چگونه از عکس‌های خودمان برای واچ فیس اپل واچ استفاده کنیم؟

واچ فیس‌های ساخت اپل را دوست ندارید؟ یکی برای خودتان بسازید

0

اگرچه با انتشار هر نسخه جدید از سیستم‌عامل watchOS، اپل گزینه‌های بیشتری سفارشی‌سازی ساعت اپل واچ اضافه کرده است ولی هنوز کاربران چیزهای زیادی برای شخصی‌سازی ساعت خود ندارند.

یکی از روش‌هایی که می‌توانید اپل واچ خود را شخصی‌تر کنید؛ استفاده از عکس‌ها و تصاویر شخصی خود به عنوان واچ فیس و عکس صفحه‌نمایش است. در watchOS 8 این ویژگی بهتر و ساده‌تر شده است.

چگونه عکس واچ فیس را در آیفون تنظیم کنیم؟

می‌توانید با آیفون خود شروع کنید. اپلیکیشن Photos را باز کنید و تصویری که می‌خواهید به عنوان واچ فیس ساعت استفاده شود را انتخاب و بعد روی دکمه share در گوشه پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید. گزینه Create Watch Face را از میان فهرست نمایش داده شده، ضربه بزنید و بعد تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید یک عکس استاندارد تنظیم کنید یا کارهای خلاقانه‌ای روی آن انجام دهید.

وقتی روی گزینه Photos Watch Face می‌زنید؛ آیفون شما را به صفحه پیکربندی اپلیکیشن Photos ساعت در iOS می‌برد. در این صفحه، می‌توانید تصویر انتخابی خود را به روش‌های مختلفی سفارشی و شخصی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از زیر منوی Color یک رنگ انتخاب کرده یا موقعیت نمایش ساعت و تاریخ یا اعلان‌ها را روی صفحه تنظیم کنید.

وقتی از واچ فیس جدید ساعت خود راضی شدید؛ روی گزینه Add بزنید و چند لحظه صبر کنید. اگر اپل واچ در محدوده پوشش‌دهی آیفون شما قرار داشته باشد؛ سریعا می‌توانید واچ فیس جدید را روی ساعت خود مشاهده کنید. اگر به اپلیکیشن Watch برگردید؛ مشاهده می‌کنید تصویر شما به گالری My Faces افزوده شده است. بنابراین، در آینده هم می‌توانید دوباره آن را انتخاب و به عنوان واچ فیس استفاده کنید.

نکته دیگر این است که شما می‌توانید به جای اینکه مستقیما وارد اپلیکیشن Photos آیفون شوید؛ از اپلیکیشن Watch روی آیفون وارد Photos واچ فیس شوید. برای این منظور، اپلیکیشن Watch را باز کنید و بعد روی Face Gallery بزنید و در ادامه سراغ برنامه Photos بروید. در زیر عنوان Content می‌توانید یک آلبوم یا یک تا چند عکس جداگانه را از گالری عکس آیفون خود انتخاب کنید. حداکثر مجاز به انتخاب ۲۴ عکس هستید.

گزینه نهایی Dynamic اجازه می‌دهد واچ فیس، تصاویر انتخابی شما را با همان الگوریتمی که Memories در اپلیکیشن Photos انتخاب کند؛ نمایش دهد. همان‌طور که دارید تصاویر جدید را انتخاب می‌کنید؛ الگوریتم Memories تصور می‌کند باید این تصاویر برجسته شوند و به گالری عکس‌های ساعت اپل واچ اضافه می‌شوند و روی واچ فیس به نمایش درمی‌آیند.

مانند قبل، می‌توانید انتخاب کنید پنل زمان در کدام موقعیت و بالا یا پایین به نمایش درآید و دو فضای دیگر برای نمایش اطلاعات در بالا و پایین آیکون زمان وجود دارد. روی complications فعلی واچ فیس ضربه بزنید تا بتوانید آن‌ها را ویرایش کنید یا در صورت تمایل غیرفعال کرده و فقط آیکون زمان نمایش داده شود. در نهایت، روی گزینه Add ضربه بزنید تا روی واچ فیس ساعت شما، صفحه Apple Watch نمایش داده شود.

