بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

0

رپورتاژ

آیا می‌دانید بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران چه کسی است؟ آیا کلینیک‌های حرفه‌ای و قدرتمندی که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند را می‌شناسید؟ بدون شک، ایمپلنت فوری یکی از اساسی‌ترین و بهترین روش‌های جایگزین، برای دندان‌های از دست رفته است؛ اما این که ایمپلنت توسط یک دندانپزشک حاذق با کادر حرفه‌ای انجام شود، نقش بسیار مهمی در موفقیت این شیوه درمانی دارد. بنابراین قبل از اقدام به کاشت دندان، تحقیقات لازم را در این زمینه به عمل آورید و با یک پزشک با تجربه و حرفه‌ای، درمان را آغاز کنید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین کلینیک و دکتر ایمپلنت فوری در تهران را به شما معرفی کنیم.

ایمپلنت فوری چیست؟

قبل از این که در مورد بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران برای شما سخن بگوییم، روش کاشت یا ایمپلنت فوری دندان را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ایمپلنت یک شیوه قدرتمند و عالی برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته است. کسانی که دندان‌های خود را در اثر پوسیدگی، تصادف و سایر حوادث از دست داده و علاقه‌ای به استفاده از پروتز ندارند، می‌توانند از روش کاشت دندان استفاده کنند.

در این شیوه، یک پایه از جنس تیتانیوم که کاملاً با استخوان فک انسان سازگار است (طی یک عمل جراحی) درون استخوان فک جای می‌گیرد. در ادامه بر روی این پایه، یک روکش که شباهت بسیار زیادی به دندان دارد، قرار می‌دهند. بیمار پس از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی، به ایمپلنت عادت می‌کند، زیرا کارایی آن شباهت زیادی به دندان‌های واقعی دارد. ایمپلنت فوری نیز بسیار شبیه به ایمپلنت عادی است، با این تفاوت که طی مدت زمان بسیار کوتاهی پس از کشیدن دندان، درون فک قرار می‌گیرد. در واقع فاصله زمانی آن از کشیدن دندان تا کاشت آن، بسیار کوتاه است.

مهم ترین ویژگی های یک کلینیک ایمپلنت فوری در تهران

همان‌گونه که اشاره شد، ایمپلنت یک فلز تیتانیومی است که با توجه به اندازه فک و لثه بیمار، درون استخوان و میان دندان‌ها قرار داده می‌شود و نقش مهمی در سلامتی جسم و زیبایی چهره انسان ایفا می‌کند؛ اما نکته‌ای که هرگز نباید از آن غافل شوید این است که برای دریافت بهترین خدمات ایمپلنت فوری، باید به یک کلینیک حرفه‌ای و قدرتمند مراجعه نمایید. برخی از مهم ترین ویژگی های کلینیک ایمپلنت فوری در تهران عبارتند از:

  • برخورداری از دندانپزشکان و متخصصان حرفه‌ای و با تجربه
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای در طول درمان و پس از آن
  • استفاده از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت برای ایمپلنت فوری
  • برخورداری از کادر حرفه‌ای و مجرب

معرفی بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

ایمپلنت فوری یکی از خدمات درمانی است که حساسیت بالایی دارد و کوچک‌ترین اشتباهی در زمینه کاشت آن، می‌تواند کل عملیات جراحی را زیر سوال ببرد. بنابراین یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از ایمپلنت باید انجام دهیم، تحقیق و پیدا کردن یک کلینیک و پزشک حرفه‌ای و متخصص است. اگر بخواهیم به یکی از بهترین متخصصانی که در زمینه ایمپلنت فوری در تهران به فعالیت مشغول هستند اشاره کنیم، مسلماً از دکتر وحید دهقان نام خواهیم برد. دکتر دهقان دارای بورد تخصصی در زمینه دندانپزشکی، جراحی دندان، فک و صورت همچنین کارشناس برنامه نبض دو از شبکه دو و برنامه دکتر سلام  و همچنین کارشناس رادیو تهران میباشد.

