پزشکی مدرن و بیمارستان های مردمی

0
رپورتاژ

از آنجایی که بیماران به لطف اینترنت و پزشکی مدرن در مورد سلامتی خود آگاه تر می شوند، آنها نیز به مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی باهوش تر تبدیل می شوند. این تکامل به این معنی است که برندسازی در بازاریابی مراقبت های بهداشتی و پزشکی در مرکز توجه قرار دارد.

امروز بسیاری از افراد برای دسترسی به راه ها و شیوه های درمان ابتدا در اینترنت به جستجو میپردازند و این موضوع نشان دهنده آن است که علم پزشکی هم همچون دیگر کسب و کارها به پرسنال برندینگ و همچنین دیجیتال مارکتینگ نیازمند است.

یکی از موارد مهم در زمینه ی فعالیت های پزشکی اینه که متاسفانه پزشکان ما و در جامعه ما مخصوصا چندان مورد توجهشان نیست، اینکه این نیاز را در مقابل بیمار خودشان میبینند که باید به آنها مراجعه کنند و در نتیجه نیازی به برندسازی و تبلیغات ندارند.

نکته مهم این است که با توجه به افزایش کیفیت خدمات درمانی, این علم هم در حال توسعه پیدا کردن و هر روز خدمات بیشتر به بیماران توسط مراکز مختلف ارائه میشود. این موضوع آرام آرام تبدیل به یک رقابت سرسختانه می شود و این رقابت سرسختانه پزشکان را ملزم می کند تا همراه با علم جدید کسب و کار و بیزنس به فعالیت خود ادامه دهند.

حتما شما هم به یک مطب پزشک مراجعه کردید و دقت کردید که مطلب ظاهر اصلا خوبی نداره و یا منشی روابط عمومی خوبی ندارد و اصولا طوری به نظر میرسد که شما در حالت اجبار برای درمان هستید. وقتی هم که با آنها صحبت می کنی, حرف اصلی شان این است که خیلی از مردم فرهنگشان در همین حد است.

این نکته اولین توهین مراکز درمانی و مطب های پزشکی به بیماران است و متاسفانه این مسئله به خاطر اعزام بیماران برای مراجعه مخصوصا در مورد افرادی که شناخته شده هستند و اسم و رسم پیدا کردند بیشتر صادق است.

دنیای پزشکی هم مثل بقیه کسب وکارها در حال توسعه پیدا کردن است و در کشورهای اروپایی و حتی همسایه های خود ما مثل ترکیه اهمیت بسیار بالایی برای این قضیه قائل هستند و علاوه بر اینکه مراکز درمانی را هر روز زیبا تر شیک تر و فضای آن را دوستانه تر میکنند به روابط بین بیمار پزشک و پرسنل و کادر درمان هم بسیار اهمیت میدهند.

امروز پوشیدن یک فرم مناسب، لباس مناسب و داشتن به قول معروف گفتنی استانداردهای پوششی و هویت برند برای پزشکان و فعالان صنعت پزشکی هم یک امر مهم به حساب می آید. توجه داشته باشید که برای رسیدن به این مهم باید آگاهی های زیادی نسبت به کسب و کارهای نوین داشت.

یکی از این موارد که از اهمیت بسیار بسیار بالایی برخوردار است طراحی هویت بصری و داشتن دفترچه راهنمای برند است، شما به عنوان پزشک به عنوان کلینیک درمانی به عنوان یک مطب پزشکی یا حتی به عنوان یک  بیمارستان باید هویت برند و شخصیت برند خودتان را راه اندازی کنید.

درست است که در خیلی از شهرهای ایران هر کدام از بیمارستان ها برای یکسری خدمات تخصصی شناخته شده تر هستند. مثلا در شهر اصفهان, بیمارستان کاشانی برای تصادفی ها و یا آسیب ها و صدمات استخوانی بیمارستان چمران برای بیماری های قلبی و … ولی نکته اینجاست که این ها فقط اصطلاحات و تعاریف کلی هستند که از طریق مردم دهان به دهان شده.

