بهترین ساندبارهای ارزان‌قیمت سال ۲۰۲۲: شنیدن صدای عالی با هزینه کمتر

نیازی نیست پول هنگفتی برای لذت بردن از صدای بهترین فیلم‌های سینمایی سال خرج کنید

0

یک ساندبار ارزان‌قیمت به این معنی نیست که باید ویژگی‌هایی مانند کنترل صوتی، دالبی اتمز یا اتصال بلوتوثی را قربانی کنیم.

گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی از برندهای سامسونگ، روکو و ال‌جی وجود دارند که قدرت افزایش صدای تلویزیون شما را بدون خالی کردن جیب‌تان دارند. در حالی‌که هیچ‌یک از این محصولات قادر به پخش صدای ۵.۱ یا 7.1CH نیستند؛ شما همچنان با کانال‌های کمتر می‌توانید صدای با کیفیت بالایی بشنوید.

شما می‌توانید حتی با یک ساب ووفر و بلندگوهای ماهواره‌ای، یک سیستم صوتی خانگی مقرون به صرفه داشته باشید. در این مقاله، می‌خواهیم تعدادی از بهترین ساندبارهای خوش قیمت موجود در بازار را به همراه ویژگی‌های آن‌ها به شما معرفی کنیم؛ گزینه‌هایی که از نظر فضا و بودجه می‌توانند تصمیم‌گیری خرید شما را آسان‌تر کنند:

هایسنس HS205: بهترین ساندبار ارزان قیمت از همه نظر

کانال‌ها: ۲

قدرت: ۶۰ وات

اتصالات: HDMI و اپتیکال و بلوتوث و AUX

اندازه: ۲.۴ در ۳۷.۴ در ۴ اینچ

صدای دالبی: خیر

هایسنس HS205 یک ساندبار جمع‌وجور و مقرون‌به‌صرفه با صدای عالی است. از طریق HDMI ARC، کابل اپتیکال، کابل AUX و بلوتوث به تلویزیون وصل می‌شود و دارای یک کیت نصب دیواری است تا با سینمای خانگی مینیمالیستی، سازگاری بیشتری داشته باشد. با ۳ پیش‌تنظیم مختلف اکولایزر، فیلم‌ها، موسیقی‌ها و نمایش‌ها، می‌تواند صدای بهتری به شما بدهد.

مود movie با افزایش صدای باس برای تاثیرپذیری بیشتر در صحنه‌های دراماتیک، شما را هیجان‌زده خواهد کرد. مود music صدای متوسط و بلندتری ایجاد می‌کند و مود news سعی دارد دیالوگ‌های را تقویت کند تا یک خط مهم را از دست ندهید. این ساندبار اصطلاحا Roku-ready است؛ به این معنی که با کنترل از راه دور و اپلیکیشن همراه Roku برای پخش کارآمدتر و کنترل‌های صوتی کار می‌کند.

مزایا

۱- گزینه‌های اتصال زیاد

۲- تنظیمات پیش‌فرض EQ

۳- کیت نصب دیواری

معایب

ذاتی از کنترل صدا پشتیبانی نمی‌کند

از صدای دالبی پشتیبانی نمی‌کند

ال‌جی SK1: بهترین ساندبار برای فضاهای کوچک

کانال‌ها: ۲

قدرت: ۴۰ وات

اتصالات: اپتیکال، AUX و بلوتوث

اندازه: ۳ در ۲۵.۶ در ۳.۵ اینچ

صدای دالبی: دالبی دیجیتال

اگر اتاق نشیمن شما بسیار کوچک است؛ ساندبار ال‌جی SK1 گزینه مناسبی برای شنیدن صدای خوب است. طول این ساندبار کمی بیش از ۲ فوت و عرض آن ۳.۵ اینچ است که کاملا مناسب برای قرار دادن در قفسه، میز و پایه تلویزیون می‌شود.

این بلندگوی دوگانه قدرت صوتی ۴۰ واتی دارد و می‌تواند صدایی غنی‌تر و تمیزتر از بلندگوهای داخلی تلویزیون تولید کند. اگر یک تلویزیون ال‌جی سازگار با این ساندبار داشته باشید؛ می‌توانید یک کابل نوری از تلویزیون را به ساندبار SK1 وصل کنید یا از قابلیت Sound Sync سود ببرید. این قابلیت از ساندبار و بلندگوی خود تلویزیون برای ایجاد یک صدای فراگیر و بدون نیاز به تجهیزات اضافی، استفاده می‌کند.

ساندبار SK1 دارای اتصالات بلوتوث برای راه‌اندازی بی‌سیم و به‌روزرسانی خودکار و اجرای روان کارها است.

مزایا

به‌روزرسانی خودکار

فناوری Sound Sync ال‌جی

صدای دالبی دیجیتال

معایب

نداشتن خروجی HDMI

نداشتن قابلیت کنترل صدا

سامسونگ HW-A470: بهترین ساندبار از نظر امکانات جانبی

کانال‌ها: ۴.۱

قدرت: ۶۵ وات

اتصالات: اپتیکال و بلوتوث

اندازه: ۲.۱ در ۳۳.۹ در ۲.۹ اینچ

صدای دالبی: دالبی دیجیتال

ساندبار سامسونگ HW-A470 یک راه عالی برای افزایش صدای خانه، بدون هزینه زیاد است. شما با پرداخت ۲۰۰ دلار (در ایران حدود ۵.۵ میلیون تومان) صاحب یک ساندبار ۴ بلندگو، ۲ بلندگوی ماهواره‌ای، یک واحد گیرنده و یک ساب ووفر بی‌سیم می‌شوید.

