استارباکس، قهوه محبوب!

0

رپورتاژ

قطعا یکی از نوشیدنی‌های محبوب در بین مردم سراسر دنیا قهوه هست و شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید انواع قهوه در سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند. یکی از بهترین و قدرتمندترین شرکت‌های تولیدکننده قهوه با کیفیت شرکت کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای در آمریکا یعنی شرکت استارباکس هست. این شرکت محصولات خود را به صورت دانه قهوه، پودر قهوه و کپسول قهوه و بر اساس رست‌های دارک، مدیوم و لایت به بازار ارائه می‌کند‌.

در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و انواع قهوه استارباکس توضیح بدهیم و در انتها بهترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده قهوه‌ با برند‌های مشهور رو معرفی کنیم.

 

قهوه استارباکس از کجا اومده؟!

انواع مختلف قهوه استارباکس این روزها طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده. این شرکت آمریکایی اولین فروشگاه قهوه خود را توسط سه دوست به نام‌های گوردون، زو سیگل و بالدوینیک در سال ۱۹۷۱ در شهر سیاتل راه‌اندازی کرد‌. این سه نفر برای افتتاح اولین فروشگاه قهوه خود از فردی ماهر در زمینه بو دادن و رست قهوه به نام آلفرد پیت الهام گرفتند. سرانجام در سال ۱۹۸۷ فردی به نام هاوارد شولتز حق امتیاز این فروشگاه را از سه موسس آن خریداری کرد. او به سرعت توانست کسب و کار خود را گسترش دهد و با افزایش شعبه‌های این فروشگاه در سراسر جهان به شهرت بسیار بالایی دست پیدا کند. این شرکت علاوه بر اینکه در زمینه تولید قهوه و نوشیدنی فعال است، محصولات دیگری مانند مدل‌های مختلف قهوه‌ساز هم تولید و به بازار عرضه می‌کند.

 

انواع مختلف قهوه استارباکس!

  • کپسول قهوه Starbucks

شرکت استارباکس با همکاری شرکت نسپرسو یکی از محصولات پرطرفدار خود یعنی کپسول قهوه را وارد بازار کرده است. این کپسول‌ها حاوی قهوه‌هایی باکیفیت و ممتاز در طعم‌های مختلف مانند قهوه اسپرسو روست، قهوه سینگل اوریجین، قهوه House Blend و قهوه سوماترا هستند و امکان استفاده از آن‌ها در دستگاه نسپرسو وجود دارد. طعم کپسول های قهوه متفاوت است. از کاراملی و شیرین گرفته تا تلخ و آجیلی و رست آن نیز از لایت تا دارک در انواع مختلف می‌باشد. کیفیت کپسول‌های قهوه با قهوه‌های اسپرسو برابر است و از هر کپسول می‌توان برای یک نفر استفاده کرد. کپسول‌های قهوه استارباکس را اینجا می‌توانید ببینید!

  • دانه قهوه Starbucks

دانه‌های قهوه (یا دان قهوه) نیز از محصولات شرکت استارباکس است. مثلا نمونه Espresso Roast با برند Starbucks از ترکیب قهوه‌های اقیانوسیه، آسیا و آمریکای لاتین تشکیل شده است و طرفداران بسیاری زیادی در بین مردم دارد. درجه رست دانه این نمونه قهوه دارک است و طعم و عطر بی‌نظیری دارد. این قهوه صد در صد عربیکا بوده و برای ذائقه کسانی هست که قهوه‌ با رایجه میوه‌ای و کافئین ملایم دوست دارن.

  • پودر قهوه اسپرسو Starbucks (فهوه آسیاب شده)

پودر قهوه استارباکس در فروشگاه‌ها جزو قهوه‌های بسیار پرفروش است که در حقیقت همان دان قهوه آسیاب شده هستند. یکی از قهوه‌‌های پرفروش این برند قهوه آسیاب شده House Blend است. ترکیبی بی نظیر از قهوه عربیکای آمریکای لاتین که از کیفیت، طعم و عطر بسیار جالب و فوق‌العاده خوشمزه‌‌ای برخوردار است.قهوه آسیاب شده House Blend استارباکس به عنوان بهترین قهوه با برند Starbucks به شمار می‌رود‌.

