بازی Wordle توسط نیویورک تایمز خریداری شد؛ فعلا برای همه کاربران رایگان است

بازی با کلمات محبوب این روزهای وب به مجموعه پازل‌های کلمات روزانه تایمز افزوده می‌شود

0

جاش واردل، خالق بازی پرسروصدای Wordle اعلام کرد این بازی آنلاین حدس زدن کلمات توسط نیویورک تایمز خریداری شده است. این نشریه می‌خواهد بازی Wordle را به مجموعه پازل‌های کلمات روزانه افزوده و ادغام کند.

بازی Wordle پس از تصاحب توسط نیویورک تایمز؛ در ابتدا برای همه کاربران رایگان خواهد بود ولی شاید در ادامه پولی شود. جاش واردل در اطلاعیه خود تاکید کرده همچنان با نیویورک تایمز همکاری می‌کند تا پس از انتقال این بازی، داده‌های کاربران و از جمله بازی‌هایی که برنده شدند باقی بمانند.

اطلاعیه نیویورک تایمز نیز نشان می‌دهد در اوایل اتفاق و تغییر بزرگی برای این بازی رخ نخواهد داد ولی قطعا در آینده، انتخاب‌های آزاد بیشتری خواهد داشت.

واردل در اطلاعیه خود به قیمت فروش Wordle اشاره نکرده است و فقط می‌گوید مبلغ آن یک عدد هفت رقمی پایین است. بنا بر گفته واردل، می‌توان نتیجه گرفت توسعه و فروش این بازی حداقل حدود ۱ میلیون دلار در نصیب واردل می‌کند. او توضیح داده است که  اجرا و توسعه این بازی محبوب برایش کمی طاقت‌فرسا شده است؛ به‌ویژه اینکه تنها فردی بوده که در واقع کل پروسه توسعه و نگهداری بازی را برعهده داشته است.

«جاناتان نایت»، مدیر کل نیویورک تایمز نیز به رسانه‌ها گفته است: «ما نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که به خانه جدید این بازی جادویی تبدیل شدیم و افتخار داریم که کمک کنیم خلاقیت جاش واردل برای بازیکنان بیشتری در ماه‌های آینده ارائه شود.»

براساس اطلاعیه نیویورک تایمز، پس از خرید بازی Wordle، جاش واردل مشغول مجموعه‌ای از پازل‌های محبوب روزانه دیگر نیویورک تایمز هم خواهد شد. نیویورک تایمز ده‌ها عنوان بازی با کلمات و جدول کلمات مقاطع و پازل‌ مانند The New York Times Crossword و Mini crossword و Spelling Bee و Letter Boxed و Tiles و Vertex دارد.

همان‌طور که قبلا، نیویورک تایمز در گفت‌وگویی با جاش واردل گفته بود؛ این بازی در ابتدا به عنوان هدیه‌ای از سوی واردل برای شریک زندگی خود، «پالاک شاده» ساخته شده است تا در دوران پاندمی کرونا بتوانند هر دو سرگرم شوند. بازی Wordle در اواخر سال ۲۰۲۰ به صورت عمومی منتشر شد ولی باز تا اواخر سال ۲۰۲۱ اصلا شناخته شده و محبوب نبود.

اوایل سال ۲۰۲۱ و با چند ایده جدیدی که جاش واردل به بازی اضافه کرد؛ از جمله نمایش وضعیت حدس‌هایی که کاربر زده در توییتر بدون اینکه کلمات نمایش داده شوند؛ توانست به موفقیت و محبوبیت بسیار سریعی برسد. بازی Wordle یک گیم پلی بسیار ساده دارد و به شما اجازه می‌دهد امتیاز خود را با دیگران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در حالی‌که جاش واردل سعی کرد این بازی را به صورت یک تجربه کاربری عمدا رایگان و مبتنی بر وب بدون تبلیغات پیش ببرد ولی سریعا کلون‌های زیادی از Wordle در فروشگاه‌های اپ موبایل گوگل و اپل منتشر شد که برخی از آن‌ها، حتی پول خوبی به جیب زدند. اپل به سرعت برخی از این نسخه‌های تقلبی را شناسایی و از اپ استور حذف کرد و انتشار این برنامه‌ها را ممنوع کرد.

به طور کلی، موفقیت سرسام‌آور بازی Wordle واردل باعث شده دیگر بازی‌های قدیمی‌تر و نامربوط کلمات نیز معروف و پربازدید شوند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…
منبع theguardian
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.