بر روی تصویر سازی ذهنی مخاطب نیست. توجه داشته باشید که یک  بیمار وقتی که در حال طی کردن طول درمان است مرتبا با یک تیم پزشک یا یک تیم کادر درمانی در تماس است. او در محیطی است که المان ها، برگه ها و فرم ها و تصاویر مختلفی از پزشک یا بیمارستان میبیند.

و تمام ارتباطات میتواند در مراجعات بعدی تأثیر بخش باشد. هرچند که آرزوی همه ماست که هیچ بیماری در بیمارستان ها نباشد اما نمیتوانیم از این قضیه فرار بکنیم. و این را بر این اساس بدانیم که بیماری وجود ندارد. در این طول درمان بیمار اگر از ارتباطات بسیار تعریف شده شیک و قابل قبول برخوردار باشد. قطعآ اگر خودش هم ناراحتی نداشته باشد بخاطر اینکه بعد از درمان یا در طول درمان افراد خانواده به ملاقات آن فرد میروند، نکته ی مهمی که اصولا در گفتگوهای بینشان رد و بدل میشه در مورد خدمات درمانی و پزشک معالج است.

اگر ارتباطات موثر و هدفمند داشته باشیم در این تعاریف می توانید یک برند سازی قابل قبول را برای خودمان شکل دهد. پس توجه به این قضیه بسیار مهم است که دفترچه راهنمای برند خود را شکل دهیم.

دکتر آر.جی با استفاده از آخرین دست آوردهای تبلیغاتی و دانشنامه های پزشکی در سطح جهانی برند بوک یا دفترچه راهنمای پزشکی برای خدمات درمانی را با کاملترین سرفصل ها برای شما گرد آوری کرده است که به کمک آن میتوانید ارتباطات خود با بیماران را به سطح جدیدی از برندسازی ارتقا دهید.

چرا برندسازی پزشکان و مراقبت های بهداشتی اهمیت دارد؟
راهنمای برندسازی پزشکی و سلامت

دلایل زیادی برای مهم بودن در مورد توسعه برند مراقبت های بهداشتی وجود دارد. در زیر چندین مورد وجود دارد که نقش مهم برندسازی را در بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی و نحوه تأثیر آن در درک ما در مورد اینکه آیا یک ارائه‌ دهنده قابل اعتماد، حرفه‌ای و شایسته است، نشان می‌دهد.

برندینگ در بازاریابی مراقبت های بهداشتی و فعالیت های پزشکی تغییر کرده است

ظهور فناوری در زندگی ما به این معنی است که جامعه دائماً در حال تحول است و صنعت مراقبت های بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. قانون مراقبت مقرون به صرفه، بازارهای آنلاین مراقبت های بهداشتی را ایجاد کرده است که مصرف کننده را در اولویت قرار می دهد.

در دفترچه راهنمای برند پزشکی چه چیز در انتظار شماست ؟

مجموعه اسناد چاپی با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای چاپی ایران که به شما کمک میکند تا در روند ارتباطات، تبلیغات و برندسازی پیشتاز باشید.

ارائه کارت ویزیت مناسب، سربرگ و جدیدترین متد طراحی نسخه پزشکی بهمراه فولدر پرونده بیمار که همگی در روند بازنگری بیمار و ثبت تجربه مناسب تاثیر دارد.

بیلبورد تبلیغاتی و استند تبلیغاتی که باعث میشوند شما تبلیغات محیطی ارزشمندی را طی نمایید. همچنین تابلو سردرب مطب که به شما کمک میکند متفاوت دیده شوید.

به عنوان یک فعال در حوزه سلامت از پزشک گرفته تا بیمارستان شما نیازمند تولید محتوایی تاثیرگذار در حوزه آموزش، مراقبت و درمان هستید. شما بایستی مسیر تشخص بیماری تا رسیدن به جایگاه درمان را در فضای دیجیتال برای بیماران به نمایش بگذارید.

تولید محتوای با کیفیت نیازمند سایت خوب و قالب های شبکه اجتماعی مناسب است که در برند بوک پزشکی دکتر آر.جی در اختیار شما خواهد بود.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.