ایشان به مدت 4 سال به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، در زمینه آموزش و تربیت دانشجویان رشته تجربی به فعالیت مشغول بودند. همچنین همواره با برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای گوناگون و حضور در برنامه‌های علمی صدا و سیما، جدیدترین اطلاعات در زمینه علم دندانپزشکی را در اختیار هموطنان قرار می‌دهند. گفتنی است دکتر دهقان در زمینه ارائه خدمات ایمپلنت فوری در تهران، تجربه و مهارت فراوانی دارند و تا کنون به بیماران زیادی، خدمات کاشت فوری دندان را ارائه نموده‌اند.

مزایای انجام ایمپلنت فوری در کلینیک دکتر دهقان

افرادی که برای دریافت خدمات دندانپزشکی و به خصوص ایمپلنت فوری به کلینیک دکتر دهقان مراجعه می‌نمایند، از مواهب فراوانی برخوردار می‌شوند. برخی از مهم‌ترین مزایایی که انجام ایمپلنت فوری در تهران و در کلینیک دکتر دهقان به همراه دارد، شامل موارد زیر است:

  • جنس مواد اولیه‌ای که در کلینیک دکتر دهقان (https://drdehghanclinic.com )برای کاشت دندان استفاده می‌شود، از بهترین متریال‌ها است و پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، با بدن سازگار می‌گردد و مانند یک دندان عادی و معمولی، نقش آفرینی خواهد کرد.
  • برخی از افرادی که به هر دلیلی از ایمپلنت و کاشت دندان می‌ترسند و یا جسم آن‌ها ضعیف و ناتوان است، می‌توانند از عمل جراحی به صورت بیهوشی کامل برخوردار شوند. در این شیوه، بیمار هیچ نوع دردی احساس نخواهد کرد و پس از به هوش آمدن، هیچ عارضه‌ای برای جسم او به وجود نمی‌آید.
  • تمامی داروها و به خصوص داروهای بیهوشی که برای ایمپلنت فوری در کلینیک دکتر دهقان مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای استانداردهای جهانی بوده و از تایید سازمان غذا و داروی کشورمان و همچنین FDA برخوردار هستند.
  • در کلینیک ایمپلنت فوری در تهران که توسط دکتر دهقان اداره می شود، دستگاه‌های پیشرفته و قدرتمندی وجود دارند که به متخصصان کمک می‌کند خدمات کاشت و ایمپلنت فوری دندان را به عالی‌ترین شکل ممکن انجام دهند.
  • دکتر دهقان و کادر متخصصی که در کنار ایشان به فعالیت مشغول هستند، علاوه بر دانش و مهارت فراوان، از تجربیات ارزشمندی نیز در این زمینه برخوردار هستند.

قیمت ایمپلنت فوری در تهران

پس از پیدا کردن یک کلینیک پیشرفته و یک متخصص حرفه‌ای، آن‌چه بیش از پیش برای مراجعین اهمیت دارد، قیمت ایمپلنت فوری در تهران است. معمولاً بسیاری از هزینه‌های دندانپزشکی بسیار بالاست و همین امر سبب شده است که برخی از افراد، از ترمیم و کاشت دندان خودداری کنند؛ اما نکته بسیار مهمی که در این قسمت باید به آن اشاره کنیم این است که دندان‌ها نقش بسیار مهمی در سلامتی جسم و زیبایی چهره ما دارند، بنابراین در صورتی که به هر علتی با آسیب مواجه شدند، باید بخشی از بودجه خود را برای ترمیم و کاشت آن‌ها اختصاص دهیم. صرف هر هزینه‌ای برای درمان مشکلات دندان، ارزش بالایی دارد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که قیمت ایمپلنت فوری در تهران، با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به جنس مواد اولیه، مهارت و تجربه دندانپزشک، عمق ریشه دندان و شیوه حراجی اشاره نمود. علاوه بر این قیمت دقیق ایمپلنت فوری، پس از معاینه دقیق دندانپزشک و عکسبرداری از ریشه دندان تعیین می‌شود.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.