قیمت کابینت های گلاس آشپزخانه 2022!

0

رپورتاژ

همه ما می‌دانیم که کابینت های آشپزخانه به عنوان اصلی‌ترین المان‌هایی هستند که ابزار مورد نیازمان را در آن قرار می دهیم و یا از زیبایی آن برای طراحی داخلی آشپزخانه استفاده می کنیم. در زمان‌های گذشته آشپزخانه ها محلی برای قرار دادن وسایل و کابینت ها محدود به جنس چوب و فلز بوده اند. کابینت های آشپزخانه دارای ظاهر درخشان و چشم نواز بوده اند که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند. کابینت های گلاس هم مدتی ست بسیار معروف شده اند و برای خانه های مدرن از آن استفاده می شود.

 

 کابینت آشپزخانه های گلاس چیست؟

این کابینت از ورق های هایگلاس ساخته شده که ظاهر براق و شفافی دارند و در خانه هایی که به سبک مدرن اجرا شده اند قابلیت استفاده را دارند. ظاهر این کابینت ها ساده است و استفاده از پلاستیک فشرده بر روی سطح آن باعث شده است که انعکاس خوبی در برابر نور داشته باشند. اما بر خلاف نام این محصول ورق های کلاس درون خود شیشه ندارد و مغزی آن از ام دی اف می باشد که پوشش آن توسط نوعی پلاستیک انجام می شود. معمولاً بر روی این ورق ها لایه ای شفاف و زیبا از همان روکش استفاده می شود. در سمت دیگر روکش معمولی‌تری برای صرفه جویی در هزینه ها استفاده می شود.

 

مزایا و معایب کابینت های گلاس

اگر می‌خواهید این محصول را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید دست نگه دارید. به دلیل اینکه شناخت مزایا و معایب باعث می شود که به طور کامل آن را بشناسید و بتوانید آن را از زوایای مختلف ارزیابی کنید. کابینت های هایگلاس در دسته کابینت مدرن به حساب می‌آیند که فضای زیبایی را ایجاد می‌کند. مزایای این محصول است که زیبایی و درخشش خاص اصلی کابینت ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار است و علت محبوبیت آن‌ها براق بودن سطح کابینت است که در این متریال وجود دارد می‌تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. عمده طرح‌هایی که برای این کابینت ها استفاده می‌شوند معمولاً طرح‌های ساده در خانه های مدرن می باشند. مورد برای قیمت اقتصادی این کابینت ها نسبت به سایر کابینت ها و قیمت مناسب تری دارد اما قیمت آن نسبت به کابینت ام دی اف کمی بیشتر است و از کابینت های ممبران؛ روکش چوب؛ چوب ارزانتر هستند.

 

انواع کابینت های گلاس

این کابینت ها دو نوع ورق دارند که یک نوع خارجی و نوع دیگر ایرانی می باشد. قیمت کابینت های گلاس خارجی نسبت به کابینت های ایرانی بیشتر است. مهمترین نکته در این کابینت ها مقاومت و دوام بالای آن در برابر ابزارکاری است. این کابینت ها می توانند در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان دهند و همین موضوع باعث می‌شود که افراد بسیاری آن را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود انتخاب کنند.

 

کابینت های گلاس بخریم یا نخریم؟

اما سوال اصلی که برای افراد پیش می‌آید این است که آیا کابینت های گلاس برای آشپزخانه های امروزی مناسب است یا خیر؟ کابینت های هایگلاس با توجه به سطح براق که دارند برای خانه هایی که فضای کوچکی دارند گزینه مناسبی می باشند. به دلیل اینکه سطح این کابینت ها شفاف و ساده است. اما افراد بسیاری ترجیح می‌دهند که خانه‌های خود را به سبک مدرن چیدمان کنند. افرادی که از سبک کلاسیک استفاده می کنند از نقش و نگارها و تزیینات متفاوتی بهره میبرند که باعث می‌شود فضا کمی شلوغ تر به نظر برسد که این دکوراسیون در خانه های بزرگتر بهتر دیده خواهد شد. استفاده از رنگ های مناسب برای خانه های کوچک و مدرن اصلی ترین موضوعی است که طراحان آن را بررسی می‌کنند. برای پوشش کابینت های آشپزخانه استفاده از رنگهای روشن بهترین گزینه است به دلیل اینکه گرد و غبار بر روی آن کمتر دیده می‌شود و هم چنین فضای داخلی آشپزخانه بزرگتر به نظر می رسد.

