بیوگرافی و بهترین فیلم های بهرام رادان

0

بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه کننده موسیقی، فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است. سال ۱۳۷۸ در آموزشگاه هیوا فیلم دوره بازیگری را گذراند، در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.او در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. بازی درخشانش در فیلم های سینمایی شمعی در باد و سنتوری سیمرغ بلورین نقش اول مرد را برایش به ارمغان آورد. رادان تاکنون در آثار بسیاری همچون فیلم های سینمایی ابلق، چهار راه استانبول، بارکد، عصر یخبندان، تردید، تهران 1500، بی پولی، کنعان، سنتوری، خون بازی، عطش، فیلم مستند من ناصر حجازی هستم، سریال های نمایش خانگی رقص روی شیشه و جیران حضور داشته است.


فیلم ایده اصلی

بهرام رادان

فیلم ایده اصلی در ژانر اجتماعی محصول سال 1398 به کارگردانی آزیتا موگویی است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است. فیلم “ایده اصلی”دومین اثر آزیتا موگویی بعد از فیلم تراژدی است. داستان فیلم ایده اصلی از این قرار است که پروژه بزرگی بین ایران و اسپانیا در جزیره هندورابی به توافق رسیده. حالا شرکت های زیادی به طمع برنده شدن در این مناقصه حضور دارند. مهندس حمید پارسا که از همسرش جدا شده رئیس یکی از شرکت های حاضر در مناقصه است. تمام شرکت ها و افرادی که در مناقصه شرکت کرده اند سعی در برنده شدن دارند و موفقیت برای آدم های این قصه منجر به پیچیدگی هایی در روایت آن می شود.

فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان، شهباز نوشیر، مأنوس گاوراس، آندره آ ماچالکیدو و واروارا لارمو به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم آشفته گی

آشفته گی (آشفتگی) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی فریدون جیرانی محصول سال ۱۳۹۷ ایران می باشد. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.داستان آشفته گی، روایت دو برادر دوقلو به نام های بردیا و باربد، هر دو با بازی بهرام رادان است. روند پیش برد داستان اینگونه القا می کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده اند.

فیلم آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نازنین صلح جو و نسیم ادبی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم سونامی

«سونامی» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1396 است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. سونامی روایتگر پستی و بلندی و چالش های زندگی ورزشکاران است. در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سه نفر از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشتند. این فرصتی است که «خسروی»، سرمربی قدیمی و کهنه کار، بعد از سال ها بازگردد و کار نیمه تمامش را به پایان برساند. دشوارترین انتخاب او اما بین «بهداد مقیمی»، نفر اول دنیا و تنها بازمانده تیم «مرتضی نژادی»، شاگرد قدیمی اش است.

فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، فرشته حسینی، علیرضا استادی، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم بارکد

پسر جوانی برای استخدام به دفتر مدیر عامل یک شرکت میرود و به او می گوید که باید او را استخدام کند برای این کار اتفاقات گذشته که باعث شده او به دفتر مدیر بیاید را شرح میدهد….

فیلم بارکد به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم عصر یخبندان

عصر یخبندان به موضوع ماده مخدر شیشه در آرایشگاه های کوچک می پردازد. منیره و بابک پس از 12 سال زندگی مشترک روابطشان سرد می شود و منیره به مواد مخدر روی می آورد.

فیلم عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، ژاله صامتی، مینا ساداتی، محسن کیایی، بابک بهشاد و صدف طاهریان به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم حکایت عاشقی

فیلم حکایت عاشقی در ژانر عاشقانه محصول سال 1393 است. احمد رمضان زاده کارگردانی و نویسندگی این اثر را انجام داده. حکایت عاشقی در سی و سومین جشنواره فجر در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد با بازی بهمن زرین پور نامزد شد همچنین این فیلم جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه بخش پانوراما جشنواره فیلمخانه آسیا اسپانیا را دریافت کرده است و در سومین دوره هفته فیلم های سینمایی خانه آسیا در شهر اسپانیا و سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال به نمایش درآمده است. این فیلم درباره خبرنگاری است که عاشق یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه می شود.

