مقایسه آیفون‌های ۱۳ با پرچم‌دارهای اندرویدی و همین‌طور آیفون ۱۲

جدیدترین گوشی اپل در برابر بهترین‌های اندرویدی و آیفون سال قبل

0

اپل آیفون‌های ۱۳ را معرفی کرد. آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ استاندارد، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از دوربین‌های بهتر، صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز، پردازنده‌های جدید A15 (که اپل ادعا می‌کند سریع‌ترین پردازنده موبایل جهان هستند)، عمر باتری بهتر و شکاف ناچ کوچک‌تر نسبت به مدل‌های پیشین برخورداراند.

اما سوال بزرگی که پیش‌روی کاربران آیفون قرار دارد این است که آیا باید آیفون ۱۲ خود را ارتقا دهند؟ یا اینکه آیفون‌های ۱۳ در برابر پرچم‌دارهای اندرویدی شکست خورده هستند؟

در اینجا، می‌خواهیم گوشی‌های آیفون ۱۳ را با بهترین اندرویدی‌ها از سامسونگ، وان‌پلاس، گوگل و خود آیفون ۱۲ مقایسه کنیم تا روی کاغذ مشخص شود کدام گوشی برتر است.

یکی از نکاتی که باید پیش از این مقایسه در ذهن خود داشته باشید؛ این است که همیشه مقایسه مشخصات گوشی‌ها، بیان‌کننده کل داستان نیست و باید به صورت آزمایشگاهی و عملی ببینید مثلا عملکرد پردازنده A15 اپل در برابر اسنپدراگون ۸۸۸ چگونه است. همین‌طور، باید به صورت عملی گوشی‌های سنتی را با گوشی‌های تاشو مقایسه کرد و بعد دست به نتیجه‌گیری زد.

در این میان، برخی جزئیات کوچک وجود دارد که نمی‌توان روی کاغذ آورد. به عنوان مثال، یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای دوربین‌های آیفون‌های ۱۳ پرو، قابلیت فیلم‌برداری 4K ProRes است اما اپل می‌گوید مدل‌های دارای فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابیت شامل این ویژگی نمی‌شوند و از 1080p ProRes بهره می‌برند.

برخی از رقبا هم هنوز وارد بازار نشدند تا به طور دقیق با آیفون‌های ۱۳ مقایسه شوند. برای مثال، هنوز گوشی‌های گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی نشدند و ما اطلاعات دقیقی از جزئیات مشخصات آن‌ها نداریم. بنابراین، قرار دادن آن‌ها در این مقایسه کمی مشکل است.

با در نظر گرفتن این نکات، اجازه بدهید همه‌چیز را وارد جدول‌های مقایسه‌ای کنیم تا بهتر مشخص شود آیا باید آیفون‌های ۱۳ را بخریم یا خیر! بحث قیمت این گوشی‌ها نیز اهمیت دارد و اینکه باید بدانیم که مدل‌های آنلاک معمولا ۳۰ دلار گران‌تر از مدل‌های ارایه شده با اپراتورهای موبایل هستند.

آیفون ۱۳ در برابر گلکسی اس ۲۱ در برابر وان‌پلاس ۹ در برابر پیکسل 5A:

بیایید مقایسه قیمتی را کنار بگذاریم و آیفون ۱۳ را با گوشی‌های بالای ۱۰۰ دلار مقایسه کنیم؛ گوشی‌هایی که عمدتا جزو پرچم‌دارها و بهترین‌های اندرویدی در بازار هستند.

آیفون ۱۳ پرو در برابر گلکسی اس ۲۱ اولترا / پلاس در برابر زد فلیپ ۳ در برابر وان‌پلاس پرو ۹:

همانند سال‌های گذشته، می‌بینیم که اپل لزوما به دنبال به راه انداختن بازی خاصی نیست؛ مخصوصا وقتی صحبت از مشخصات دوربین می‌شود. برخی از رقبای رده بالای اندرویدی، روی مگاپیکسل دوربین‌ها مانور می‌دهند و اندازه مگاپیکسل دوربین‌های گوشی‌های آن‌ها ۴ تا ۱۰ برابر دوربین‌های اپل است. اینکه آیا این مشخصات به دوربین آن‌ها برتری می‌دهد یا خیر؛ باید در هنگام آزمایش دوربین‌های بسیار قدرتمند اپل مشخص شود. هر دو شرکت اپل و گوگل به طور سنتی هنوز قائل به اولویت‌دهی پیکسل‌های بزرگ‌تر برای بهبود کارایی دوربین در نور کم هستند تا اینکه بخواهند رزولوشن را افزایش دهند.

حالا، می‌خواهیم سراغ مقایسه آیفون‌های ۱۳ با نسل سال گذشته برویم و ببینیم چه چیزهایی ارتقا پیدا کردند. در حالی که در جدول زیر ما گوشی آیفون ۱۲ پرو را در نظر گرفتیم؛ در واقع شما نمی‌توانید دیگر این گوشی را در بازار خریداری کنید. بنابراین، این مقایسه برای ارتقادهنده‌گان مفید است تا افرادی که می‌خواهند گوشی خود را صرفا تعویض کنند.

آیفون‌های ۱۳ در برابر آیفون‌های ۱۲:

یک نکته جالب اینکه گوشی‌های آیفون از نظر عرض، ارتفاع یا اندازه صفحه‌نمایش تغییری ندارند ولی کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر شدند. شاید چون چندین فناوری جدید به آن‌ها افزوده شده است؛ این مشخصات جدید را پیدا کردند.

آن‌چه که مشخصات نشان نمی‌دهد؛ قیمت نامطلوب آیفون ۱۲ است. در نگاه اول، به نظر می‌رسد یک خرید منطقی با ۱۰۰ دلار ارزان‌تر است ولی شما فقط نصف یک فضای ذخیره‌سازی را دریافت می‌کنید. اگر شما آیفون ۱۲ با فضای داخلی ۱۲۸ گیگابایت خریداری کنید؛ فقط ۵۰ دلار نسبت به آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت صرفه‌جویی کردید ولی گوشی آیفون ۱۳ دارای ارتقای صفحه‌نمایش، دوربین بهتر، عمر باتری بیشتر، پردازنده قوی‌تر و سایر مواردی است که اپل به عنوان برتری آیفون‌های ۲۰۲۱ نسبت به سری قبل بیان کرد. با این شرایط، خرید آیفون ۱۳ منطقی‌تر می‌شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…
منبع theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.