همه‌ چیز در مورد خدمات کلینیک دندانپزشکی زیبایی

0

رپورتاژ

اگر دندان‌های شما دچار لکه، ساییدگی، شکستگی، ناهماهنگی و بدفرمی یا ایجاد فاصله بین یکدیگر شده است، کلینیک دندانپزشکی زیبایی می‌تواند چهره و لبخند بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. دندانپزشکی زیبایی نوعی دندانپزشکی است که بر بهبود زیبایی لبخند شما تمرکز دارد. اگر با لبخند خود احساس راحتی نمی‌کنید و گاهی اوقات خود را از لبخند زدن باز می‌دارید، دندانپزشکی زیبایی چیزی است که باید در نظر بگیرید. اگر از لبخند خود راضی نیستید، دندانپزشکی زیبایی می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. دندانپزشکی زیبایی بر مراقبت حرفه‌ای از دهان جهت بهبود ظاهر دهان، دندان‌ها، لثه‌ها و غیره تمرکز دارد.

دندانپزشک زیبایی چه می‌کند؟

یک دندانپزشک زیبایی مسئول انواع روش‌ها از جمله اصلاحات جزئی تا جراحی‌های پیچیده است. در اینجا چند مورد از روش‌هایی که در بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی انجام می‌شود، آورده شده است.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان یکی از اساسی‌ترین روش‌های دندانپزشکی زیبایی و همچنین یکی از کم هزینه‌ترین روش‌هاست. با گذشت زمان، دندان‌ها ممکن است در اثر خوردن غذا، نوشیدنی، دارو یا سایر عادات مانند سیگار کشیدن لکه دار شوند. بسیاری از افراد برای زیباتر کردن لبخند خود به سفید کردن دندان‌ها روی می‌آورند. پس از تمیز کردن دندان‌ها از لکه، جرم و سایر مواد زائد، سطح دندان‌های شما سفیدتر خواهد شد و ظاهری درخشان‌تر و سفیدتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

روکش‌های دندان

روکش‌های دندانی، پوسته‌های نازک و سفید رنگی هستند که از چینی، رزین یا سرامیک پزشکی ساخته شده‌اند. آن‌ها به طور سفارشی برای هر بیمار ساخته می‌شوند تا شبیه دندان‌های طبیعی خود فرد باشند. قبل از چسباندن روکش‌ها، دندانپزشک مقداری مینا را از سطح دندان جدا می‌کند تا پوسته‌ها به طور واقعی به جلوی دندان‌ها بچسبند. همچنین روکش‌های دندانی می‌توانند برخی از مشکلات زیبایی از جمله دندان‌های کج، مینای آسیب دیده و فاصله بین دندان‌ها را برطرف کنند.

تاج‌های دندان

تاج دندان که به عنوان کلاهک دندان نیز شناخته می‌شود، روی دندان پوسیده یا آسیب دیده قرار می‌گیرد. این روکش‌ها می‌توانند از شکستن دندان ضعیف‌شده جلوگیری کنند یا برای پوشاندن دندان‌های بدفرم یا تغییر رنگ شدید آن‌ها برای زیبایی استفاده شوند.

اینله و آنله دندان

اینله و آنله که به عنوان پر کردن غیرمستقیم دندان‌ها نیز شناخته می‌شود، زمانی استفاده می‌شود که دندان بیش از حد پوسیده باشد و دیگر پرکردن معمولی برای آن مناسب نباشد. این پرکردن‌ها در آزمایشگاه‌های دندانپزشکی ایجاد می‌شوند و توسط دندانپزشک در یک کلینیک دندانپزشکی زیبایی در جای خود چسبانده می‌شوند. اینله زمانی استفاده می‌شود که قرار باشد مواد در مرکز دندان استفاده شوند و آنله زمانی استفاده می‌شود که پرکننده، یک یا چند قسمت از دندان یا کل سطح دندان را قرار باشد بپوشاند. این روش همچنین می‌تواند جایگزینی برای روکش دندان‌ها باشد که باعث حفظ بیشتر سطح طبیعی دندان و در عین حال تقویت و ترمیم دندان‌ها پس از پوسیدگی نیز می‌شود.

