بهترین فیلم های باران کوثری به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران، بازیگر ،طراح صحنه، طراح لباس، منشی صحنه، فارغ التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره و دانشجوی جامعه شناسی است. او فرزند جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد است. باران کوثری سال 1370 با حضور در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا وارد دنیای بازیگری شد. سال 1376 با بازی در نمایش آن سوی آینه (به کارگردانی آزیتا حاجیان) تئاتر را تجربه کرد. سال 1381 در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان به عنوان داور حضور داشت.

باران کوثری در بهمن سال 1385 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون‌بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی را بدست آورد. کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران (به قلم حسین عالمگیر، انتشارات شایسته) چاپ شده است.

جوایز و افتخاراتباران کوثری : برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشن نوزدهم دنیای تصویر برای فیلم عرق سرد / برنده جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره بین‌المللی فیلم دوبلین ۲۰۱۹ برای فیلم عرق سرد / برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بخش سودای سیمرغ / سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم کوچه بی نام / برنده جایزه بهترین بازیگر زن از یکمین جشنواره ملی فیلم جوان ایرانی برای ابله / تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم خون بازی / برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بخش مسابقه سینمای ایران / بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم های خون بازی و روز سوم / دیپلم افتخار بهترین نقش‌آفرینی بخش مسابقه بین‌الملل / بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم خون بازی / دومین بازیگر کودک و نوجوان سال به انتخاب منتقدین برای فیلم زیر پوست شهر و باران و بومی .

سریال ملکه گدایان

«ملکه گدایان» مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است. امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچکس از سرنوشت خبر نداره…. حتی شما…

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، شبنم قربانی، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، بهشاد شریفیان، علی صلاحی، مریم سرمدی، رومینا کوهزاد، آرزو افشار، شیدا یوسفی، الهام شعبانی، نورا محقق، مریم زارعی، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کشتارگاه

«کشتارگاه» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1398 است. فیلمبرداری این فیلم در بخش هایی از جنوب کشور، شهر آبادان و تهران انجام شده. این فیلم روایتی از مشکلات اجتماعی این روزهای کشور است و داستانش درباره مرد جوانی به نام امیر است. امیر به تازگی از فرانسه دیپورت شده و ناخواسته وارد ماجرایی می شود…

فیلم کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیرحسین فتحی، مانی حقیقی، باران کوثری و حسن پورشیرازی به هنرمندی پرداخته‌اند.

باران کوثری

فیلم جان دار

جان دار (جاندار) فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی کامران مجیدی و نویسندگی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی، محصول سال ۱۳۹۷ است. داستان فیلم در شب عروسی اسما اتفاق می افتد که مسعود برادر یاسر (خواستگار سابق اسما) به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن عروسی اسما می رود، اما در درگیری برادر اسما به دست جمال کشته می شود و …

فیلم جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بی حسی موضعی

«بی حسی موضعی» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397، سومین اثر «حسین مهکام» است. در این فیلم بازیگرانی چون «پارسا پیروزفر»، «سهیل مستجابیان»، «باران کوثری»، «حسن معجونی» و «حبیب رضایی» به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم بی حسی موضعی از شب تا صبح اتفاق می افتد. «جلال »، دانشجوی انصرافی رشته فلسفه، متوجه می شود خواهرش که به اختلال روانی دوقطبی مبتلاست، با مردی ثروتمند به نام «شاهرخ» ازدواج کرده که به شرط بندی بازی فوتبال اعتیاد دارد. جلال با عصبانیت از خانه بیرون می زند تا به خانه دوستش، «بهمن» که یک آهنگ ساز زیرزمینی است، برود. در مسیر جلال با یک راننده تاکسی به نام «ناصر» آشنا می شود و این دو شب عجیبی را در کنار هم سپری می کنند.

