پنج تا از بهترین بردگیم های ۴ نفره

0

رپورتاژ

اگر به دنبال بهترین بردگیم‌های 4 نفره هستید، باید بدانید که در جستجوی بازی‌ای جذاب و لذت‌بخش هستید و حتی با این جستجو نیز لذت بازی کردن را به دست خواهید آورد، چرا که با بازی‌هایی جذاب آشنا خواهید شد. انتخاب بردگیم‌های چهار نفره یک چالش دشوار است، زیرا اکثر بازی‌های رومیزی می‌توانند با این تعداد شرکت کننده انجام شوند و خب شاید از میان این تعداد بازی، چند تا انتخاب کردن واقعا سخت باشد.

در بررسی‌ای که در این مقاله انجام دادیم، سراغ بازی‌هایی رفتیم که انجام آنها هیجان دارد و همچنین سلیقه‌های مختلف از آنها خوششان می‌آید. در نتیجه، حتما می‌توانید از این 5 بازی، انتخاب نهایی خود را انجام دهید و یا حتی می‌تواند هر 5 گزینه را تهیه و از داشتن لحظات شاد در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی نهایت بهره را ببرید.

بهترین بازی های بردگیم برای جمعیت بالای ۴ نفر

برای افرادی که به دنبال خرید انواع بردگیم و بازی های فکری هستند و دوست دارند حداقل شرکت کننده در یک بازی 4 نفر باشد، لیست زیر را تهیه کردیم. این بردگیم‌ها را به راحتی می‌توانید تهیه کنید و در یادگیری انجام آنها راه سختی را پیش رو ندارید.

1- بردگیم دژ هوپا

اگر به بردگیم‌های سبک استراتژی علاقه دارید و البته که ماجراجویی و رقابت در شما بسیار قوی است، خرید بردگیم دژ هوپا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی توسط طراح مطرح فوانسوی به نام برنو فدوتی طراحی شده است و در ایران نیز نشر هوپا آن را برای ایرانیان دوباره طراحی کرده و می‌توانید آن را به راحتی تهیه کنید.

داستان این بازی به این صورت است که تمام بازیکنان باید بتوانند پادشاهی را بنا کنند و این می‌تواند با 4 نقش از 8 نقش این بازی صورت بپذیرد و نیازی نیست که تمام نقش‌ها در بازی حضور داشته باشند. برنده بازی کسی است که موفق شود که هفت مورد از سازه‌هایی که در شهر بازی دژ هوپا وجود دارد را بنا کند. بنابراین این بازی باید در هفت دور انجام شود تا در هر دور این سازه‌ها ساخته شوند و در نهایت پادشاه تعیین شود.

در این بازی هشت نقش نیز وجود دارد که این نقش‌ها عبارت‌اند از:

  • آدم‌کش
  • راهزن
  • تردست
  • شاه
  • حکیم
  • تاجر
  • معمار
  • سردار

از مهم‌ترین مهارت‌هایی که در این بازی به آن نیاز پیدا خواهید کرد، مهارت ریسک پذیری، تصمیم گیری سریع و انتخاب درست است.

2- بازی فکری درهم‌سرا

درهم‌سرا یکی از بردگیم‌های ایرانی است که ماجرا و داستان آن به سینما رفتن درباری‌های دوره‌ی قاجار و آن هم برای اولین بار ربط دارد.

این بازی یک بازی کارت محور است و در آن کارت‌ها در 4 رنگ وجود دارند. برای شروع هر بازیکن از هر رنگ 12 کارت را برمی‌دارد و از میان این کارت‌ها، 4 کارت را مشاهده و باقی را بدون نگاه کردن کنار می‌گذارد. از این 4 کارت برداشته شده، بازیکن باید در نوبت خود چیزی که داخل کارت نوشته شده را اجرا کند. پس از اجرا کارتی دیگر به کارت‌های در دست خود اضافه می‌کند و نوبت به نفر بعد می‌رسد. پس از انجام این کار در هر نوبت توسط هر بازیکن، باید افراد حاضر در صف شمرده شوند. اگر تعداد زیر 5 نفر باشد، دوباره این دو ادامه پیدا می‌کند. اما اگر تعداد 5 نفر و بیشتر بود، دو نفر به داخل سینما راه پیدا می‌کنند.

