بهترین فیلم های ماهایا پطروسیان – خلاصه و معرفی آنها

0

ماهایا پطروسیان هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.او از دانشکدهٔ هنرهای زیبا در رشتهٔ تئاتر فارغ التحصیل شد. با بازی در فیلم عشق و مرگ به کارگردانی محمدرضا اعلامی پا به عرصهٔ سینما گذاشت و با بازیگری در فیلم های پردهٔ آخر، دیگه چه خبر، نابخشوده، و کمکم کن، در سینمای امروز ایران مشهور شد.او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون لس آنجلس – تهران، خفگی، مجرد ۴۰ ساله، اسب حیوان نجیبی است، ازدواج در وقت اضافه، شبی در تهران، عروس خوش قدم، دختری بنام تندر و از صمیم قلب نقش آفرینی داشته است.


فیلم پرده آخر

تاج الملوک و کامران میرزا، تنها بازماندگان دودمان رفیع الملک، برای تصاحب مجدد خانه موروثی خانواده ک به فروغ الزمان به ارث رسیده، دست به توطئه می زنند. نقشه توطئه این است که با اجرای نمایشی که کامران میرزا نوشته، ثابت کنند که فروغ الزمان مجنون است و …

فیلم پرده آخر به کارگردانی واروژ کریم مسیحی در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فریماه فرجامی، داریوش ارجمند، نیکو خردمند، سعید پورصمیمی، جمشید هاشم پور، ماهایا پطروسیان، حسین محجوب و غلامحسین لطفی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم عشق و مرگ

دکتر متینی در سال های پیش از انقلاب، جزو دانشجویان مبارز بوده اما با طرح و توطئه پدرزنش که از سران ساواک بوده، به همرزمانش خیانت کرده و از این رهگذر به زندگی مرفهی دست یافته است. پس از انقلاب، همسرش به همراه خانواده خود به خارج از کشور رفته و متینی برای جبران گذشته…

فیلم عشق و مرگ به کارگردانی محمدرضا اعلامی در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، چنگیز وثوقی، ثریا گل محمدی، عباس جهانبخش، شیوا خنیاگر و ماهایا پطروسیان به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما

فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما با بازی عزت الله انتظامی ، اکبر عبدی ، مهدی هاشمی و… داستان میرزا ابراهیم خان عکاس باشی است که در سفر به فرنگ به سر می برد و در آرزوی ازدواج با معشوقه اش پس از بازگشت است. او در سفر شیفته سینماتوگراف می شود. مریضی مظفرالدین شاه او را نگران آینده سینماتوگراف می کند و از شاه کسب تکلیف می کند. شاه به فراشباشی سفارش می کند تا میرزا ابراهیم خان را نزد پسرش ولیعهد بفرستد ولی فراشباشی اشتباهاً او را نزد پدر شاه ناصرالدین شاه می فرستد و ….

فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما به کارگردانی محسن مخملباف در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم عزت الله انتظامی، اکبر عبدی، مهدی هاشمی، محمدعلی کشاورز، فاطمه معتمدآریا، ماهایا پطروسیان، داریوش ارجمند، جهانگیر فروهر، مرتضی احمدی، سعید امیرسلیمانی، محرم زینال زاده و پروانه معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم دیگه چه خبر

رفتار و شوخی های فرشته، دانشجوی باهوش رشته ی ادبیات، موجب سوء تفاهم برای مسئولان دانشکده می شود. آن ها او را از تحصیل معلق می کنند. برادرش عباس، که به کار با کامپیوتر علاقه دارد، به او توصیه می کند که کاری پیدا کند. تا اینکه…

فیلم دیگه چه خبر به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم جهانگیر الماسی، ماهایا پطروسیان، دانیال حکیمی، پروین سلیمانی، فرزانه نشاط خواه، رشید اصلانی، حمید جبلی، جعفر بزرگی، زهره صفوی و السا فیروز آذر به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم نابخشوده

میران بعد از ده سال حبس به خاطر قاچاق مواد مخدر آزاد می شود، او تصمیم دارد از مأمور دستگیری خود سرهنگ عاطفی انتقام بگیرد به همین دلیل با طرح نقشه ای و با کمک زنی از اعضای باند خود بعد از طرح دوستی با فرنگیس دختر سرهنگ عاطفی، مقداری مواد مخدر در کیف او جاسازی می کنند و او را به پلیس معرفی می کنند. فرنگیس دستگیر می شود.