 

برای دریافت قیمت کابینت آشپزخانه و خدمات و محصولات شرکت کابینت گریت با شماره ی ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید!

 

عمر مفید کابینت آشپزخانه هایگلاس

بدنه این کابینت ها از ورق های هایگلاس ساخته می‌شود که ظاهرا آنها براق و شیشه ای می باشد و در نهایت محصولی به وجود می‌آید که می‌تواند برای خانه های مدرن گزینه مناسبی باشد. این کابینت ها معمولاً جنسی از پلکسی دارند که نوعی پلاستیک به حساب می آید و برای همین نامگذاری آن به هایگلاس تبدیل شده است. در یک طرف این کابینت ها ورق های های گلاس با ظاهری شفاف وجود دارد و سمت دیگر آن لایه معمولی اجرا می‌گردد تا برای فروشنده مقرون به صرفه باشد. شفافیت و زیبایی هایگلاس بسیار دیدنی است و علاوه بر آن لایه ای که بر روی آن اجرا می گردد متریالی ضد آب به حساب می آید.

 

مزایای کابینت های گلاس

ظاهر این کابینت ها بسیار درخشنده است و لایه بیرونی آن معمولا کمی متفاوت تر نسبت به کابینت های دیگر می باشد که علاوه بر آن تنوع در طرح و رنگ های بیرونی های گلاس توانسته است نظر مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نمایند. یکی از مهمترین موضوعاتی که معمولا خریداران با آن سر و کار دارند قیمت کابینت آشپزخانه و محصولاتی است که قرار است آن را خریداری کنند. این کابینت ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند اما نسبت به کابینت های ام دی اف کمی گرانتر می باشد. دقت داشته باشید که هر چقدر که متریال های به کار رفته در ساخت کابینت های آشپزخانه با کیفیت تر باشند قطعاً هزینه آنها هم بیشتر خواهد بود.

 

عمر مفید کابینت های هایگلاس چقدر است؟

معمولاً کابینت های آشپزخانه پس از مدتی فرسوده می‌شوند اما این فرسودگی بنا به دلایلی به وجود می‌آید که باید آنها را در ابتدای تهیه کابینت آشپزخانه بدانید تا بتوانید به راحتی از کابینت های آشپزخانه مراقبت کنید. یکی از این آسیب دیدگی ها از طریق رطوبت منتقل می شود.  رطوبت معمولاً باعث می‌شود که کابینت‌ها چهره اصلی خود را از دست بدهند و دچار تغییراتی در ظاهر کابینت ها می گردد و همانطور که گفته شد مغزی ورق های هایگلاس از جنس ام دی اف می باشند و ام دی اف هم از معایبی که دارد مقاومت کم در برابر رطوبت و آب می باشد‌.

مورد بعدی تیزی لبه های است که در گوشه های کابینت های هایگلاس وجود دارد. در طرح هایی که به صورت حجمی هستند معمولاً قطعات برش خورده که به یکدیگر منتظر متصل می‌شوند ظاهر غیر قابل قبولی دارند که همین مورد می تواند آسیب زننده باشد. البته که این اشکال را می توان توسط دستگاه های پیشرفته و یا سمباده از بین برد اما اگر این فرایند انجام گیرد نمای کلی کابینت های های گلاس از بین می‌رود و دیگر جذابیتی در آنها مشاهده نمی‌شود.

 

لک پذیری بر روی کابینت هایگلاس

لک پذیری از دیگر عواملی است که باعث می شود کابینت های هایگلاس پس از مدتی سطح براق خود را از دست بدهند و این مقدار می‌تواند دردسرساز باشد البته که دقت داشته باشید از مواد شوینده به خصوص برای تمیز کردن این کابینت ها به کارگیری و همین موضوع می‌تواند کابینت های هایگلاس را لکه های بیهوده در امان نگه دارد. آنچه در اینجا اهمیت دارد؛ کیفیت جنس متریال های گلاس است که بسیار اهمیت دارد و هر چقدر انتخاب این متریال ها با کیفیت تر باشد عمر کابینت مفیدتر خواهد بود.

