ولکان تگزاسی، نخستین شرکت سازنده موتورسیکلت‌های برقی آفرود در آمریکا!

0

Volcon نخستین شرکتی در آمریکا است که موتورسیکلت‌های برقی با تایر فلت، مناسب آفرود می‌سازد. در حال حاضر این شرکت از نظر اقتصادی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

ولکان پاوراسپورتس در اواخر سال 2020 تاسیس شد و  همان ابتدای امر وعده داد که موتورسیکلت برقی زیبا، با ظاهر جالب و ارزان به نام Volcon Grunt بسازد. خط تولید موتورسیکلت هم در تگزاس بود.

کمتر از 11 ماه پس از رونمایی این شرکت از کانسپت، ولکان گرانت واقعا وارد بازار شد.

اکنون فقط چند هفته بعد از عرضه عمومی سهام، میزان استقبال بسیار خوب بود و سرمایه عظیمی وارد شرکت شده. در ابتدای روز چهارشنبه ارزش سهام این شرکت به 9.01 دلار رسید و در انتهای روز به 10.86 دلار افزایش یافت.

آنچه Volcon را متمایز می‌کند عمدتا به دو چیز برمی‌گردد: خط تولید مونتاژ مستقر در ایالات متحده و جاه طلبی‌های وسیع‌تر در زمینه ورزش‌های با وسایل برقی.

خطوط مونتاژ این شرکت مستقر در تگزاس در حال کار تمام وقت است. موتورسیکلت برقی 7995 دلاری ماجراجویی‌های آفرود با سرعت 64 کیلومتر در ساعت را با قیمتی بسیار کمتر از سایر موتورسیکلت‌های برقی برای خریدارانش به ارمغان می‌آورد.

اما Grunt تنها وسیله‌ای که Volcon قصد تولید آن را دارد نیست. گرانت دارای یک برادر کوچک است که در قالب Volcon Runt ارائه می‌شود، نسخه‌ای از Grunt  که برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

به علاوه ولکان برای بزرگسالان دارای دو UTV است، Stag دو نفره و Beast چهار نفره.

Volcon Stag حداکثر سرعت 112 کیلومتر در ساعت، برد 240 کیلومتر و حداکثر قدرت 225 اسب بخار را دارد.

مدل بزرگتر سرعت را به حداکثر  کیلومتر در ساعت افزایش می‌دهد، همان برد 240 کیلومت را دارد، اما قدرت موتور را به 450 اسب بخار افزایش می‌دهد.

UTV‌ها مطمئناً چشمگیر به نظر می‌رسند و مشخصات ادعایی آن‌ها نیز ناامید‌کننده نیست. اما مشتاقان باید تا زمانی که مدل‌های واقعی  و نه فقط رندر‌های کامپیوتری در دسترس باشند، صبر کنند تا بعد قضاوت کنند.

خوره‌های موتورسیکلت می‌دانند که آفرودبازی تفریح ارزانی نیست. این بدان معناست که مشتریان عادت دارند که برای UTV‌های بنزینی هزینه بالایی بپردازند و ممکن است نسخه‌های برقی هنوز قانعشان نکرده باشد!

شرکت‌هایی مانند Polaris نیز در حال کار بر روی UTV‌های برقی خود هستند، اگرچه قیمتشان را اعلام نکرده‌اند.

Volcon در اواخر سال 2020 اظهار داشت که انتظار دارد Stag را با قیمت 14،995 دلار و Beast با 24،995 دلار به فروش برساند، گرچه انتظار می‌رفت گرانت 5،995 دلار هزینه داشته باشد، قیمتش به تازگی به 7،995 دلار افزایش یافته.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5