در نهایت، فردی که بیشترین تعداد کارت را در اختیار داشته باشد به این معنا است که افراد بیشتری را وارد سینما کرده و برنده بازی شناخته می‌شود.

3- بازی فکری مهاجران کاتان

بازی کاتان یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در کشورهای مختلف از جمله آلمان و آمریکا موفق به دریافت جوایز متعددی نیز شده است. افراد حاضر در این بازی نقش مهاجرینی را بازی می‌کنند که وارد جزیره‌ای به نام کاتان شده‌اند. هر یک از افراد منابعی را در اختیار دارند که باید صرف آباد کردن جزیره کنند. همچنین امکان تأمین منابع بیشتر از طریق خرید و برداشت محصول نیز وجود دارد. اولین بازیکنی که به 10 امتیاز از ترکیب جاده‌ها، خانه‌ها، شهرها و برخی کارت‌های امتیاز خاص برسد، برنده بازی است.

در این بازی باید استراتژی درست را پیش بگیرید و حتما توجه داشته باشید که برای ساختن نیاز به منابع مختلف دارید. البته که در حین بازی باید بتوانید افراد دیگر را برای معاوضه منابع قانع کنید و داد و ستد نیز انجام دهید. اینجاست که می‌توانید از مهارت ارتباطی و کلامی خود نیز بهره ببرید تا برنده بازی شوید.

بازی مهاجران کاتان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به بازی‌های استراتژیک علاقه دارند و در عین حال دوست دارند تا هوش مالی و اقتصادی خود را به چالش بکشانند.

4- بازی بردگیم کاستل

اگر با هالووین به خوبی آشنایی داشته باشید و بدانید که این مراسم در کشورهای دیگر چگونه برگزار می‌شود، این بازی هم برای شما دلچسب خواهد شد. این بازی در حال حاضر در ایران ساخته می‌شود و نسخه ایرانی آن کیفیت بالا و خوبی برای مشتاقان بردگیم دارد.

این بازی فکری از تعدادی کارت تشکیل شده است و با تعداد 4 نفر می‌توان آن را انجام داد. این بازی با تقسیم کارت‌ها بین بازیکنان آغاز می‌شود و هر بازیکن 3 کارت دریافت می‌کند. کارت‌هایی که در این بازی تقسیم می‌شوند دارای درجه بندی مختلف از ترس هستند و هر بازیکن که بتواند کارت برتر را در بازی وارد کند، برنده دور خواهد بود. در نهایت نیز فرد دارای بیشترین امتیاز برنده بازی خواهد بود.

این بازی در میان بردگیم‌های استراتژیک قرار می‌گیرد که برای برنده شدن در آن نیاز به هوش و تمرکز بالایی خواهید داشت و باید حافظه خوبی نیز داشته باشید.

5- بازی فکری کدنیمز

اگر به دنبال خرید بردگیمی هیجانی هستید و دوست دارید تا در جمع خود به صورت گروهی به پیروزی برسید، کدنیمز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

در کدنیمز نقش‌های ابر جاسوس و مأموران عملیاتی وجود دارد که، مأموران عملیاتی در دو تیم تقسیم بندی می‌شوند و زیر مجموعه دو ابر جاسوسان هستند. در این بازی هدف نهایی این است که هویت ماموران شناسایی شود که در بازی کارت آنها چیده شده است. هیچ کدام از ماموران از هویت دیگر ماموران خبر ندارند و تنها جاسوسان هستند که هویت آنها را می‌دانند و در بازی می‌توانند هم تیمی‌های خود را راهنمایی کنند.

در هر دور، هر تیمی که بتواند هویت ماموران را شناسایی کند، می‌تواند به بازی ادامه دهد در غیر این‌صورت بازی به تیم مقابل واگذار می‌شود تا دور را ادامه دهد. برنده بازی تیمی است که زودتر از بقیه بتواند 25 مأمور را شناسایی کند.

منبع: بلاگ ویززززز

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5