روشی آسان برای نصب ویندوز ۱۱ روی کامپیوترهای با پردازنده قدیمی

هک رجیستری که خود مایکروسافت در ویندوز گذاشته و باعث ارتقای بدون دردسر ویندوز می‌شود

0

وقتی مایکروسافت فهرست پردازنده‌های مورد پشتیبانی از ویندوز ۱۱ را منتشر کرد؛ بسیاری از کاربران ناامید شدند. تقریبا هر کسی که یک لپ‌تاپ یا پی‌سی قدیمی دارد که آن را در یکی دو سال اخیر نخریده است؛ نمی‌تواند ویندوز ۱۱ را نصب کند.

اما کاربران ویندوز چندان از مایکروسافت حرف شنوی ندارند و شرایط سخت‌افزاری نصب ویندوز ۱۱ را رعایت نمی‌کنند. از زمان انتشار نسخه‌های بتای آزمایشی این سیستم‌عامل تا اکنون که چند روزی از انتشار رسمی ویندوز ۱۱ می‌گذرد؛ چندین ترفند و هک ویندوز برای نصب ویندوز ۱۱ روی پردازنده‌های قدیمی در فضای مجازی منتشر شده است.

در این میان، سایت ورج از یک روش بسیار ساده برای نصب ویندوز ۱۱ روی کامپیوترهای با پردازنده‌های قدیمی رونمایی کرده است که نیازی به فرمت مجدد درایو و پاک کردن فایل‌ها یا حتی دانلود و رایت فایل ISO روی یک حافظه فلش USB خارجی ندارد. در این روش، از رجیستری خود ویندوز بر ضد آن استفاده می‌شود.

اگر در هنگام نصب ویندوز ۱۱ با پیام‌هایی مانند «در حال حاضر، این کامپیوتر سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۱ را ندارد» یا «در حال حاضر، پردازنده کامپیوتر شما از ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی‌کند» روبرو شدید؛ یک هک رجیستری مورد تایید مایکروسافت وجود دارد که می‌تواند فورا مشکل را حل کند.

سایت ورج می‌گوید این روش را روی لپ‌تاپ دل XPS 15 با پردازنده Core i7-7700HQ و مایکروسافت سرفیس گو با پردازنده Pentium Gold 4415Y تست کردند و هیچ اتفاق ناگواری نیفتاده است. هر دو این سیستم‌ها به طور پیش‌فرض، مورد تایید مایکروسافت برای نصب ویندوز ۱۱ نبودند.

این هک رجیستری مایکروسافت برای نصب ویندوز ۱۱ شامل سه مرحله ساده است:

۱- فایل ISO ویندوز ۱۱ را دانلود کنید

در گام نخست، باید فایل ISO رسمی ویندوز ۱۱ را از اینترنت دانلود کنید. این ترفند با سیستم Windows 11 Install Assistant کار نمی‌کند و از طریق Windows Update نیز نمی‌توان ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۱ ارتقا داد. همین‌طور، مانند برخی ترفندهای منتشر شده دیگر نمی‌تواند ابزار PC Health Check مایکروسافت را فریب بدهد.

در این صفحه مایکروسافت، به سمت پایین اسکرول کنید تا به گزینه Download Windows 11 Disk Image (ISO) برسید. منوی بازشوند رو به پایین Select Download را باز و Windows 11 را انتخاب کنید. بعد، باید روی کلید Download بزنید و از منوی کشویی Choose one نمایش داده شده، زبان مورد نظر را انتخاب کنید. روی Confirm بزنید و بعد نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۱۱ را کلیک کنید.

در حالی‌که فایل ISO ویندوز ۱۱ با حجم ۵.۱ گیگابایت در حال دانلود است؛ سراغ گام دوم در زیر بروید:

۲- رجیستری ویندوز را برای رد مرحله بررسی پردازنده ویرایش کنید

در ویندوز، روی منوی Start زده و  regedit را تایپ و اجرا کنید تا پنجره ابزار Registry Editor باز شود.

حالا باید کلید Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Setup\MoSetup را پیدا و انتخاب کنید. این کار را می‌توانید با وارد کردن این آدرس در نوار زیر متوها یا رفتن به HKEY_LOCAL_MACHINE و بعد System و بعد Setup و در نهایت انتخاب پوشه MoSetup انجام دهید.

حالا، در پنجره سمت راست، در یک فضای خالی راست کلیک کرده و عملیات New > DWORD (32-bit) Value را انجام دهید. در پنجره ظاهر شده باید شاهد Value Name برابر با AllowUpgradesWithUnsupportedTPMOrCPU باشیم.

دو بار روی new value ساخته شده توسط خودتان کلیک کرده و در فیلد Value data عدد ۱ را وارد کنید. روی کلید OK بزنید و ویرایشگر رجیستری ویندوز را ببندید.

۳- فایل ISO را در ویندوز اکسپلورر باز کرده و شروع به نصب کنید

هنگامی که دانلود فایل ISO نصب ویندوز ۱۱ به پایان رسید؛ روی آن راست کلیک کرده و گزینه Open with > Windows Explorer را انتخاب کنید تا به یک دیسک مجازی موینت شود. بعد دو بار روی آن فایل setup کلیک کنید تا پروسه نصب ویندوز ۱۱ آغاز شود.

اگر هک رجیستری ویندوز را به درستی انجام داده باشید؛ پروسه نصب ویندوز ۱۱ شروع می‌شود و دیگر پیامی مبنی بر عدم پشتبانی از پردازنده کامپیوترتان مشاهده نخواهید کرد. در این روش، ویندوز ۱۱ بدون از دست دادن داده‌ها روی هارددیسک، در درایو مورد نظرتان نصب می‌شود.

فقط باید بدانید که مایکروسافت نسبت به نصب ویندوز ۱۱ روی سیستم‌های قدیمی هشدار داده است و هیچ‌گونه مسئولیتی نمی‌پذیرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…
منبع theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5