سیستم 4.1CH این ساندبار تا ۶۵ وات قدرت داشته و می‌تواند صدایی بسیار بلند و غنی برای لذت بردن از موسیقی، فیلم و سریال به شما هدیه بدهد. با اتصال بی‌سیم بلوتوث می‌توانید بلندگوها را در بهترین چینش مناسب فضای خودتان تنظیم کنید. تنظیمات صدای تطبیقی داخلی این ساندبار می‌تواند به طور خودکار مواردی مانند میزان صدا و تعادل میان بلندگوها را تنظیم کند تا موسیقی پس‌زمینه باعث از بین رفتن دیالوگ‌ها نشود.

این ساندبار از صدای دالبی دیجیتال و DTS برای صدای فراگیر مجازی پشتیبانی می‌کند تا تجربه‌های سینمایی هم داشته باشید.

مزایا

پشتیبانی از صدای دالبی

شامل ساب ووفر و بلندگوهای ماهواره‌ای

اکولایزر داخلی

معایب

عدم پشتیبانی از HDMI ARC

عدم پشتیبانی از دستورات صوتی

تی‌سی‌ال Alto 8i: بهترین ساندبار برای صدای دالبی اتمز

کانال‌ها: ۲.۱

قدرت: ۲۶۰ وات

اتصالات: HDMI و اپتیکال و بلوتوث و AUX

اندازه: ۲.۶ در ۳۹.۴ در ۵ اینچ

صدای دالبی: دالبی اتمز

دالبی اتمز یک استاندارد صدای فراگیر برای سینما است و ساندبار ارزان قیمت TCL Alto 8i می‌تواند این فناوری را به خانه شما بیاورد؛ بدون اینکه نیاز به تنظیمات خاص یا نصب بلندگوهای اضافی و هزینه بالا باشید.

با بلندگوهای سه گانه و ساب ووفر دوگانه یکپارچه، صدای قدرتمند و واقعا چشم‌گیر ۲۶۰ واتی خواهید شنید. فناوری دالبی اتمز باعث می‌شود یک صدای فراگیر و کاملا غنی را در اتاق نشیمن خود گوش دهید و احساس کنید از همه جهت‌ها، صدا به گوش شما می‌رسد. این ساندبار می‌تواند با یکی از تلویزیون‌های TCL یا Roku برای ارتقای تجربه استریم فیلم، جفت شود.

مزایا

دالبی اتمز

ساب ووفر دوگانه یکپارچه

فناوری

Roku ready

معایب

عدم پشتیبانی از دستورات صوتی

روکو Streambar Pro: بهترین ساندبار برای استریم

کانال‌ها: ۲

قدرت: ۳۶ وات

اتصالات: HDMI و اپتیکال و بلوتوث و AUX

اندازه: ۲.۸ در ۳۲.۲ در ۳.۹ اینچ

صدای دالبی: دالبی دیجیتال

اگر سرویس‌های کابلی و ماهواره‌ای خود را قطع کردید و به طور اختصاصی فقط از سرویس‌های استریم روی تلویزیون و دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کنید؛ ساندبار Roku Streambar Pro بهترین سینمای خانگی برای شما است.

این ساندبار نه تنها صدای پیشرفته‌ای تولید می‌کند؛ بلکه دارای پلتفرم استریم روکو است تا بتوانید جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس را تماشا و فیلم‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید. این دستگاه با دستیارهای هوشمند سیری اپل، الکسا، Hey Google و اپلیکیشن همراه روکو برای کنترل صدا از طریق هندزفری کار می‌کند و از استاندارد 4K برای استریم ویدئوها با کیفیت و صدای بسیار خوب پشتیبانی خواهد کرد.

در آینده هم می‌توانید این ساندبار را با سیستم ساب ووفر روکو یا بلندگوهای بی‌سیم مناسب سینمای خانگی گسترس دهید.

مزایا

پشتیبانی داخلی از سرویس استریم روکو

پشتیبانی از دستورات صوتی

استریم 4K

معایب

عدم پشتیبانی از صدای دالبی اتمز

شیائومی MDZ-27-DA: بهترین ساندبار برای پشتیبانی از انواع تلویزیون‌ها

کانال‌ها: ۲

قدرت: ۲۸ وات

اتصالات: بلوتوث و AUX و اپتیکال و SPDIF

اندازه: ۸.۷ در ۸۳ در ۷.۲ اینچ

صدای دالبی: دالبی دیجیتال

پرفروش‌ترین ساندبار شیائومی با قیمت حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار ایران و جهان است. این ساندبار علاوه بر اینکه زیبا است و می‌تواند روی میز تلویزیون قرار بگیرد یا به دیوار نصب شود؛ از درگاه‌های ارتباطی زیادی به جز HDMI پشتیبانی کرده و تقریبا برای همه تلویزیون‌ها چه کابلی یا بی‌سیم قابل استفاده است.

۸ بلندگو و از جمله ۲ ساب ووفر در این ساندبار نصب شده است تا یک صدای فراگیر برای اتاق شما روی دو کانال و با قدرت ۸ وات داشته باشد. از طریق بلوتوث می‌توانید صدای منبع را کم و زیاد کنید یا از طریق گوشی موبایل، موسیقی را با صدای عالی روی این ساندبار پخش کنید.

مزایا

پشتیبانی از غالب تلویزیون‌ها

طراحی مناسب و شیک

بلندگوهای زیاد

معایب

عدم پشتیبانی از دالبی اتمز

عدم پشتیبانی از کنترل صوتی


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…
منبع zdnet
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.