فیلم حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان زاده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، شیلان رحمانی، بهمن زرین پور و قطب الدین صادقی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم آتش بس ۲

فیلم آتش بس 2 ساخته تهمینه میلانی درمورد زوجی جوان و تحصیل کرده است که در زندگی مشترک مشکلاتی داشته اند و در حالی که میخواهند به سفر خارج از کشور بروند روانشناس سابق خود را در فرودگاه ملاقات میکنند و در مورد اتفاقات سالهای اخیر خود با او صحبت میکنند…

فیلم آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، میترا حجار، گوهر خیراندیش، پژمان جمشیدی، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی و فلور نظری به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم نقش نگار

فیلم «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی و با بازی ناصر ملک مطیعی داستان پسری به اسم فرزاد است که بدون هماهنگی قصد ازدواج با دختری به نام نگار را دارد. بعد از مدتی پدرش موقتا رضایت می دهد ولی اتفاقاتی که در گذشته نگار افتاده شرایط را تغییر می دهد.

فیلم نقش نگار به کارگردانی علی عطشانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، آتیلا پسیانی، ناصر ملک مطیعی، گوهر خیراندیش، الهه حصاری، رضا ناجی، سعید چنگیزیان و شیوا خسرومهر به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم یکی از ما دو نفر

سارا که پس از پایان تحصیلات مهندسی، تازه از آمریکا برگشته، برای استخدام به شرکتی می رود که بابک مدیر آن است…

فیلم یکی از ما دو نفر به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، السا فیروز آذر، دانیال عبادی، سارا خوئینی ها، سمانه پاکدل و آنا نعمتی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم راه آبی ابریشم

«راه آبی ابریشم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد بزرگ نیا و تهیه کنندگی حسن بشکوفه ساخت سال ۱۳۸۸ است که در ۲۷ مهر ۱۳۹۰ در سینماهای ایران اکران شده است. این فیلم یکی از پرهزینه ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است. داستان در هزار سال پیش اتفاق می افتد که یک ناخدای ایرانی به نام سلیمان تصمیم می گیرد برای اولین بار مال التجاره با ارزشی را از بندر سیراف و با عبور از میانه اقیانوس هند به بندر خانفو در کشور چین برساند و در این سفر که از خلیج فارس آغاز می شود، اتفاقات مختلفی رخ می دهد.

فیلم راه آبی ابریشم به کارگردانی محمد بزرگ نیا در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، پگاه آهنگرانی، داریوش ارجمند، رضا کیانیان، پیام دهکردی، عزت الله انتظامی و مهدی میامی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم تردید

فیلمنامه تردید بر پایه نمایشنامه هملت اثر ویلیام شکسپیر نوشته شده است و روایتگر داستان پسری به نام سیاوش است که پس از مرگ پدرش، عموی او اختیار ثروت خانوادگی را به دست می گیرد. سیاوش عاشق دخترعمه اش مهتاب است. پس از گذشت مدت کوتاهی از مرگ پدر، او از ازدواج قریب الوقوع عمو با مادرش باخبر می شود. سیاوش طی ماجراهایی می فهمد که پدرش کشته شده است…

فیلم تردید به کارگردانی واروژ کریم مسیحی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محمود پاک نیت، ترانه علیدوستی، مهتاب کرامتی، جمشید هاشم پور، حامد کمیلی، داریوش ارجمند، انوشیروان ارجمند، محمد مطیع و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم کنعان

مینا وقتی که دانشجو بوده با استادش مرتضی ازدواج میکند و پس از ده سال زندگی مشترک با وی، می خواهد از او جدا شده و برای ادامه تحصیل به به خارج برود، اما مرتضی که از این اتفاق خوشحال نیست، تمام تلاش خود را برای منصرف کردن او از تصمیمش به کار میگیرد ولی با بازگشت خواهر مینا از خارج و مریض شدن مادر مرتضی اتفاقات تازه ای رقم میخورد…

فیلم کنعان به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، ترانه علیدوستی، افسانه بایگان، حسن معجونی، بهرام رادان، مهرداد صدیقیان و مینا نوروزی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم بی پولی

داستان فیلم بی پولی یک طراح لباس است که بعد از ازدواج بیکار میشود ولی نمیخواهد همسرش و دیگران بفهمند و سعی میکند همیشه خودش را به همه پولدار نشان دهد و این موضوع قضایا را پیچیده تر میکند…

