارد.


9. Chromebook Lenovo Flex 3

بهترین کروم‌بوک برای کودکان

قیمت حدود 310 دلار

لنوو Flex 3 برای افرادی با بودجه محدود که می‌خواهند یک دستگاه کوچک و سبک وزن داشته باشند ، ایده‌آل است. این لپ تاپ به عنوان یک رایانه پرتابل قابل حمل برای سفر یا مدرسه مفید است. با شارژ کمل تقریباً نه ساعت برای شما خواهد کرد

برخی مزایای دیگر نیز وجود دارد. صفحه کلید آن یکی از بهترین صفحه کلیدهایی است که ما تا به حال در کروم‌بوک‌ها استفاده کرده‌ایم ، چه برسد به کروم‌بوک‌ها در محدوده قیمت 350 دلار. همچنین دارای درگاه‌هایاتصال عالی ، از جمله چهار پورت USB مدرن و خواننده microSD است.

با تمام این موارد ، این دستگاه برای مواردی فراتر از کارهای پایه طراحی نشده. صفحه نمایش کوچک (11 اینچی) فضای زیادی برای چند وظیفگی ندارد و پردازنده Intel Celeron آن تاپ اجرای برنامه‌های پرمصرف یا باز کردن برگه‌های زیاد در مرورگرهای را ندارد.

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. میهمان می گوید

    مرسی. تو ایران از کجا بخریم؟ و اینکه این سیستمها خیلی به سرویسهای گوگل وابسته هستند آیا در ایران مشکلی نخواهند داشت؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.