همه چیزهایی که باید درباره “هنر رزین” بدونیم

0

رپورتاژ

مشاغل اینستاگرام دیگر فعالیت هایی خارج از تجربه و دانش نیستند. شبکه های اجتماعی به محیطی برای ایجاد شغلهای جایگزین تبدیل شده اند و همچنین کمکی برای گسترش و موفقیت کسب‌وکارهای کوچک. این پشت داستان موفقیت بسیاری از برندهای امروزی است؛ خصوصا در سال های اخیر که به عنوان پلتفرمی عالی برای نسل جدیدی از هنرمندان – هنر رزین کاری- عمل کرده است. می توان آن را به عنوان یک سبک غیر متعارف نقاشی در نظر گرفت. شما از رنگ های اکریلیک یا روغن معمولی، برس ها یا حتی سه پایه استفاده نمی کنید. آنچه شما در درجه اول به آن نیاز دارید، درک عالی از رزین با چاشنی خلاقیت است، چیزی که در درجه اول برای ایجاد این آثار هنری منحصر به فرد استفاده می کنید. رزین در طبیعت یافت می شود اما می تواند به صورت مصنوعی نیز ایجاد شود.

رزین ها به طور سنتی ضخیم و چسبناک هستند و معمولاً برای تولید لاک و رنگ استفاده می شوند. اما رزین های هنری یک نوع جدید از رزین مصنوعی هستند که از نظر شیمیایی کمتر سمی و مضر می باشند و به طور خاص برای استفاده در اهداف هنری ایجاد شده اند. هنرمند رزین کار با یک نقاش معمولی یا حتی سایر هنرها – که به نظر مرتبط نیز می آیند- کاملاً متفاوت است، زیرا موادی که شما با آن هنر خود را خلق می کنید کاملاً متفاوت است. مانند یک نقاش که در مورد نحوه استفاده از رنگ های اکریلیک یا روغن آموزش دیده است، مهارت واقعی یک هنرمند رزین در نحوه طراحی حرکت آزادانه رزین بر روی بوم نهفته است. این رزین با رنگ معمولی ترکیب می شود تا یک آرایه زیبا و پر هرج و مرج و در عین حال نوعی هماهنگ از رنگ ها و بافت ها ایجاد کند. در نتیجه، شما یک طراحی منحصر به فرد و غیر قابل تکرار دریافت می کنید، زیرا نتیجه نهایی پیچیده، تکرار یک نقاشی رزین خاص را تقریبا غیرممکن می کند. یکی از مزایای مهم نقاشی با رزین این است که شما نیازی به هنرمند بودن ندارید. اگر دانش و درک اولیه از آنچه که استفاده می کنید و نحوه تعامل آنها را داشته باشید، می توانید یک قطعه هنری رزینی شگفت انگیز ایجاد کنید. اما مطمئناً، یک ذهن هنری و خلاق می تواند کل فرآیند را بسیار کم چالش کند.

رزین ماده ای بسیار پرکاربرد است و هنرمندان با استفاده از این تطبیق پذیری، بسیار فراتر از نقاشی های ساده روی بوم رفته اند. رزین در هنگام خشک شدن جامد و بادوام است و برای تکمیل مبلمان های چوبی عالی است. مبلمان های چوبی رزین کاری شده در ابتدا فقط به عنوان یک پروژه DIY شروع شد اما امروزه به یکی از بزرگترین روند تولید مبلمان ها و کسب درآمد هنگفت تبدیل شده است. به جای داشتن یک میز تخته ای چوبی ساده، می توانید گزینه چوب رزینی را انتخاب کنید و در نهایت یک مبلمان خیره کننده و منحصر به فرد داشته باشید. مبلمان های رزینی به شدت از عناصر طبیعی مانند رودخانه ها و آبشارها الهام گرفته شده اند.

در حالی که روند توسعه این هنر – همچنین میتوانیم بگوییم صنعت پردرآمد – در غرب پررونق و پرتقاضا بود، زمان لازم بود تا به سواحل ما راه یابد. اما اکنون اینجاست و در حال کسب سهمی عادلانه از تحسین‌کنندگان، هنرمندان و مشتریان خود است. این روند در مرحله ای است که هنوز به اندازه کافی رشد نیافته هست و امکان توسعه و همچنین آمیختگی با هنر کهن ایران را دارد. برای رسیدن به این هدف، نیازمند ذوق و خلاقیت هنرمندان و مشتاقان ایرانی است که بتوانند آثار منحصر به فرد خود را با هنر رزین کاری ایجاد کنند، تا علاوه بر ایجاد اشتغال و کسب درآمد بالا، محصولاتی چنان جذاب و هنری تولید  کنند که حتی در هنگام هدیه دادن نیز، نشان دهنده شدت علاقه خود به طرف مقابل باشد.

ساحران سپید – پیشرو در آموزش، تولید و فروش محصولات رزینی در کشور

شرکت ساحران سپید بیش از یک دهه است که به فعالیت خود در زمینه آموزش هنرجویان، تولید آثار هنری و عرضه در فروشگاه های اینترنتی و حضوری مبادرت ورزیده است. استاد ماریا ملایی مدرس برجسته این مجموعه، علاوه بر اینکه مبتکر هنر نقطه کوبی در ایران می باشند با کسب تخصص در هنر رزین کاری و پیش از آن، آینه کاری بیش از پیش موجب تکامل این هنر/صنعت در ایران شده اند. ایشان با داشتن گواهی نامه های بین المللی معتبر و همچنین گذارندن دوره های آموزشی بلند مدت در کشورهای روسیه و ترکیه زیر نظر استادان معروف جهانی توانسته از پیشگامان این هنر در ایران باشد و بتواند تلفیقی زیبا از این هنر با هنر سنتی ایرانی به ارمقان آورد.

مجموعه ما افتخار دارد تا امروز علاوه بر میزبانی بیش از 3 هزار کارآموز از استانها و کشورهای مختلف و ارائه دهنده گواهی TUV؛ برگذار کننده دورهای مختلف در کشورهای خارجی نیز باشد.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین ارتباط با ما، از طریق روشهای ارتباطی زیر، با ما در تماس باشد.

تماس/واتس اپ/ تلگرام : 09130499874

اینستاگرام
لینکداین
فیسبوگ

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5