فیلم بی پولی به کارگردانی حمید نعمت الله در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، لیلا حاتمی، رضا رشیدپور، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، افشین سنگ چاپ و سید ابراهیم بحرالعلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم خون بازی

«خون بازی» فیلمی ساخته «رخشان بنی اعتماد» و «محسن عبدالوهاب» و محصول سال ۱۳۸۵ سینمای ایران است. از بازیگران این فیلم میتوان به «باران کوثری»، «بیتا فرهی»، «مسعود رایگان» و «بهرام رادان» اشاره نمود. داستان خون بازی درمورد دختر جوانی به اسم «سارا» است. سارا به مواد مخدر اعتیاد دارد و «آرش»، نامزدش که در تورنتوی کانادا درس می خواند از اعتیاد او بی خبر است. یک ماه پیش از آن که آرش برای برگزاری مراسم ازدواج به ایران بیاید سارا تصمیم می گیرد تا اعتیادش را ترک کند. تصمیم سخت که در کشاکش وسوسه و مقاومت مورد امتحان قرار می گیرد.

فیلم خون بازی به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، بیتا فرهی، مسعود رایگان، بهرام رادان و فرید ولی زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم تقاطع

«تقاطع» فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داودی، نویسندگی فرید مصطفوی و ابوالحسن داودی و تهیه کنندگی ناصر شفق و سعید حاجی میری محصول سال ۱۳۸۴ است. دکتر مینو رحمانی متخصص زنان و زایمان، شوهرش فوت شده است و در حالی که قصد دارد با داریوش ازدواج کند، نگران تنها فرزندش امیر است، امیر که با این وصلت مخالف است، با مادرش میانه خوبی ندارد، او بیشتر اوقات خود را با پدرام، یکی از دوستان هم دوره دانشگاه اش می گذراند. در یکی از روزها، پدرام که فرد خوشگذران و مرفهی است برای تفریح همراه با امیر از خانه خارج می شوند، اما در مسیر …

فیلم تقاطع به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، بیژن امکانیان، باران کوثری، سروش صحت، مجید مظفری و رضا رادمنش به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم حکم

وقتی حکمی رو صادر میکنند حتما باید اجرا بشه اگه بترسی یا نتونی کنار بیایی با حکم یا خودتو کنار بکشی حکم برای خودت صادر میشه…

فیلم حکم به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و گانگستری می‌باشد. در این فیلم عزت الله انتظامی، لیلا حاتمی، بهرام رادان، خسرو شکیبایی، پولاد کیمیایی، لادن طباطبایی، مریلا زارعی، سعید پیردوست، جلال پیشواییان و سامان ارسطو به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم گیلانه

«گیلانه»، فیلم سینمایی مشترک «رخشان بنی اعتماد» و «محسن عبدالوهاب» و محصول سال ۱۳۸۳ است. این فیلم کاندید سه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد که برنده سیمرغ «بهترین چهره پردازی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» شد، همچنین «فاطمه معتمدآریا» نامزد سیمرغ بلورین «بهترین بازیگر نقش اول زن» را از آن خود کرد. از بازیگران این فیلم میتوان به «فاطمه معتمدآریا»، «بهرام رادان»، «باران کوثری»، «ژاله صامتی» و «شاهرخ فروتنیان» اشاره کرد. فیلم گیلانه، نگاهی به اوایل جنگ و اعزام نیروهای جوان به جبهه دارد. ننه گیلانه به همراه پسر و دختر جوانش در کوران جنگ و در بمباران های تهران زندگی دشواری را می گذرانند و …

فیلم گیلانه به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، باران کوثری، ژاله صامتی، شاهرخ فروتنیان، مجید بهرامی و نیره فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم سربازهای جمعه

فیلم سرباز های جمعه داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، بهرام رادان، پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، مریلا زارعی، بیژن امکانیان، اندیشه فولادوند، علی اصغر طبسی، بهزاد جوانبخش، کیانوش گرامی و سعید پیردوست به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم رز زرد

داستان دربارهٔ دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند ولی…

فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، بهرام رادان، حدیث فولادوند و مرجان محتشم به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم عطش

