ماجرای تمسخر هالک ایرانی توسط مارتین فورد + عکس

0

رپورتاژ

به گرازش رسانه یک پزشک با همکاری بانی دارو ، در دیدار قبل از مبارزه اصلی سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با مارتین فورد اتفاقات عجیب و مضحکی رخ داد ، که بیشتر مردیم ایران را در بهت و شوک از عدم توانایی این ورزشکار معروف قرار داد. در ادامه این تمسخر مارتین فورد ورزشکار آمریکایی را موشکافی میکنیم !

ماجرای کتک خوردن سجاد غریبی چه بود ؟

با توجه به فیلم منتشر شده در فضای مجازی که رویارویی این دو مبارز را قبل از زمان اصلی مبارزه و خارج از رینگ نشان می دهد ، متاسفانه با پیش دستی مارتین فورد که بدون هیچگونه اخطار قبلی یا خط و نشان کشیدن بود ، هالک ایرانی را در بین حضار با هول دادن نقش بر زمین کرد.

البته پس از زمین خوردن تمسخر آمیز سجاد غریبی به دست مارتین فورد ، خشم ، این مبارز ایرانی را در بر گرفت و عکس العمل غیر حرفه ای آن بیش از پیش باعث خدشه دار شدن غرور هالک ایرانی شد.

نقض قوانین توسط مارتین فورد

طبق گفته های سجاد غریبی ، در این دیدار نباید هیچگونه برخورد فیزیکی و غافلگیرانه ای از جانب هر دو مبارز رخ میداد !  اما متسفانه برای تخریب روحیه و غرور مبارز ایرانی در مقابل دوربین هایی که با یک حرکت غیر اخلاقی ، فیلم ضربات ناجوان مردانه مارتین را ضبط و در فضای مجازی منتشر کردند. آبروی سجاد غریبی در بین کاربران ایرانی که اعلام میدارند تمامی عکس ها و فیزیک بدن ایشان کاملا فتوشاپ می باشد در خطر افتاد و فشار روحی بالایی به این مبارز وارد شده.

تاریخ مبارزه اصلی مارتین فورد و سجاد غریبی چه زمانی است ؟

بنا بر گزارش های دریافتی ، دیدار رسمی این دو ورزشکار سبک های آزاد ، در تاریخ دوم آورین  سال 2022 مباطق با 13 فروردین ماه سال 1401 در سالن O2 کشور آمریکا ، در چهار وقت حدودا دو دقیقه ای تحت نظارت اتحادیه بوکس انجام میگیرد.

قطعا انتظار بر این است که با توجه به خط و نشان سجاد غربی در فضای مجازی برای مارتین فورد ، مبارزه ای بسیار سخت و تماشایی بین این دو ورزشکار رخ خواهد داد.

(( به بیان مارتین فورد ، این ورزشکار هیچگونه تلاش و آمادگی قبل از مسابقه ، برای رویارویی در مقابل حریف ایرانی نخواهد داشت ! و سعی بر آن داشته که وزن بدنی خود را مقداری کاهش دهد. ))

ماجرای عذر خواهی سجاد غریبی چه بود ؟

در پی اتفاقات اخیر ، این ورزشکار ایرانی در فضای مجازی و لایو های اینستاگرامی بیان داشته است که در زمان اصلی مسابقه ، مارتین فورد را به گونه ای شکست خواهد داد که برای خارج کردن آن از رینگ به برانکارت نیاز داشته باشند.

البته بهتر است بدانید که وزن سجاد غریبی نزدیک به 155 کیلوگرم بوده که مقداری برای رو به رویی با ماریتن چابک و خوش استایل بیش از اندازه می باشد.

نظر کارشناسان داروخانه بانی دارو

برطبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان داروخانه آنلاین بانی دارو ، افزایش استقامت یک ورزشکار و بهبود آمادگی فیزیکی مبازران در رینگ و خارج رینگ نسبی بوده و ممکن است بهترین افراد نیز برای غافلگیر شدن آمادگی لازم را نداشته باشند. اما در واقع نیروی بدنی یک فرد به وزن جسمی آن بستگی نداشته و برای بهبود این شرایط باید تمریناتی زیر نظر مربیان حرفه ای به همراه مشاوره و خرید مکمل های بدنسازی از بانی دارو و سایر وبسایت معتبر در این زمینه باشد. با تشکر از همراهی شما.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.