۷ نظریه درباره علت سکوت طولاتی ایلان ماسک – ده روز از آخرین توییت او می‌گذرد

0

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در ده روز گذشته به طرز محسوسی ساکت بوده است. او قبلاً عجیب بود و حالا عجیب‌تر شده است.

آخرین باری که این میلیاردر توییت کرد، ۲۱ ژوئن بود. برای ماسک، که تقریباً در هر ساعت از روز مدام توییت می‌کند،زمان بسیار زیادی برای سکوت است. به نظر می‌رسد که او شب گذشته پس از گذراندن ده روز  در آستین، تگزاس که محل جدیدترین کارخانه تسلا است به رم، پرواز کرده است .

چرا ماسک دیگر توییت نمی‌کند؟

مشغول بودن با تسلا

او در سه ماهه دوم برای دستیابی به اهداف و در عین حال تغییر ساختار و بازسازی بسیاری از عملیات، اوقات چالش‌برانگیزی داشته است.

او اعلام کرده بود که «احساس بسیار بدی» در مورد رکود اقتصادی پیش رو دارد و تصمیم به کاهش ده درصد از نیروی کار خود گرفت.

سپس او به تمام دورکارهای تسلا گفت که یا به دفتر بازگردند یا با عواقب آن روبرو شوند. این دستوری در حالی داده شد که امکانات تسلا به وضوح برای کارمندان بازگشته مهیا نبود.

ممکن است ایلان ماسک فقط احساس کرده باشد که شرایط بازار چالش برانگیز شده و  باید برای مدتی جدی شود.  ماه گذشته او گلایه کرد که کارخانه‌های این شرکت «میلیارد‌ها دلار» را هدر می‌دهند.

ماسک در مصاحبه‌ای در آن زمان توضیح داد: «هر دو کارخانه برلین و آستین در حال حاضر کوره‌های عظیم پولسوزی هستند.»

سهام تسلا

ارزش‌ سهام تسلا نیز در این سه‌ماهه بسیار پایین آمده، که تا حدی به دلیل سبک رهبری ماسک است.

طبق گزارش CNBC، تسلا امسال بیشترین کاهش سه ماهه سهام خود را از سال ۲۰۱۰ تجربه کرد و سهام آن ۳۸ درصد سقوط کرد. این ممکن است در نهایت زنگ بیداری ماسک باشد تا بحران میانسالی خود را متوقف کند و همه چیز را کنترل کند.

جنجال خرید توییتر

ماسک بیش از یک دهه است که توییتر را به رسانه شخصی خود تبدیل کرده است و تلاش او برای خرید این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی جنجال بزرگی بود.

اما این خرید به خوبی پیش نرفت و ماسک ظاهراً به دنبال راه‌های ناامیدکننده‌ای برای خروج از این معامله است، زیرا وضعیت اقتصاد و شرکت خودروسازی‌اش در شرایط سختی قرار گرفته‌اند.

در آخرین توییت خود، زمانی که ماسک در مجمع اقتصادی قطر شرکت کرده بود، او به مخاطبان گفت که هنوز «موضوعات حل نشده» پیرامون توافق وجود دارد.

بحث سقط جنین

ماسک در طول تاریخ از اظهار نظر در مورد سقط جنین قانونی و ایمن طفره رفته است. او بار‌ها ادعا کرده است که تنها چیزی که بشریت را نجات می‌دهد، داشتن فرزندان بیشتر و البته انتقال مردم به مریخ است. بنابراین شاید او برای خودداری از اظهار نظر در این مورد باشد که سکوت کرده است.

دختر ترنس

درست در همان روزی که آخرین توییت ماسک منتشر شد، TMZ یک داستان مخرب درباره دختر ۱۸ ساله ماسک منتشر کرد و فاش کرد که او درخواست تغییر نام خود را داده ، نه تنها برای نشان دادن بهتر هویت جنسی خود، بلکه همچنین برای قطع ارتباط نسبی با پدر خود.

دختر ماسک در درخواست تغییر نام خود نوشت: «من دیگر با پدر بیولوژیکی‌ام زندگی نمی‌کنم یا نمی‌خواهم با او‌ فامیل باشم.»

این یک وضعیت قانونی سخت خانوادگی است. شاید ماسک در تلاش است تا این رابطه را بهبود بخشد، بنابراین به همین خاطر از توییتر کناره گرفته، جایی که در گذشته مکرراً میم‌های ترنس هراسی را به اشتراک می‌‌گذاشت.

مسائل اسپیس ایکس

ماسک همچنین اخیراً به آزار و اذیت جنسی کارمندی متهم شده و مشخص شده  توسط اسپیس ایکس به او دستمزد پرداخت  شده.

در طول هفته منتهی به سکوت ماسک در توییتر، کارمندان اسپیس ایکس نامه‌ای سرگشاده منتشر کردند که در آن ماسک را به خاطر رفتار عجیب و غریبش و ناتوانی در اجرای سیاست‌های تیمی غیراحمقانه و آزار و اذیت جنسی محکوم کرده بودند.

رهبری اسپیس ایکس تقریباً بلافاصله تلافی کرد و این کارمندان را به دلیل ابراز نظر خود اخراج کرد. آیا به خاطر همین کار شرمنده است و نمی‌خواهد در توییتر آفتابی شود؟!

سفر به مریخ

علیرغم حواس پرتی ماسک، این شرکت فضایی همچنین گام‌های بزرگی در جهت ارسال فضاپیمای عظیم استارشیپ خود به مدار برداشته است، تلاش‌هایی که ماسک عمیقاً شخصاً روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

با چراغ سبز اداره هوانوردی فدرال – البته با شرایط فراوان برای محافظت از محیط اطراف – اسپیس ایکس اکنون آماده می‌شود تا یکی از بزرگترین آزمایشات موشکی را آغاز کند.

ماسک واقعا کجاست؟!

عجیب است که ثروتمندترین مرد جهان ناپدید شود بدون اینکه دلیل آن مشخص شود. در دهه گذشته اتفاقی افتاده باشد، ماسک مشتاقانه وارد هر بحثی می‌شد و بنابراین سکوت او عجیب است.

آیا ماسک خیای نگران یک رکود اقتصادی جهانی با ابعاد فاجعه بار شده؟


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

اگر عاشق یک فیلم بودید و با بودجه کافی یک اتاق خوب در سبک و سیاق آن فیلم می‌ساختید

ما اگر خیلی عاشق یک فیلمی باشیمِ پوستری چاپ می‌کنیم و بالای سرمان می‌زنیم و هر روز نگاهی به آن می‌اندازیم یا مقاله‌ای در موردش می‌نویسم.اما فراتر از آن اگر قرار بود، اتاق خواب یا اتاق هتلی به سبک یک فیلم بسازیمِ چطور از آب درمی‌آمد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.