فیلم بی حسی موضعی به کارگردانی حسین مهکام در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم پارسا پیروزفر، سهیل مستجابیان، باران کوثری، حسن معجونی و حبیب رضایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرکوب

سرکوب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی در ژانر اجتماعی ایجاد شده است. این فیلم به معضل آزار و اذیت جسمی و جنسی می پردازد. این فیلم به بخش مسابقه جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک هم راه یافته است و برای جشنواره فجر سال 97 هم آماده شد اما به این رویداد نرسید. سرکوب اولین تجربه کارگردانی رضا گوران در حوزه سینما می باشد اما بازیگران مشهوری به هنرنمایی در این فیلم پرداخته اند. از بازیگران اصلی این فیلم می توان به باران کوثری، الهام کردا، سارا بهرامی، پردیس احمدیه و رویا افشار اشاره کرد. سرکوب داستان یک روز از یک خانواده می باشد. مادر خانواده آلزایمر دارد و پرستاری مراقبت از او را به عهده دارد. پدر خانواده یک روز صبح ناپدید می شود. سه خواهر بعد از مدتها در خانه پدری جمع می شوند تا …

فیلم سرکوب به کارگردانی رضا گوران در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، جمشید هاشم پور و رؤیا افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

باران کوثری

فیلم آستیگمات

آستیگمات فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی است. این فیلم به مسائل بلوغ و نوجوانان می پردازد… مردی بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن و پسر و عروس و نوه اش پس بگیرد….

فیلم آستیگمات به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، نیکی کریمی، مهتاب نصیرپور، باران کوثری، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، بهنوش بختیاری و حسام محمودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عرق سرد

افروز اردستانی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی های آسیایی راه پیدا می کند و عازم مالزی می شود، در فرودگاه افروز در میابد که توسط شوهرش ممنوع الخروج شده است.

فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و ورزشی می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین العابدین و سحر دولتشاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانه دختر

فیلم خانه دختر با بازی باران کوثری ، حامد بهداد و پگاه آهنگرانی داستان دختری به نام سمیرا است که در روز ازدواجش می میرد و به نظر می آید خودکشی کرده است همه خانواده وی به هم می ریزد در حالی همسر و دوستان وی تلاشند که بدانند آیا او خودکشی کرده است و چرا؟….

فیلم خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بهناز جعفری و رویا تیموریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سد معبر

داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد.

فیلم سد معبر به کارگردانی محسن قرایی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، محسن کیایی، گیتی قاسمی، نگار عابدی، علیرضا کمالی، حسام محمودی و آوا شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هفت ماهگی

این فیلم داستان زنی به نام رعنا است که در ماه هفتم بارداری خود است وی که یک بار دچار سقط جنین شده به شوهر خود شک کرده که این باعث مشکلاتی در زندگی آنها می شود، رعنا با اصرار شوهرش مهرداد به خانه پدرش در مرزن آباد می رود اما در آنجا دچار حادثه می شود…

فیلم هفت ماهگی به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، بهناز جعفری، رضا بهبودی، فرشته صدرعرفایی و هانیه توسلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

باران کوثری

فیلم شنل

فیلم شنل با بازی باران کوثری داستان زندگی یک زن پرستار است که با فرزندش زندگی می کند و براثر اتفاقات و اشتباهی ماجراهایی برای وی رخ می دهد که….

فیلم شنل به کارگردانی حسین کندری در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی نیا، آیسان حداد، مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لانتوری

فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان و با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری داستان نام یک گروه خلافکار به اسم لانتوری است. لانتوری متشکل از سه مرد و یک زن است. کار آنها دزدی و زورگیری است. سردستهٔ لانتوری پسری است به نام پاشا. که ناخواسته عاشق زنی به نام مریم می شود. اما پس از بی توجهی مریم وی …..

فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، مریم پالیزبان، باران کوثری، مهدی کوشکی، بهرام افشاری، رضا بهبودی، بهناز جعفری، حسین پاکدل، بهرنگ علوی، ستاره پسیانی و سیاوش چراغی پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خنده های آتوسا

فیلم خنده های آتوسا داستان مسافران یک قطار است که از تهران به سمت استانبول در حرکت است. هریک از مسافران دلایل خود را برای این سفر دارند و قصه خود را دنبال می کنند و….

