بهترین وب‌سایت‌ها برای مهاجرت تحصیلی به اروپا در رشته پزشکی

0

رپورتاژ

پزشکی از محبوب‌ترین، مورداحترام‌ترین و پردرآمدترین حرفه‌ها در جهان است و این موضوع باعث شده ورود به رشته پزشکی در همه کشورها دشوار و رقابتی باشد. این دشواری برای دانشجویان بین‌المللی که قصد دارند در کشوری به‌جز وطن خودشان تحصیل کنند دوچندان می‌شود. در ایران هرساله دانش‌آموزان زیادی درصدد مهاجرت تحصیلی در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برمی‌آیند. برای این افراد این سوال پیش می‌آید که بهترین راه مهاجرت تحصیلی در رشته پزشکی چیست و بهترین موسسات مهاجرتی برای مهاجرت تحصیلی به اروپا در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کدام‌اند. در این مقاله سه وب‌سایت معتبر در این زمینه را معرفی می‌کنیم که از اعتبار خوبی برخوردار هستند.

بهترین وب‌سایت‌ها و شرکت‌ها برای مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا

این روزها با توجه به بازار پررونق مهاجرت تحصیلی، وب‌سایت‌ها و شرکت‌های مهاجرتی از هر گوشه کشور سر بر آورده‌اند و ادعا می‌کنند که دوست‌داران تحصیل در خارج از کشور را به آرزوی خود می‌رسانند. بسیاری از این شرکت‌ها فاقد مجوزهای لازم برای انجام امور مهاجرتی هستند و تنها وقت و منابع مالی متقاضیان را هدر می‌دهند. بنابراین بهتر است در قدم اول، موسسه مناسب با نیازها و شرایط خود را انتخاب کنید.

موسسه ملک پور

موسسه مهاجرتی ملک پور یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های امور مهاجرتی در ایران است که سابقه قابل‌توجهی در این زمینه دارد. از خدمات مهاجرتی این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

این موسسه با ارائه مشاوره در انواع روش‌های مهاجرتی، به مشتریان خود کمک می‌کند روش مناسب مهاجرتی خود را پیدا کرده و پس از عقد قرارداد، اجرای پرونده مهاجرتی خود را به این موسسه بسپارند. همچنین موسسه ملک‌پور بسته‌های آموزشی متنوعی را برای مخاطبین مختلف خود، از جمله اشخاصی که قصد کسب اطلاعات کامل درباره مهاجرت دارند، ارائه می‌دهد.

مهاجرت تحصیلی به اروپا در موسسه مهاجرتی ملک‌پور

موسسه مهاجرتی ملک‌پور در زمینه اعزام دانشجو در بسیاری از رشته‌ها از جمله رشته‌های علوم پزشکی به اروپا نیز فعالیت می‌کند و پرونده‌های مهاجرت تحصیلی را اجرا می‌نماید.

گلوکال کالج

گلوکال کالج اولین کالج تخصصی پزشکی در ایران و تنها برگزارکننده دوره‌های پیش‌نیاز تحصیل پزشکی در اروپاست. این کالج بین‌المللی در بدو تاسیس، کار خود را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و Abbey College انگلستان شروع کرد و درحال‌حاضر با بسیاری از دانشگاه‌های اروپایی مشارکت و همکاری دارد. مدرک دوره‌های پیش‌نیاز گلوکال کالج از سوی دانشگاه‌های اروپایی پذیرفته می‌شود و همچنین دانشجویان را برای قبولی در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های اروپایی آماده می‌کند.

بخش بین‌الملل گلوکال کالج به دانشجویان در زمینه مهاجرت تحصیلی در رشته‌های علوم پزشکی به اروپا مشاوره می‌دهد و آنها را در همه مراحل گرفتن پذیرش و ویزا همراهی می‌کند.

خدمات گلوکال کالج چیست؟

  • برگزاری دوره Medical Foundation Program (MFP) برای ورود به دانشگاه‌های اروپایی
  • برگزاری دوره آماده‌سازی آزمون IMAT برای ورود به رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و جراحی در دانشگاه‌های ایتالیا
  • برگزاری دوره آماده‌سازی آزمون Tolc-F برای ورود به رشته داروسازی در دانشگاه‌های ایتالیا
  • برگزاری دوره‌های IELTS و Pre-IELTS
  • ارائه خدمات مهاجرت تحصیلی برای متقاضیان تحصیل رشته‌های علوم پزشکی در اروپا
  • ارائه پکج‌های آموزشی خودآموز برای علاقه‌مندان به تحصیل پزشکی در اروپا

موسسه مهاجرتی GO2TR

«گو تو تی آر» از موسسات مهاجرتی قدیمی ایران است که تیمی متشکل از 200 نفر و دفترهای متعدد در 5 شهر ایران و 4 کشور خارجی دارد. این شرکت درزمینه مهاجرت به همه مقاصد مهاجرتی پرطرفدار در میان ایرانیان فعالیت می‌کند و انواع پرونده‌های مهاجرتی از جمله مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، خرید ملک و ثبت شرکت را اجرا می‌کند.

وب‌سایت گو تو تی آر اطلاعات مفید، منظم و طبقه‌بندی‌شده‌ای دارد و شما می‌توانید به‌راحتی با مطالعه این سایت، اطلاعات موردنظر خود را درزمینه انواع روش‌های مهاجرتی و خدمات این شرکت به دست آورید. بخش پیشنهادهای این وب‌سایت نوعی موتور جستجو است که با فیلتر کردن شرایط شما، بهترین موقعیت‌های مهاجرتی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

مهاجرت تحصیلی به اروپا در گو تو تی آر

شرکت مهاجرتی گو تو تی آر انواع پرونده‌های مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش و ویزا از دانشگاه‌های اروپایی را در همه رشته‌ها از جمله رشته‌های علوم پزشکی اجرا می‌کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.