بهترین قالب های اپلیکیشن موبایل

0

رپورتاژ

امروزه موبایل موارد استفاده بی‌شماری پیدا کرده و بیشتر کارهای روزمره را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل انجام داد. قالب اپلیکیشن موبایل که در این مطلب قصد داریم درباره آن صحبت کنیم، به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی و متناسب با فعالیتی که قصد انجام آن را دارید یک اپلیکیشن طراحی کنید. قالب اپلیکیشن موبایل به طراحان و سازندگان اپلیکیشن‌های مختلف کمک می‌کند تا بتوانند بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، صرف وقت زیاد و هزینه‌های سنگین، اپلیکیشن وب سایت خود را متناسب با سیستم اندروید یا IOS طراحی نمایند. برای اینکه بدانید بهترین قالب اپلیکیشن موبایل را از کجا می‌توان تهیه کرد، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قالب اپلیکیشن موبایل چیست؟

با یک حساب سرانگشتی خودتان می‌توانید متوجه شوید که چه میزان از وقت شبانه روز خود را به استفاده از موبایل، اپ‌ها، سایت‌ها و بازی‌های آنلاین و غیرآنلاین و .. اختصاص می‌دهید. به همین دلیل شرکت‌های سازنده اپلیکیشن و .. سعی می‌کنند با طراحی اپ‌های مختلف با استفاده از قالب اپلیکیشن موبایل به کاربران کمک نمایند تا بدون نیاز به کامپیوتر، بسیاری از کارهای روزمره خود مانند انجام کارهای بانکی، خرید و سفارش غذا و سایر مایحتاج روزانه، کرایه کردن تاکسی و .. را با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که به این منظور طراحی شده‌اند، انجام دهند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید چرخش مالی در حوزه صنعت طراحی اپلیکیشن در جهان رقم خیره کننده‌ای داشته است و باز به همین دلیل شرکت‌های سازنده تلاش می‌کنند توسعه بیشتری به این بخش بخشیده و درآمد بالایی از این مسیر به دست آورند. همان طور که پیشتر اشاره کردیم قالب اپلیکیشن موبایل کمک می‌کند تا شما بدون نیاز به برنامه نویسی بتوانید اپلیکیشن‌هایی مانند فروشگاه محصولات فیزیکی، اپلیکیشن موزیک، اپ‌های ارسال نوتیفیکیشن و .. را بر روی سه پلتفرم Android و iOS و PWA انجام دهید.

اپلیکیشن موبایل چه کاربردی دارد؟

آیا می‌توانید بگویید چه تعداد اپلیکیشن‌ روی موبایلتان نصب کرده‌اید؟ چه تعداد از آن‌ها پرکاربردند و چه تعداد از آن‌ها رسما استفاده‌ای دائمی ندارند؟ امروزه اپلیکشن‌های مختلفی طراحی شده و از طریق برنامه‌های گوگل اپ، پلی استور و .. در اختیار ما قرار دارند، این اپ‌ها می‌توانند در حوزه‌های مختلفی مانند انجام عملیات بانکی، خرید انواع محصولات، تاکسی‌های اینترنتی، آموزش و یا گردشگری و .. مورد استفاده ما قرار گیرند. بنابراین اگر اکنون شما مایلید در این حوزه فعالیت کنید و به طراحی اپلیکیشن موبایل مشغول شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بهترین انواع قالب اپلیکیشن موبایل که طراحی و ارائه شده است را بشناسید و از کاربردی‌ترین و کارآمدترین آن‌ها برای طراحی اپ مورد نظر خود استفاده نمایید.

از چه روش‌هایی برای ساخت اپلیکیشن موبایل می‌توان استفاده کرد؟

اکنون که به اهمیت اپلیکیشن‌های موبایل و استفاده گسترده از آن‌ها و همچنین موضوع درآمدزایی اپلیکیشن موبایل پی بردید، لازم است بدانید برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل از چه روش‌هایی می‌توان استفاده کرد. البته بنابر نوع نیاز و استفاده‌ای که از هر اپلیکیشن دارید، نوع طراحی ممکن است تفاوت داشته باشد. ما در ادامه به این روش‌ها خواهیم پرداخت.

  • همکاری با یک دولوپر یا سفارش طراحی به شرکت‌های فعال در این زمینه

شاید یکی از بهترین روش‌های ساخت اپلیکیشن، همکاری با دولوپرها باشد. اما یک نکته در این میان وجود دارد و آن هم این است که با استفاده از این روش ممکن است به عنوان مثال طراحی و ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی خاص که نیاز به طراحی پروفایل کاربری دارد و یا لازم است به حمل و نقل و .. رسیدگی شود و استفاده از آن ویژگی‌های خاصی دارد، با قیمت بالایی مواجه شود زیرا برای برخی از اپلیکیشن‌ها نمی‌توان از قالب اپلیکیشن موبایل که به صورت آماده وجود دارد استفاده کرد. بنابراین بهتر است از دولوپرها در این زمینه کمک گرفت.