فیلم خنده های آتوسا به کارگردانی علیرضا فرید در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، بهار نوحیان، امیر جدیدی، اشکان مهری، حسام شجاعی، آزاده میرزایی و استوارت دنیسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کوچه بی نام

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی و بازی فرهاد اصلانی و باران کوثری در مورد دو خانواده در جنوب شهر تهران است که درگیر یک سری اتفاقات می شوند….

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، باران کوثری، پانته آ بهرام، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، فرشته صدرعرفایی و امیر آقایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مستانه

مستانه، سوپراستار سینما، محبوب مردم است و طی حادثه ای زندگی اش دچار چالش بزرگی می شود که باید بین پنهان کردن یا علنی کردن آن موضوع تصمیم بگیرد و…

فیلم مستانه به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سحر دولتشاهی، باران کوثری، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی، میلاد کی مرام و محمد متوسلانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آزمایشگاه

فیلم آزمایشگاه در ژانر عاشقانه محصول سال 1390 به کارگردانی حمید امجد است. در این فیلم بازیگرانی چون رامبد جوان، باران کوثری، افشین هاشمی، شبنم مقدمی و… به بازیگری پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که جوان خجالتی شهرستانی با رتبه اول از دانشگاه فارغ التحصیل می شود. او برای استخدام به آزمایشگاه یک بیمارستان می آید، اما از لحظه اول با روابط و رقابت های آشکار و پنهان حرفه ای و عاطفی رو به رو می شود.

فیلم آزمایشگاه به کارگردانی حمید امجد در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، باران کوثری، افشین هاشمی، شبنم مقدمی و رضا بهبودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قصه پریا

حدیث مسرور در لابلای خاطرات پسر عموی خود سیاوش مسرور با دختر جوانی مواجه می شود که زندگی هر دوی آن ها را دستخوش تغییر قرار می دهد.

فیلم قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، باران کوثری، مصطفی زمانی، آهو خردمند، مهناز انصاریان، شراره دولت آبادی و حبیب ثامنیه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسب حیوان نجیبی است

فیلم اسب حیوان نجیبی است ساخته عبدالرضا کاهانی و با بازی رضا عطاران داستان پلیسی است که سعی دارد از مردم به بهانه های مختلف اخاذی کند و هر کدام از مردم به شکلی مشغول انجام کاری خلاف قانون هستند…

فیلم اسب حیوان نجیبی است به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب کرامتی، کارن همایون فر، باران کوثری، مهران احمدی، ماهایا پطروسیان، بابک حمیدیان، پانته آ بهرام، اشکان خطیبی و احمد مهرانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لطفا مزاحم نشوید

این فیلم با سه اپیزود در مورد زندگی در تهران است. اپیزود اول دربارهٔ اختلاف یک زن و شوهر است که شوهر مجری برنامه های مذهبی است و اپیزود دوم مربوط به یک روحانی مربوط می شود که در مترو کیفش مورد سرقت قرار میگیرد و اپیزود سوم داستان تعمیر کاری ست که به همراه نوزادش برای تعمیر تلویزیون به خانهٔ زنی میانسال که همراه همسر آلزایمری اش زندگی می کند می رود…. «بهرام» که مجری برنامه های مذهبی است، با همسرش «روشنک» دعوا کرده و او را کتک زده اما حالا به شدت پشیمان است. از طرفی یک روحانی که کیفش را در مترو زده اند، سردرگم مانده و دنبال پس گرفتن محتویات کیفش است. از سویی دیگر، زنی میانسال که همراه همسر آلزایمری اش زندگی می کند، مدام نگران دزدان احتمالی است که قرار است به خانه آن ها بیایند.

فیلم لطفا مزاحم نشوید به کارگردانی محسن عبدالوهاب در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، حامد بهداد، افشین هاشمی، هدایت هاشمی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم می زاک

«می زاک» یا میزاک هفتمین فیلم سینمایی حسینعلی لیالستانی و ساخت سال ۱۳۸۷ است. فیلم، روایتگر داستان بچه ای است که می خواهد وارد این دنیا شود و فراز و نشیب های این دنیا، او را دچار چالش می کند.