 

کابینت های هایگلاس را در آشپزخانه چگونه به کار ببریم؟

یکی از مهم ترین قسمت ها در منزل آشپزخانه می باشد که علاوه بر داشتن زیبایی باید کاربرد آنها هم متفاوت باشد. کابینت ها در آشپزخانه به عنوان عنصر اصلی شناخته شده‌اند و محل قرارگیری آنها، نوع رنگ آن ها و … مواردی هستند که باید به وسیله افراد باتجربه صورت گیرد. با گذشت زمان نمونه های مختلفی در صنعت کابینت سازی به وجود می‌آید که متناسب با هر سلیقه ای قابلیت اجرا در آشپزخانه های مختلف را دارد. بنابراین برای انتخاب طرح و رنگ هایی که بر روی کابینت ها انجام می شوند باید کمی خلاقانه تر عمل کنیم تا چشم انداز بهتری در آشپزخانه به وجود بیاید. کابینت ها انواع مختلفی دارند که بر اساس متریال که ساخته می‌شوند قیمت‌ گذاری می گردد. در صورت کلی کابینتها از مغزی ام دی اف تشکیل می‌شود که روکش آن ها مختلف می باشد. این روکش ها هستند که مقاومت یک کابینت را مشخص می کند و بهتر است که اطلاعاتی در خصوص روکش ها داشته باشیم. محل قرارگیری کابینت ها با هر متراژی که آشپزخانه وجود داشته باشد قابلیت اجرا دارند. اما برای اینکه هزینه های اضافی را متحمل نشوید بهتر است که نمونه های مختلفی از محل قرارگیری کابینت ها در فضاهای مختلف را مشاهده کنید.

 

بایدها و نبایدها درباره کابینت های گلاس

کابینت هرچقدر که امروزی و مدرن باشد یک روز زیبایی و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد. برای همین بهتر است که در حفظ نگه داری آن کمی هوشمندانه تر عمل کنیم. هوشمندانه یعنی رعایت نکاتی که در ابتدای کار کابینت ساز به ما می گوید. اگر کابینت های گلاس را انتخاب کرده اید باید نکاتی را درباره آن در نظر داشته باشید تا ماندگاری آن برایتان بیشتر شود.  کابینت های هایگلاس و دلیل اینکه براق هستند و سطح صاف و صیقلی دارند خیلی راحت اثر انگشت بر رویشان  مشخص می‌شود و کثیفی و خراش به بزرگ بر روی آن قابل مشاهده است.

در حقیقت تنها ایرادی که می‌توان به این کابینت گرفت همین موضوع است و باید این موضوع را با خودتان را بررسی کنید که مشکلی با این قضیه دارید یا خیر. اگر دلتان می خواهد که آشپزخانه ای تمیز و یکدست و منظم در اختیار داشته باشید بهتر است که کابینت های های گلاس را برای طراحی آن انتخاب کنید. کثیفی و خراش بیشتر بر روی رنگ های تیره قابل مشاهده است. اگر زاویه تابش خورشید بر روی کابینت قرار گرفته باشد نمایش لکه‌ها را دو برابر خواهد کرد. اما در برخی از مواقع محل قرارگیری کابینت ها به صورتی است که خط و خش و لکه بر روی آن مشخص نمی‌شود.

توصیه ما به شما این است که از متریال هایگلاس برای کانتر آشپزخانه استفاده نکنید. به دلیل اینکه کانتر پتانسیل زیادی برای خط و خش برداشتن دارد و متاسفانه در طول روز افراد بر روی کانتر سر و کار زیادی دارند. استفاده از این متریال برای پیشخوان آشپزخانه تنها به صورتی می‌شود که شما هزینه های اضافی پرداخت کنید و دوباره به فکر تغییر آن بیفتد. هر چقدر که با خط و خش ها کلنجار بروید اما وضعیت بدتر می شود و چاره‌ای جز تعویض کابینت ها نخواهید داشت. البته می‌شود از روکش های اکرولیک که بر روی ام دی اف هستند برای کانتر آشپزخانه استفاده کرد زیرا خط هایی که بر روی این متریال می‌افتد می تواند به وسیله پولیش حذف شود و چهره اولیه خود را به دست بیاورد.

 

کسب اطلاعات بیشتر درمورد کابینت هایگلاس و قیمت کابینت آشپزخانه هایگلاس

گروه کابینت و دکوراسیون گریت با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع کابینت های کلاسیک و مدرن و دکوراسیون داخلی در حال حاضر ادعا دارد که به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و کابینت سفارشی در خدمت شما همراهان عزیز است؛ تخصص این گروه کار با بالاترین کیفیت و با قیمتی بی رقیب است؛ اگر به دنبال خرید کابینت آشپزخانه های گلاس با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت هستید و می خواهید قیمت واقعی و منطقی کابینت های گلاس را از بهترین تولید کننده ایرانی دریافت کنید، با گروه کابینت و دکوراسیون گریت با شماره 91282512520 تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.