ایمپلنت‌های دندانی

پس از پوسیدگی شدید یا از دست دادن دندان‌ها، از ایمپلنت‌های دندانی برای جایگزینی دندان‌های موردنظر استفاده می‌شود. دندانپزشک زیبایی ابتدا یک پیچ را به فک متصل می‌کند، سپس ایمپلنت در حفره استخوانی دندان از دست رفته قرار داده می‌شود. با گذشت زمان، استخوان و بافت به ایمپلنت جوش می‌خورد و دندان جایگزین را در داخل دهان محکم می‌کند. هنگامی که ایمپلنت دندان چسبانده شد، باید با دندان‌های اطراف نیز هماهنگ شود.

باندینگ دندان

برای باندینگ دندان، دندانپزشک یک رزین قالب‌گیری را روی دندان می‌گذارد و آن را با نور فرابنفش سفت می‌کند. سپس مواد را برش و شکل می‌دهد و در نهایت آن را صیقل می‌دهد تا با سطح دندان‌ها ترکیب شود. باندینگ می‌تواند ترک‌ها، بدفرمی‌ها و پوسیدگی دندان‌ها را ترمیم کند. همچنین برای مسائل زیبایی نیز باندینگ جایگزین مقرون به صرفه‌تری برای پرکردن یا روکش است. اما قبل از انتخاب یکی از این موارد حتماً باید با یک متخصص دندانپزشکی مشورت کنید که برای این کار می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین دندانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر عبادیان استفاده کنید.

اهمیت دندانپزشکی زیبایی

لبخند بخشی از شخصیت و هویت افراد است. همچنین لبخند یکی از اولین چیزهایی است که مردم در مورد شما متوجه می‌شوند. افرادی که به دنبال زیبایی دندان هستند، اغلب می‌گویند که لبخند خود را پنهان می‌کنند؛ زیرا با آن احساس راحتی نمی‌کنند و فکر می‌کنند که اگر دیگران دندان‌های آن‌ها را در هنگام لبخند زدن ببینند، ممکن است به آن‌ها بخندند.

بهترین کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر عبادیان با بیش از 20 سال تجربه کاری، مفتخر است که با دارا بودن بهترین متخصصین دندانپزشکی، آماده خدمت‌رسانی به همه هموطنان ارجمند در شهر تهران است. اگرچه توجه به آخرین دستاوردهای علمی و استفاده از ابزارهای مدرن و پیشرفته برای دستیابی به بهترین نتیجه در امر دندانپزشکی زیبایی اجتناب ناپذیر است، اما عامل اصلی در این مسیر نگرش صحیح به درمان و فرهنگ درمانی صحیح است. کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر عبادیان همچنین مفتخر است که این رویکرد درمانی نوین را سرلوحه کار خود قرار داده و یکی از اولین و مجهزترین مراکز درمانی دندانپزشکی نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای پیشرفته جهان محسوب می‌شود که فلسفه درمانی خود را بر این اساس قرار داده است. اصولی که هدف اصلی آن توجه هر چه بیشتر به بیماران، مراجعین و سلامت آن‌ها است.

در کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر عبادیان، مجموعه وسیعی از خدمات دندانپزشکی زیبایی انجام می‌شود. متخصصین ما در این مجموعه پس از انجام یک مشاوره تخصصی با فرد، می‌توانند بهترین روش‌های دندانپزشکی زیبایی را به او پیشنهاد دهند تا فرد بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.

مشاوره آنلاین دندانپزشکی برای اولین بار در ایران

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر عبادیان برای نخستین بار در ایران امکان مشاوره آنلاین و غیرحضوری را برای بیماران داخل و خارج از ایران و یا افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند به صورت حضوری ویزیت شوند، فراهم کرده است. همچنین هزینه مشاوره آنلاین دندانپزشکی برای همه افراد در سراسر دنیا کاملاً رایگان است. برای استفاده از این خدمات هم‌اکنون می‌توانید به وب سایت کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر عبادیان به آدرس اینترنتی https://drebadian.com/ مراجعه نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.