نادر که از زندان آزاد شده برای اجرای نقشه دزدی منوچهرخان دو نفر خبره در امر باز کردن گاوصندوق (اشکان) و در امر الکترونیک (کوروش) را پیدا کرده و این گروه سه نفری نقشه شان را با مهارت اجرا می کنند اما سپس بین سارقین اختلاف بروز می کند و …

فیلم عطش به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، فریبرز عرب نیا، شهرام حقیقت دوست، شبنم قلی خانی، ساغر عزیزی و طیب شرافتی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم ساقی

رضا تهرانی که عشق فیلمسازی دارد ولی در نهایت تبدیل به توزیع کننده فیلم های ویدئویی قاچاق می شود، ولی کم کم توسط یک دندانپزشک به توزیع مواد مخدر روی می آورد و…

فیلم ساقی به کارگردانی محمدرضا اعلامی در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، یکتا ناصر، محمدرضا داوودنژاد، مجید مشیری، میرطاهر مظلومی، روناک شمیم، رحمان مقدم و بهنوش بختیاری به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم آبی

دختر جوانی به نام مهتاب در خیابان با ماشین مسافرکشی به نام ارسطو تصادف کرده و فرار می کند. ارسطو با کمک دوستش ماشین مهتاب را پیدا می کند و بعد تکه تکه کردن آن را به مهتاب نشان می دهد. حالا مهتاب برای تلافی کار او …

فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، بهرام رادان، حسن جوهرچی، اسماعیل شنگله، پوراندخت مهیمن، آزیتا لاچینی، شیلا خداداد، مهدی پاکدل و آرام جعفری به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم آواز قو

پیمان فدایی، ناراضی از تصمیم پدرش برای فرستادن او به خارج از کشور، مجلس جشنی را که برایش برپا کرده اند ترک می کند و به سراغ دختر مورد علاقه اش پرستو آرین می رود. پیمان علیرغم مخالفت پدر پرستو، او را سوار اتومبیلش می کند، اما…

فیلم آواز قو به کارگردانی سعید اسدی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، بهرام رادان، ساره آرین، داریوش مودبیان، افسانه ناصری، ثریا حکمت، قاسم زارع و رامسین کبریتی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم شور عشق

سحر که از مخالفت های پدرش با نامزدش کیان همتی به ستوه آمده، تصمیم می گیرد با کیان فرار کند و به خانه خواهر نامزدش در بندر انزلی بروند. وقتی در اتوبوس کنار هم می نشینند مورد اعتراض یکی از مسافران قرار می گیرد ولی با وساطت شاگر راننده، کیان حاضر می شود در صندلی دیگری بنشیند. زن و شوهر پیری که جزو مسافران هستند از نامزدهای جوان دفاع می کنند و پیرمرد که فیضی نام دارد به آنها می گوید که او و همسر پیرش از خانه سالمندان در تهران فرار کرده اند. زمانی که یکی از مأموران بین راه برای بازرسی به داخل اتوبوس می آید، فیضی و همسرش برای آن که مأمور انتظامی به نامزدهای فراری مشکوک نشوند، در کنار سحر و کیان می نشینند. وقتی اتوبوس دوباره به راه می افتد، مسافر معترض بار دیگر سوء ظن خود را نسبت به سحر و کیان نشان می دهد. در نهایت، سحر حقیقت ماجرا و مخالفت پدرش با ازدواج او و نامزدش را برای همه مسافران بازگو می کند. همسر فیضی حالش بد می شود و اتوبوس به ناچار در مقابل یک درمانگاه متوقف و پیرزن در آنجا بستری می شود. شاگرد راننده به کیان و سحر سفارش می کند که برای جلوگیری از ایجاد دردسر با وسیله نقلیه دیگری خود را به بندر انزلی برسانند. آنها می پذیرند و پس از مدتی پیاده روی، سوار یک کامیون می شوند ولی مدتی بعد کامیون را هم ترک می کنند و یک بار دیگر سوار همان اتوبوس قبلی می شوند. مسافران که فکر می کردند آنها گم شده اند خوشحال می شوند و …

فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، بهرام رادان، ایرج راد، پوراندخت مهیمن، رضا خندان، جعفر بزرگی، غلامعلی برجسته، بابک نوری، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، مینا نوروزی و معصومه اسکندری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.