بهترین فیلم های علی مصفا به همراه بیوگرافی این هنرمند

0

علی مصفا، بازیگر، کارگردان و تهیه کننده ایرانی است. او در سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی، همسر لیلا حاتمی (بازیگر سینما) و برادرزاده حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان و خواننده است. مصفا فارغ التحصیل رشته عمران از دانشکدهٔ فنّی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۴ است. او دو فیلم بلندش را با نام های سیمای زنی در دوردست و پله اخر را با حضور لیلا حاتمی کارگردانی کرد. در سال ۱۳۹۱ عضو هیئت داوران جشنواره اوسیان سینه فن هند بود. امید 1370، همه دختران من 1373، برج مینو 1374، اصحاب کهف 1376، میکس 1378، جایی دیگر 1381، پری 1373، لیلا 1375، داستانهای جزیره 1377، پارتی 1379، چه کسی امیر را کشت 1384، دوزخ، برزخ، بهشت 1387، آسمان محبوب 1388، چیزهایی که نمی دانی 1390، جهان با من برقص، روزهای نارنجی، سریال های کیف انگلیسی، پریدخت و مجموعه نمایش خانگی میدان سرخ از آثاری هستند که مصفا در آن ها حضور داشته است.


 فیلم مسخره باز

«مسخره باز» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم جوایزی همچون سیمرغ بلورین فیلم های هنر و تجربه، جایزه ویژه هیئت داوران براى بهترین فیلمنامه از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم ورشو ۲۰۱۹، تندیس خلاقیت و استعداد درخشان از سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و جوایزی در رشته های مختلف این جشنواره از جمله سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه برای جواد مطوری، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای علی نصیریان کسب کرد و نامزد بهترین طراحی صحنه سهیل دانش از جشنواره فجر، نامزد بهترین طراحی لباس الهام معین جشنواره فجر، نامزد بهترین فیلمبرداری علی قاضی جشنواره فجر و نامزد بهترین چهره پردازی ایمان امیدواری جشنواره فجر شد. همایون غنی زاده اولین اثر سینمایی اش را ساخته که نویسندگی آن را هم انجام داده. داستان این فیلم درباره جوانیست که رویای بازیگری در سر دارد. این جوان در یک سلمانی به همراه شاپور کار می کند و شب ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می پردازد.

فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق , هدیه تهرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


 فیلم جهان با من برقص

«جهان با من برقص» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم اولین اثر سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانیست که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم از این قرار است که در آخرین تولد جهانگیر دوستانش دورهم جمع شده اند و این موقعیت باعث می شود تا آن ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی ، مهیار پوربابایی , مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم مردی بدون سایه

فیلم مردی بدون سایه در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 و در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است. کارگردان این اثر علیرضا رییسیان بعد از فیلم های “چهل سالگی”و “دوران عاشقی” به سراغ ساخت فیلم مردی بدون سایه رفت. مردی بدون سایه در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمد. داستان این فیلم به روبط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می پردازد که نگاه ویژه ای به مشکلات اجتماعی این روزها دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ماهان کوشیار که فیلمساز است تصمیم می گیرد درباره یک قتل زنجیره ای مستندی بسازد، اما زندگی اش تحت تاثیر قرار می گیرد.

فیلم مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش , نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم گرگ بازی

«گرگ بازی» فیلمی به کارگردانی عباس نظام دوست و تهیه کنندگی محمدعلی نجفی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در بخش رقابتی جایزه بهترین فیلم اول، بازار جهانی و بخش غیر رقابتی «فانوس خیال» این دوره از جشنواره جهانی فجرحضور داشت. عنوان «گرگ بازی» برای حضور در جشنواره های جهانی A Bigger Game است. داستان درباره چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه ای که سال ها کسی در آن زندگی نکرده و به صورت موروثی به یکی از دوستانشان به نام پرستو ارث رسیده جمع می شوند. آنها از یک دکتر ثروتمند و همسرش دعوت کرده اند به آن خانه بیایند چون دکتر خود را سرمایه گذاری معرفی کرده که میخواهد بر روی یک بازی دور همی که آنها ادعا میکنند خودشان اختراع کرده اند سرمایه گذاری کند. اما …

فیلم گرگ بازی به کارگردانی عباس نظام دوست در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهیمه امن زاده، احسان گودرزی، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده دل، حمید پورآذری , محمدرضا مالکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم روزهای نارنجی