  • استفاده از اپلیکشن سازهای آماده

این روش یکی از ساده‌ترین مسیرها برای ساخت اپلیکیشن به شمار می‌آید، زیرا می‌توانید پیش از شروع به کار اپلیکیشن سازی را انتخاب کنید که برایتان مقرون به صرفه باشد. عموما این اپلیکیشن سازها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان تولید و قرار دادن محتوا، قابلیت پشتیبانی از مشتری و برقراری ارتباط با کاربر در آن‌ها به راحتی ممکن شده و همگی آن‌ها با پلتفرم‌های اندروید، IOS و ویندوز سازگاری دارند.

  • ساخت اپلیکیشن با استفاده از افزونه‌های وردپرسی

برای افرادی که یک سایت وردپرسی دارند و مایلند یک اپلیکیشن موبایل نیز برای سایت خود طراحی کنند یک راه بسیار کم هزینه و آسان وجود دارد و آن هم استفاده از افزونه‌های اپلیکیشن ساز وردپرس است به طوری که با استفاده از قالب اپلیکیشن موبایل آماده وردپرسی، دست شما برای ساخت اپلیکیشن‌های فروشگاهی، خبری، شرکتی و حتی خدماتی و آموزشی و .. باز خواهد بود.

قالب اپلیکیشن موبایل آماده چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حال حاضر دو نوع قالب اپلیکیشن موبایل پر کاربرد HTML و وردپرس در بازار وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل استفاده نمایید. در این قسمت ما به امکانات استفاده از هر یک از این قالب‌ها اشاره خواهیم کرد.

امکانات قالب اپلیکیشن موبایل HTML  

  • واکنش گرا هستند و برای همه دستگاه‌ها پاسخگو می‌باشند.
  • قابلیت نشان داده شدن بر روی انواع مرورگرها را دارند.
  • در طراحی آن‌ها از فونت‌های عالی فارسی و انگلیسی استفاده شده است.
  • به راحتی می‌توان این قالب‌ها را سفارشی سازی کرد.
  • از رنگ‌های متنوعی در طراحی قالب اپلیکیشن موبایل HTML استفاده شده است.
  • از کدنویسی استاندارد و قابلیت کامنت گذاری بهره‌مندند.
  • سئو شده‌اند و صفحات آن‌ها به سرعت بارگذاری می‌شوند.
  • از انیمیشن‌های ظریفی در طراحی آن‌ها به کار رفته است.

امکانات قالب اپلیکیشن موبایل وردپرسی

  • قابلیت استفاده از ابزارهای مختلف در طراحی اپلیکیشن
  • برخورداری از پوسته‌های مناسب
  • ریسپانسیو یا واکنش گرا هستند و روی همه دستگاه ها نمایش داده می شوند.
  • از حجم کمی برخوردارند.
  • کاربر پسند هستند و از قابلیت پشتیبانی حرفه‌ای بهره‌مند می‌باشند.
  • دارای قالب برگه برای نمایش صفحات و خبرها و .. هستند.
  • دارای کدنویسی استاندارد و معتبر هستند.
  • قالب اپلیکیشن موبایل وردپرسی عموما از گرافیک زیبا و کاربر پسند برخوردارند.
  • سرعت بارگذاری و لود بالایی دارند.
  • می‌توان برخی از بخش‌های صفحه اصلی را فعال یا غیرفعال نمود.

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل چه مزایایی دارد؟

  • سریع‌تر از برنامه‌های وب اجرا می‌شوند.
  • از امکانات و قابلیت‌های بیشتری برخوردارند.
  • امکان دسترسی کاربر به منابع سیستم روی اپلیکیشن‌های موبایل فراهم شده است.
  • در حالت افلاین نیز می‌توان از اپلیکیشن موبایل استفاده کرد.
  • از امنیت بالایی بهره‌مند می‌باشند.

فروشگاه رویال تم

با توجه به این موضوع که امروزه 90 درصد افراد از گوشی موبایل هوشمند استفاده می‌کنند و با توجه به شرایط ایجاد شده در یکی دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا در اغلب کشورهای جهان، بیشتر کاربران در دنیا و همچنین کشور خودمان سعی می‌کنند اغلب کارهای خود را با استفاده از اینترنت و اپلیکیشن‌های موبایل انجام دهند. به همین منظور بازار ساخت و طراحی انواع اپلیکیشن موبایل بسیار داغ بوده و بیشتر سایت‌های فروشگاهی، خدماتی و آموزشی و .. ترجیح می‌دهند به دلیل ویژگی‌هایی که اپلیکیشن موبایل از آن برخوردار است، اقدام به طراحی آن نمایند. بسیاری از افراد فعال در این حوزه می‌توانند با یادگیری طراحی اپ موبایل و مراحل ساخت اپلیکیشن موبایل با استفاده از قالب اپلیکیشن موبایل HTML و وردپرس که به صورت آماده در بازار وجود دارد این امر را به سادگی انجام دهند. برای این منظور نیاز به خرید قالب اپلیکیشن موبایل وجود دارد. وب سایت رویال تم به آدرس الکترونیکی https://royaltheme.ir/ انواع این قالب‌ها را در طراحی‌های متنوع و متناسب با نوع اپ و کاربری در اختیار کاربران قرار داده است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.