اینفلوئنسر‌های آخرالزمان! وقتی هوش مصنوعی تصورات کابوس‌آلود خود در مورد آخرین سلفی روی زمین را با ما به اشتراک می‌گذارد!

0

انسان‌هایی با پوست در حال ذوب شدن، صورت‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته که در حال گرفتن سلفی هستند و در پشت سرشان جهان در حال سوختن است! این چیزی است که هوش مصنوعی DALL-E معتقد است آخرین سلفی‌های گرفته شده در آخرالزمان خواهد بود.

DALL-E هوش مصنوعی که توسط OpenAI توسعه داده شده است، سیستم جدیدی است که می‌توان از او خواست که تصوراتش را در مورد هر چیزی که به صورت عادی بر زبان می‌آوریم، به صورت تصویری با ما به اشتراک بگذارد.

یک کاربر تیک تاک بر همین اساس از DALL-E خواست که تصور کند آخرین سلفی‌هایی که انسان‌ها در روی زمین از خود می‌گیرند، چگونه خواهد بود.

نتایج به دست آمده، کابوس‌آمیز انسان‌های گوشی به دستی را نشان می‌دهد که در پست سر آنها بمب بر زمین می‌بارد، شهرها آتش گرفته‌اند، زامبی‌ها روی مخروبه‌هایش ایستاده‌اند و شهرها در حال سوختن هستند.

یکی از سلفی‌ها تصویری متحرک از مردی است که لباسی شبیه لباس پلیس ضد شورش پوشیده است. او به آرامی نگاهش را به اطراف می‌چرخاند، در حالی که بمب‌ها از آسمان اطرافش فرو میریزند.

هر یک از این تصاویر صد‌ها هزار بار مشاهده شده است، و کاربران در مورد اینکه هر سلفی چقدر وحشتناک است، اظهار نظر می‌کنند. سایر کاربران در مورد گرفتن یک سلفی در آخر الزمان شوخی می‌کنند.

کاربر تیک تاک با نام کاربری می‌گوید: “و رئیس من همچنان می‌پرسد که آیا من سر کار می‌آیم.”

کاربر به نام Victeur می‌گوید: “تصور کنید که به خاطر جنگ در تاریکی پنهان شده‌اید، سال‌ها صورت خود را ندیده‌اید و زمانی که آخرین عکس خود را می‌گیرید، این را می‌بینید.”

DALL-E معمولا نتایج قابل توجهی ارائه می‌کند اما برخی هم می‌گویند که سوگیری تعصب نژادی و جنسیتی آن. مثلا اگر کلیدواژه‌های شما حاوی کلمه رئیس باشند، فقط مرد سفیدپوست را تصور می‌کند و وقتی از او خواسته مهماندار پرواز هوایی را تصور کند، فقط مهماندار زن را پیش خود تصور می‌کند.

OpenAI هفته گذشته اعلام کرد که در حال راه‌اندازی تکنیک‌های کاهش‌دهنده این سوگیری‌ها برای کمک به DALL-E برای ایجاد تصاویر متنوع‌تر است و ادعا می‌کند که این به‌روزرسانی تضمین می‌کند که کاربران ۱۲ برابر بیشتر احتمال دارد تصاویری با افراد متنوع‌تر ببینند.

اسم DALL-E، ترکیبی از نام هنرمند سوررئالیست اسپانیایی سالوادور دالی، و ربات پیکسار WALL-E، گذاشته شده است.

در اول کار تصاویر DALL-E بیشتر مفرح بودند: برخی از آثار هنری اولیه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی شامل یک مانکن با پیراهن فلانل، تصویری از تربچه در حال راه رفتن با سگ و یک بچه پنگوئن بود.

اما در نسخه دوم تصورات او پیچیده‌تر یا انتزاعی‌تر شدند و این بار چیزهایی مانند  فضانوردی سوار بر اسب به سبک فوتورئالیستی می‌دیدیم!

DALL-E از فرآیندی به نام انتشار diffusion استفاده می‌کند که با الگوی نقاط تصادفی شروع می‌شود و زمانی که جنبه‌های خاصی از آن تصویر را تشخیص می‌دهد به تدریج آن الگو را به یک تصویر تغییر می‌دهد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.