«روزهای نارنجی»، فیلمی در ژانر درام-اجتماعی به نویسندگی «آرش لاهوتی» و «جمیله دارالشفایی» و کارگردانی «آرش لاهوتی» و محصول سال 1396 سینمای ایران است. اولین نمایش جهانی این فیلم در 43 دوره جشنواره فیلم تورنتو صورت گرفت. روزهای نارنجی در جشنواره های مختلفی از جمله «جشنوراه بین المللی فیلم فجر»، «جشنواره بین المللی فیلم زوریخ» و «جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو» حضور پیدا کرد و نهایتا موفق به کسب جوایز زیادی از جمله «سینماگر بزرگ تازه وارد»، «جایزه کلیسای جهانی» و «جایزه فیپرشی» شد. در مجموع، روزهایی نارنجی توانست 9 جایزه بین المللی را برای کارگردانش به ارمغان بیاورد. بازیگران مطرحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند که میتوان از آن ها به «هدیه تهرانی»، «علی مصفا» و «مهران احمدی» اشاره کرد. بازی هدیه تهرانی در این فیلم مورد تحسین داوران «جشنواره بین المللی مانهایم» آلمان قرار گرفت. داستان روزهای نارنجی، حول محور زنی به اسم «آبان» می گردد که پس از آن که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغ های مرکبات شمال کشور میشود، باید با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کند. آبان با روحیه جنگنده و مستحکمی که دارد، سعی میکند در برابر این مشکلات تمام قد بایستد اما …

فیلم روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی , صدف عسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم درساژ

گلسا دختری ۱۶ ساله است که به همراه خانواده اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می گذراند. یک روز آن ها تصمیم می گیرند تا دست به اقدامی هیجان انگیز بزنند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره ای در پی خواهد داشت و از کاری صرفاً سرگرم کننده و هیجان انگیز، به دردسری پیچیده تبدیل می شود. اتفاقاتی که رخ می دهد، از اساس دیدگاه گلسا نسبت به زندگی را تغییر می دهد….

فیلم درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، یسنا میرطهماسب، نگار مقدم , لطف الله سیفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم سال دوم دانشکده من

سال دوم دانشکده من محصول ۱۳۹۶ فیلمی از رسول صدرعاملی است که برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. داستان درباره مهتاب (سها نیاستی) و آوا (فرشته ارسطویی) است که دانشجویان سال دوم دانشکده معماری هستند و به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می روند و…

فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، مریم بوبانی، شیوا خسرومهر، افشین هاشمی، سها نیاستی، فرشته ارسطویی , علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم حکایت دریا

«حکایت دریا» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «بهمن فرمان آرا» محصول سال ۱۳۹۵ است. این کارگردان در آخرین اثرش برای اولین بار به بازیگری پرداخته. حکایت دریا در زمان ساخت، «دل دیوانه» نام داشت و بعد از ساخته شدن به حکایت دریا نامش تغییر کرد. این فیلم قصه آدم هایی را روایت می کند، که پس از مدتی دور بودن، دوباره به هم نزدیک می شوند. اما آیا این نزدیکی می تواند دوری گذشته را جبران کند؟!

فیلم حکایت دریا به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، داریوش اسدزاده، فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، علی مصفا، پانته آ پناهی ها، مریم بوبانی، صابر ابر، بهمن فرمان آرا , رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم

خانه ای در خیابان چهل و یکم، داستان دعوای دو برادر است که باعث قتل یکی از آنها می شود. این آغاز بحران است چون برادر قاتل می گریزد اما مادر، راضی اش می کند که خود را به دست قانون بسپارد. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می کنند، سعی دارند هر کدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی را به دوش بکشند و در این مسیر، ماجراهایی رخ می دهد که طی فیلم روایت می شود.

فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی , آرش مجیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم در دنیای تو ساعت چند است

در دنیای تو ساعت چند است؟ اولین ساخته بلند صفی یزدانیان در مقام کارگردان محسوب می شود. در این فیلم به جز لیلا حاتمی و علی مصفا تعدادی از بازیگران بومی استان گیلان نیز به ایفای نقش پرداختند. بازی زری خوشکام مادر لیلا حاتمی و همسر علی حاتمی بعد از چندین دهه حضور کمرنگ و بازی کریستف رضاعی آهنگسازی ایرانی در دو نقش از نکات جالب توجه این فیلم است.گلی بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک باره تصمیم می گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفری کند. فرهاد در رشت به استقبالش می رود و می گوید که آشنایی قدیمی است، اما گلی اصلاً او را به یاد نمی آورد.

فیلم در دنیای تو ساعت چند است به کارگردانی صفی یزدانیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا , زری خوشکام به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم دوئت

«دوئت» فیلمی در ژانر عاشقانه محصول سال 1394 و اولین اثر نوید دانش است. این فیلم در جشنواره های بین المللی سان فرانسیسکو و شبهای سیاه تالین حضور داشت که برنده دو جایزه شد. «مینو» همسرش «حامد» را به دیدار زنی به نام «سپیده» می برد که حامد با سپیده گذشته مشترکی داشته. این ملاقات باعث یادآوری خاطرات گذشته آنها می شود. خاطراتی که دوباره رنگ می گیرند اما زخمی کهنه را تازه میکند.