فیلم می زاک به کارگردانی حسینعلی لیالستانی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، باران کوثری، داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، علیرضا خمسه، رابعه اسکویی، طناز طباطبایی، کامران فیوضات و انوش نصر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حیران

«حیران» نخستین فیلم سینمایی شالیزه عارفپور محصول سال ۱۳۸۷ است. داستان درباره جوان افغانی است که عزت نفس و غرور دارد و با پرداخت اجاره خانه ای که چندان الزامی هم به آن نیست، پول لازم برای شهریه دانشگاهش و کارت دانشجویی اش را از دست می دهد و تبدیل به یک مهاجر کاملاً غیرقانونی می شود که …

فیلم حیران به کارگردانی شالیزه عارفپور در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، مهرداد صدیقیان، فرهاد اصلانی، خسرو شکیبایی و ژاله صامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کتونی سفید

«کتونی سفید» سومین فیلم سینمایی محمدابراهیم معیری محصول سال ۱۳۸۶ است که فیلمبرداری آن در شهر بوشهر به انجام رسید. داستان درباره معلمی دلسوز است که برای سر و سامان دادن ورزش یک مدرسه قدیمی به جنوب کشور اعزام می شود و به صورت ناخواسته متوجه می شود که یکی از دانش آموزانش با قاچاقچیان همکاری می کند و …

فیلم کتونی سفید به کارگردانی محمدابراهیم معیری در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، حسین یاری، محمد ابراهیم زاده، بابک دهقانی، عبدالکریم مکاوری نژاد، آریا زارع و محمد نثاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نسل جادویی

«نسل جادویی» چهارمین فیلم سینمایی ایرج کریمی در مقام کارگردان محصول سال ۱۳۸۵ است. داستان فیلم درباره تعدادی جوان با قدرت های جادویی است که از روی اتفاق با هم آشنا می شوند و تصمیم می گیرند با جوانانی مشابه خود یک مهمانی را ترتیب دهند و …

فیلم نسل جادویی به کارگردانی ایرج کریمی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، رامبد جوان، باران کوثری، کوروش تهامی، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان، ساسان بنی، منیژه کریمی، فرهاد اسماعیلی، الیکا عبدالرزاقی و احمد حامد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خون بازی

«خون بازی» فیلمی ساخته «رخشان بنی اعتماد» و «محسن عبدالوهاب» و محصول سال ۱۳۸۵ سینمای ایران است. از بازیگران این فیلم میتوان به «باران کوثری»، «بیتا فرهی»، «مسعود رایگان» و «بهرام رادان» اشاره نمود. داستان خون بازی درمورد دختر جوانی به اسم «سارا» است. سارا به مواد مخدر اعتیاد دارد و «آرش»، نامزدش که در تورنتوی کانادا درس می خواند از اعتیاد او بی خبر است. یک ماه پیش از آن که آرش برای برگزاری مراسم ازدواج به ایران بیاید سارا تصمیم می گیرد تا اعتیادش را ترک کند. تصمیم سخت که در کشاکش وسوسه و مقاومت مورد امتحان قرار می گیرد.

فیلم خون بازی به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، بیتا فرهی، مسعود رایگان، بهرام رادان و فرید ولی زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تقاطع

«تقاطع» فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داودی، نویسندگی فرید مصطفوی و ابوالحسن داودی و تهیه کنندگی ناصر شفق و سعید حاجی میری محصول سال ۱۳۸۴ است. دکتر مینو رحمانی متخصص زنان و زایمان، شوهرش فوت شده است و در حالی که قصد دارد با داریوش ازدواج کند، نگران تنها فرزندش امیر است، امیر که با این وصلت مخالف است، با مادرش میانه خوبی ندارد، او بیشتر اوقات خود را با پدرام، یکی از دوستان هم دوره دانشگاه اش می گذراند. در یکی از روزها، پدرام که فرد خوشگذران و مرفهی است برای تفریح همراه با امیر از خانه خارج می شوند، اما در مسیر …

فیلم تقاطع به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، بیژن امکانیان، باران کوثری، سروش صحت، مجید مظفری و رضا رادمنش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گیلانه