فیلم نابخشوده به کارگردانی ایرج قادری در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم بهزاد جوانبخش، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، مصطفی کریمی، ماهایا پطروسیان، نسرین مقانلو، محمود اردلان، رفیع مددکار، پرویز شفیع زاده و میرمحمد تجدد به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم ملاقات با طوطی

فیلم ملاقات با طوطی در ژانر درام محصول سال 1382 است. علیرضا داوودنژاد کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده دارد. در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار و… به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم از این قرار است که مجید و نسیم زوج جوان عاشقی هستند که مجید با پدر نسیم کار می کند. با توطئه ای ساختگی مجید به زندان می افتد و …

فیلم ملاقات با طوطی به کارگردانی علیرضا داوودنژاد در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، میترا حجار، مرجان شیرمحمدی، سعید پیردوست، نادیا دلدارگلچین، ماهایا پطروسیان، داوود رشیدی، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد و ایرج نوذری به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم هفت پرده

هفت پرده به کارگردانی فرزاد موتمن و فیلم نامه ی سعید عقیقی ساخته شده است. فریبرز عرب نیا، مهدی احمدی، مانی کسرائیان ،عسل بدیعی ، ماهایا پطروسیان، بهزاد فراهانی به ایفای نقش پرداختند.چهار جوان برای حل مشکل مالی خود گرد هم آمده و با هم مشورت می کنند. آن ها پس از توافق با هم تصمیم به تلاش مجدد برای تهیه پول می گیرند. اما پس از ناکامی و ناامیدی مجدداً گرد هم آمده و علی رغم میل باطنی خود تصمیم به سرقت می گیرند. آن ها با فراهم آوردن مقدمات و تهیه اسلحه به فروشگاهی حمله کرده و پس از سرقت متواری می شوند. آن ها پس از تعقیب و گریز سرانجام توسط پلیس محاصره شده و کشته می شوند. (لازم است ذکر شود که فیلم در هفت پرده بنام های: فتح، امید، نیاز، هجران، عزم، خوف و فنا ساخته شده است)

فیلم هفت پرده به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، شاه علی سرخانی، عسل بدیعی، مانی کسراییان، مجید مشیری، هوشنگ قوانلو، ماهایا پطروسیان، بهزاد فراهانی و مهدی احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم زن بدلی

آدما تو زندگی به دو راهی های زیادی برمی خوردند که مجبورند فقط یکی را انتخاب کنند.

فیلم زن بدلی به کارگردانی مهرداد میرفلاح در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم ماهایا پطروسیان، رامبد جوان، رضا شفیعی جم، رابعه اسکویی، بهزاد فراهانی، مهدی امینی خواه، منوچهر آذری، غلامعلی برجسته، افسانه ناصری، اسداله یکتا، مهران غفوریان، جواد انصافی، زیبا کاویانی، هوشنگ قوانلو، حمید خندان و ترلان پروانه به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم ازدواج در وقت اضافه

در فیلم ازدواج در وقت اضافه ، فرهاد همراه بادوست و نامزدش برای به دست آوردن ثروت مادر بزرگ قصد کشتن او را دارند، اما انگار این مادر بزرگ را به هیچ طریقی نمی شود از سر راه برداشت و تازه او عاشق هم می شود و …

فیلم ازدواج در وقت اضافه به کارگردانی سعید سهیلی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ماهایا پطروسیان، جمشید هاشم پور، مجید صالحی، بهاره افشاری، علی صادقی، بهنوش بختیاری، ملکه رنجبر و مهران رجبی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم اسب حیوان نجیبی است

فیلم اسب حیوان نجیبی است ساخته عبدالرضا کاهانی و با بازی رضا عطاران داستان پلیسی است که سعی دارد از مردم به بهانه های مختلف اخاذی کند و هر کدام از مردم به شکلی مشغول انجام کاری خلاف قانون هستند…

فیلم اسب حیوان نجیبی است به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، کارن همایون فر، باران کوثری، مهران احمدی، ماهایا پطروسیان، بابک حمیدیان، پانته آ بهرام، اشکان خطیبی و احمد مهرانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم لس آنجلس تهران

با کلمات زیر جمله بسازید: (دو نمره) موسیوی فرانسوی، تابلوی نقاشی، استندآپ کمدی، اینستاگرام، فحش رکیک، هاهاها، پیرزن موتورسوارِ تک چرخ زن، داف وطنی، عشق خارجی، خونه مادربزرگه، درود بر شرف آریاییت!

فیلم لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و فانتزی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، ماهایا پطروسیان و ژوبین رهبر به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم خفه گی

فیلم خفه گی با بازی الناز شاکر دوست و کارگردانی فریدون جیرانی داستان صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است. و مسعود سازگار همسرش را که ظاهرا دیوانه شده در این بیمارستان بستری می کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می شود، پی به حقایقی عجیب از زندگی آنها می برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می شود …

فیلم خفه گی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفی، احسان امانی، اسدالله یکتا، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.