در زمان خرید دانه‌های قهوه استارباکس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کارشناسان حوزه قهوه معتقدند که دانه‌های کامل قهوه تا دو هفته در حال آزاد کردن دی اکسید کربن هستند و همین امر موجب تازه ماندن دانه‌ها می‌شود. به طور کلی دانه‌های کامل خیلی دیرتر از دانه‌های پودر شده کیفیت خود را از دست می‌دهند. بررسی برشته شدن قهوه نکته دیگریست که در زمان خرید باید مورد توجه قرار گیرد. با برشته شدن تیره کافئین بیشتری از قهوه آزاد خواهد شد.

آمریکای لاتین، اقیانوسیه و آسیا به عنوان سه منطقه تولید عمده قهوه جهان محسوب می‌شوند و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای ایجاد طعمی متعادل درصدهای مختلفی از قهوه این سه منطقه را با هم ترکیب می‌کنند. تازه بودن قهوه و توجه به تاریخ برشته شدن آن روی بسته‌بندی این محصول نیز در زمان خرید اهمیت زیادی دارد. همواره سعی کنید قهوه را به اندازه مورد نیاز خود خریداری کنید. حجم زیاد قهوه شاید از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد اما از نظر تازه بودن و کیفیت، روز به روز میزان تازگی و کیفیت قهوه کاهش می‌یابد. بنابراین خرید در حجم‌های کمتر و استفاده از قهوه تازه بهتر است.

 

قهوه استارباکس یا قهوه لاوازا؟!

برای افراد علاقه‌مند به نوشیدن قهوه نام lavazza یکی از برندهای معروف است که توسط یک شرکت ایتالیایی به همین نام تولید می‌شود.‌ این شرکت در سال ۱۸۹۵ توسط فردی به نام لوئیجی لاوازا افتتاح شد. قهوه lavazza درایتالیا و بسیاری از کشورهای اروپایی دارای تعداد زیادی از شعبه‌های قهوه‌ فروشی است و محصولات آن به ۹۰ کشور جهان از جمله ایران صادر می‌شود.

به طور کلی در بین برند‌های قهوه، استارباکس، لاوازا (lavazza) و قهوه ایلی (قهوه illy) از معروف‌ترین و با کیفیت ترین قهوه‌های موجود در دنیا هستند.

قهوه استارباکس، قهوه لاوازا یا قهوه ایلی رو از کجا بخریم؟!

برای خرید کپسول قهوه، دان قهوه و قهوه آسیاب شده با برندهای استارباکس، لاوازا و ایلی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه فیل با آدرس اینترنتی https://feelcoffee.ir مراجعه کنید. مهم‌ترین ویژگی فروشگاه قهوه فیل این است که محصولات برندهای مطرح جهان را با نازل‌ترین قیمت به خریداران عرضه می‌کند. تمام قهوه‌های قهوه فیل (فیل‌کافی) تازه وارد کشور می‌شوند. همچنین کسانی که قصد دارند محصولات قهوه فیل را به صورت عمده و برای فروش در فروشگاه‌های آنلاین، سوپرمارکت‌ها یا استفاده در کافه‌های خود خریداری کنند، باید با کارشناسان فروش این سایت تماس بگیرند و درباره حجم سفارش و نحوه دریافت آن توافق‌های لازم را انجام دهند. تمام محصولات این فروشگاه با وجود قیمت پایین‌تر در مقایسه با رقبا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند‌. فیل‌کافی به زودی قراره محصول خودش رو هم به بازار عرضه کند! چون بچه‌های فیل‌کافی خوشون عاشق قهوه هستن!

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.