«گیلانه»، فیلم سینمایی مشترک «رخشان بنی اعتماد» و «محسن عبدالوهاب» و محصول سال ۱۳۸۳ است. این فیلم کاندید سه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد که برنده سیمرغ «بهترین چهره پردازی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» شد، همچنین «فاطمه معتمدآریا» نامزد سیمرغ بلورین «بهترین بازیگر نقش اول زن» را از آن خود کرد. از بازیگران این فیلم میتوان به «فاطمه معتمدآریا»، «بهرام رادان»، «باران کوثری»، «ژاله صامتی» و «شاهرخ فروتنیان» اشاره کرد. فیلم گیلانه، نگاهی به اوایل جنگ و اعزام نیروهای جوان به جبهه دارد. ننه گیلانه به همراه پسر و دختر جوانش در کوران جنگ و در بمباران های تهران زندگی دشواری را می گذرانند و …

فیلم گیلانه به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالوهاب در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، بهرام رادان، باران کوثری، ژاله صامتی، شاهرخ فروتنیان، مجید بهرامی و نیره فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حاشیه مرکزی

زنی با دغدغه کمک به کودکان کار، به حاشیه شهر می رود و درست در محل زندگی آن ها، انجمن حمایت از کودکان کار راه می اندازد. اما فعالیت این انجمن، به مذاق خیلی ها خوش نمی آید و….

فیلم حاشیه مرکزی به کارگردانی داریوش یاری در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، علی کوهپایه، زهرا زارعی و سعیده صفری پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم رقص در غبار

«رقص در غبار»، اولین تجربه کارگردانی اصغر فرهادی است و موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از هیئت ویژه داوران جشنواره فیلم فجر و بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم مسکو شده است. این فیلم درباره جوانی به نام نظر است که با دختری به نام ریحانه در مینی بوس آشنا می شود و ازدواج می کند. اما شایعاتی که درباره مادر ریحانه دست به دست می شود، نظر را وادار به طلاق دادن ریحانه می کند.

فیلم رقص در غبار به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، یوسف خداپرست، باران کوثری، مالک حدپور سراج، سعید نورالهی، میترا تبریزی و نوبر قنبریان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیر پوست شهر

در فیلم زیر پوست شهر ، طوبی کارگری می کند تا خرج خانواده فقیرش را بدهد. هر کدام از چهار فرزند او در دنیای خودشان هستند؛ یکی عشق رفتن به ژاپن را دارد، یکی وارد بازی های سیاسی انتخابات شده و یکی با شوهرش مشکل دارد. انتخابات مجلس نزدیک است و طوبی امید دارد که اوضاع بهتر شود اما مشکلات زندگی او تمامی ندارد….

فیلم زیر پوست شهر به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم گلاب آدینه، محمدرضا فروتن، باران کوثری، حمیرا ریاضی، مهراوه شریفی نیا، علی اوسیوند، محسن قاضی مرادی، مهرداد فلاحتگر، مریم بوبانی و نازنین فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بانوی اردیبهشت

فروغ کیا فیلمسازی است که سال ها پیش متارکه کرده و با پسرش مانی زندگی می کند. فروغ درصدد تهیه ی فیلمی مستند از زندگی مادران نمونه است تا بتوانند از آن میان یکی را به عنوان مادر نمونه برگزینند.

فیلم بانوی اردیبهشت به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مینو فرشچی، مانی کسراییان، عاطفه رضوی، باران کوثری، رامین راستاد، پیمان شادمان فر و گلاب آدینه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نرگس

«نرگس» چهارمین فیلم سینمایی رخشان بنی اعتماد محصول سال ۱۳۷۰ است. داستان درباره آفاق است که با جوانی به نام عادل زندگی می کند. آفاق از کودکی، عادل را بزرگ کرده و بعد به ناچار به عقد او درآمده است. آن دو از طریق دزدی گذران می کنند. عادل با دختر جوانی که خانواده فقیری دارد، آشنا می شود و به او دل می بندد. آفاق برای آن که امکان ازدواج آن دو را فراهم کند، خود را مادر عادل معرفی می کند.

فیلم نرگس به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریماه فرجامی، ابوالفضل پورعرب، عاطفه رضوی، رضا کرم رضایی، فاطمه طاهری و باران کوثری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.