فیلم دوئت به کارگردانی نوید دانش در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، نگار جواهریان، پانته آ پناهی ها، علیرضا آقاخانی، مرتضی فرشباف , مهسا طهماسبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم چاقی

فیلم چاقی به کارگردانی راما قویدل و اولین اثر سینمایی او می باشد.این فیم محصول سال 1393 است که به دلایلی پنج سال بین زمان ساخت و اکران این فیلم فاصله افتاد.در فیلم چاقی بازیگرانی همچون علی مصفا ،حمید فرخ نژاد،لادن مستوفی و مهسا کرامتی به هنرمندی پرداخته اند.در داستان فیلم چاقی آمده است ، امیر که صداگذار مشهور سینما است با رامین که کارگردانی مشهور است رابطه دوستی قدیمی دارد. رامین قصد ازدواج با یکی از کارکنان دفترش را دارد. در این بین پس از یک برخورد ساده و پیش آمدن سوء تفاهم هایی بین امیر و شادی، کم کم بین آنها علاقه ای شکل می گیرد و این در حالی است که امیر صاحب همسر و فرزند است.امیر خود را درگیر ماجرایی عاطفی می بیند که حالا باید بین عشق و وجدان یکی را انتخاب کند…

فیلم چاقی به کارگردانی راما قویدل در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، لادن مستوفی، حمید فرخ نژاد , مهسا کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم پله آخر

لیلی (لیلا حاتمی) ستاره سینماست و به تازگی شوهرش را از دست داده است سر صحنه فیلمبرداری ناگهان مقابل دوربین خنده اش می گیرد و از کار باز می ماند. هیچ کس نمی تواند دلیل خنده هایش را حدس بزند.

فیلم پله آخر به کارگردانی علی مصفا در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا، علیرضا آقاخانی , حامد بهداد به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم چه کسی امیر را کشت

امیر کشته می شود و تمام آشنایان و دوستانش به خوبی از او یاد می کنند. اما بعد از مدتی شروع می کنند به بدگویی از او و حتی کمی که می گذرد نزدیک ترین کسانش جسد او را نمی توانند شناسایی کنند. فیلم روایت گری بی طرف از تلاش و پی گیری شخصیت های پیرامون امیر است…

فیلم چه کسی امیر را کشت به کارگردانی مهدی کرم پور در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، نیکی کریمی، محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، الناز شاکردوست , علی مصفا به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم سیمای زنی در دوردست

مهندس(همایون ارشادی) مرد پا به سن گذاشته ای است که از همسر و پسرش جدا شده و تنها زندگی می کند. در شبی که قرار است آن دو از ژاپن برسند (به همراه شوهر جدید زن) صدای دختری روی پیغام گیر تلفن خانهٔ مهندس توجه او را جلب می کند و…

فیلم سیمای زنی در دوردست به کارگردانی علی مصفا در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم همایون ارشادی، لیلا حاتمی، ژیلا اشکان، ژیلا سهرابی، امیر سیدی، فرهاد شریفی، ارسلان فرخ، رهی سیدی , مهریار علی خان به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم پارتی

روزنامه نگار جوانی بر اثر چاپ مطلبی در نشریه خود به زندان می افتد و این امر موجب می شود که دوستان نزدیکش به تکاپو برای آزاد کردن او بیافتند…

فیلم پارتی به کارگردانی سامان مقدم در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، سروش گودرزی، مهدی خیامی، اسماعیل شنگله , سید ابراهیم بحرالعلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم داستان های جزیره

اپیزود اول (باران و بومی) : دختر نوجوانی به نام باران به همراه مادرش برای سفر کوتاهی به کیش می رود…. اپیزود دوم (تست دموکراسی) : محسن مخملباف که در جزیره کیش فیلم در را می سازد، برای حضور در انتخابات مجلس ششم، به تهران می آید…. اپیزود سوم (دختردایی گمشده) : دختر دایی به دریا می رود و گم می شود، اما مدتی بعد، پروازکنان با دو بال سفید در میان ابرها برمی گردد….

فیلم داستان های جزیره به کارگردانی محسن مخملباف و رخشان بنی اعتماد و داریوش مهرجویی در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم نگار فروزنده، باران کوثری، خسرو شکیبایی، محمدرضا شریفی نیا , علی مصفا به هنرمندی پرداخته‌اند.

همه دختران من

همه دختران من نخستین ساخته اسماعیل سلطانیان بوده و در سال ۱۳۷۲ ساخته شده است. داستان درباره اسفندیار رویینی استکه صاحب شش فرزند دختر است انتظار فرزند هفتم را می کشد، اما فرزند هفتم نیز دختر است. اسفندیار پس از آن که از دریافت مساعده از اداره اش ناامید می شود به شرکت مهندسان مشاور مراجعه می کند که در آن جا در ازای بهره ی ماهانه سرمایه گذاری کرده است. مهندس فروغ تقاضا می کند که با سودابه، دختر بزرگ اسفندیار، ازدواج کند و …

فیلم همه دختران من به کارگردانی اسماعیل سلطانیان در سال 1372 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فردوس کاویانی، نادیا دلدارگلچین، نسرین مقانلو، علی مصفا، ابراهیم آبادی، مجید قناد، محمدعلی مژدهی , عباس محبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم امید

پزشک جوانی که در آستانه ورود به عرصه کار حرفه ای خویش می باشد، عاشق دختر جوانی شده است که وضع مالی و تحصیلات خوبی دارد و علایقش نیز با دکتر امید سازگار است….

فیلم امید به کارگردانی حبیب کاووش در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نسرین مقانلو، علی مصفا، سوسن سلیمی , فرهاد محبت به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5