چگونه یک تصویر برای واچ فیس از طریق خود ساعت اپل واچ تنظیم کنیم؟

یک روش دیگر تنظیم عکس سفارشی برای واچ فیس، استفاده از خود ساعت اپل واچ است. واچ فیس فعلی روی ساعت را فشار داده و نگه دارید تا کوچک شود. سپس انگشت خود را بکشید تا گزینه New ظاهر شود. روی آن ضربه زده و Photos را انتخاب کنید، بعد Add Face را ضربه بزنید.

شما اکنون می‌توانید رنگ، موقعیت آیکون زمان و complications را سفارشی‌سازی کنید اما اگر این مسیر را انتخاب کنید؛ فقط باید به عکس‌های پویا بسنده کرده و نمی‌توانید عکس انتخاب خود را قرار دهید.

برای تغییر عکس فعلی واچ فیس، روی واچ فیس ساعت فشار داده و نگه دارید و بعد گزینه Edit را ضربه بزنید. شما باز هم در این مسیر، می‌توانید رنگ، موقعیت آیکون زمان یا گزینه‌های complication را دستکاری کنید ولی نمی‌توانید عکس اصلی استفاده شده برای واچ فیس را تغییر دهید. برای این منظور، باز به اپلیکیشن Watch روی آیفون نیاز دارید.

اما شما می‌توانید تصاویر Portrait را برای واچ فیس در watchOS 8 انتخاب کنید. این ویژگی را می‌توانید در بخش Face Gallery اپلیکیشن Watch خود پیدا کنید. دقت داشته باشید که هنوز نمی‌توانید این ویژگی را مستقیما از طریق اپل واچ بسته شده روی مچ دست خود تنظیم کنید. این ویژگی به طور خاص با عکس‌های پرتره گرفته شده توسط دوربین آیفون شما کار می‌کند؛ همان عکس‌هایی که با چندین لنز و در حالت‌های بوکه و تار گرفته شده‌اند. این تصاویر با برخی ترفندهای ظرفیت باعث ساعت واچ فیس‌های عالی می‌شوند.

گزینه Portraits در برگه Face Gallery اپلیکیشن Watch را انتخاب کنید و بعد روی گزینه Choose Photos بزنید. در اینجا باز می‌توانید یک عکس تا چند عکس را انتخاب کنید تا به طور خودکار و چرخشی نمایش داده شوند. اپلیکیشن Watch می‌داند چه تصاویری در وضعیت Portrait Mode گرفته شده‌اند و آن‌ها را روی صفحه ساعت نمایش می‌دهد.

در بخش Style می‌توانید یکی از گزینه‌های Classic یا Modern و Rounded را انتخاب کنید تا ظاهر ساعت دیجیتالی مشخص شود. خود واچ فیس ساعت با استفاده از ترفندهای کوچک و ظریفی سعی می‌کند یک سری المان‌ها را در بالای آیکون زمان استفاده کند؛ البته اگر استایل عکس اجازه دهد تا صفحه جذاب‌تر شود. اگر خوب دقت کنید؛ شبیه به جلد نشریات شده و از الگوریتم‌های محاسبات داده عمیق در آن استفاده شده است. این داده‌ها قبلا در تصویر ذخیره شده روی آیفون قرار داشتند.

دو complication برای انتخاب مجدد وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را از پایین صفحه پیکربندی، انتخاب کنید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید؛ این است که روی دکمه Add بزنید تا واچ فیس نهایی شده برای ساعت اپل واچ ارسال شود.

همین روش را هم می‌توانید به شیوه گفته شده در ابتدای این مطلب و با استفاده از گوشی آیفون و اپلیکیشن Photos به طور مستقیم انجام دهید ولی باید دقت کنید که برای شروع یک عکس پرتره (Portraits) برای واچ فیس پیدا کرده و مراحل تنظیم آن به عنوان واچ فیس را دنبال کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…
منبع gizmodo
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.