بهترین فیلم های شبنم مقدمی به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

شبنم مقدمی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.تحصیل کرده ی ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل مدرسه ی فیلمنامه نویسی سوره و مدرسه ی بازیگری سینما، امین تارخ است است.مقدمی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون شبی که ماه کامل شد، خجالت نکش، اکسیدان و ابد و یک روز حضور داشته است.

سریال بی گناه

بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده اش به تهران باز میگردد.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال مردم معمولی

«مردم معمولی»، سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «رامبد جوان» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است. این سریال که اولین اثر رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی و یکی از سریال های ویژه نوروز ۱۴۰۰ فیلیموست، داستان مردی به اسم «بردیا برازنده» را روایت می کند که صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، «باربارا برازنده» است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانوادهٔ برازنده از این رو به آن رو خواهد شد…

سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم رودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زهرمار

حاج حشمت تهرانی یک مداح شناخته شده است که قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او در یکی از شب ها یکی از دوستان قدیمی خود، رهی را پس از سال ها می بیند، اما رهی از او دل خوشی ندارد و…

فیلم زهرمار به کارگردانی سیدجواد رضویان در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم شبنم مقدمی، سیامک انصاری، شقایق فراهانی، سیامک صفری، برزو ارجمند، سیامک ادیب، آزیتا ترکاشوند، نسیم ادبی، حسین محب اهری، رضا رویگری و علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مرغ دریایی من

این فیلم تئاتر که بر اساس نمایشنامه «مرغ دریایی» نوشته «آنتوان چخوف» ساخته شده است، داستان پسر جوانی به اسم «ترپلف» را به تصویر می کشد که نمایشی را در باغ خانه پدرش اش آماده کرده است و نینا یکی از بازیگران نمایش اوست. با آمدن مهمان ها، این نمایش عجیب و غریب نیز آغاز می شود اما ناگهان مادر ترپلف، «آرکادینا»، به بهانه دیدن یک شبح، نمایش را به هم می زند. ترپلف نمایش را با خشم و اندوه تمام می کند و با صدا کردن نینا اجرا را تعطیل می کند و

فیلم مرغ دریایی من به کارگردانی کیومرث مرادی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر تئاتر و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شبنم مقدمی، امیرحسین فتحی، زهرا بهروزمنش و محمد مسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شبی که ماه کامل شد

فیلم شبی که ماه کامل شد روایت دختری از منطقه جنوب تهران است ،که عاشق جوانی شهرستانی شده و در نهایت مجبور به مهاجرت از ایران می شود. در این مسیر برادرش با او هم قدم می شود و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد که…

فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و جنایی می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدر عرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خداحافظ دختر شیرازی

فیلم خداحافظ دختر شیرازی در ژانر عاشقانه محصول سال 1397 است. افشین هاشمی کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. این کارگردان در فیلمش به همراه بازیگرانی چون شبنم مقدمی، هومن برق نورد، هدایت هاشمی و … به بازیگری پرداخته اند. “خداحافظ دختر شیرازی” اقتباسی از فیلمنامه نیل سایمون با نام «دختر خداحافظی» است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یکی از شیراز یکی از آبادان و دیگری از تهران! به دلیل شرایط فعلی مجبورند همدیگر را تحمل کنند تا محمود را پیدا کنند.

فیلم خداحافظ دختر شیرازی به کارگردانی افشین هاشمی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شبنم مقدمی، افشین هاشمی، هومن برق نورد، آیسان حداد، هدایت هاشمی و رسول صدرعاملی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلمبوس

کلمبوس اوهایو زندگی می کند و با کمک بردار خود منوچهر در ایران که دفتر مهاجرت دارد در پی انجام مقدمات مهاجرت سایر اعضای خانواده هستند. گرین کارت های حشمت الله خان و هاله و فرزند خردسالش صادر می شوند و…

فیلم کلمبوس به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، سعید پورصمیمی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی و مجید صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم درساژ

گلسا دختری ۱۶ ساله است که به همراه خانواده اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می گذراند. یک روز آن ها تصمیم می گیرند تا دست به اقدامی هیجان انگیز بزنند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره ای در پی خواهد داشت و از کاری صرفاً سرگرم کننده و هیجان انگیز، به دردسری پیچیده تبدیل می شود. اتفاقاتی که رخ می دهد، از اساس دیدگاه گلسا نسبت به زندگی را تغییر می دهد….

فیلم درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، یسنا میرطهماسب، نگار مقدم و لطف الله سیفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آباجان

فیلم آباجان با بازی فاطمه معتمد آریا روایت هایی از زندگی اجتماعی مردم ایران در دوران جنگ است این فیلم زندگی خانواده ای در دهه 60 در شهر زنجان را روایت میکند که فضای جنگ تاثیر زیادی بر آنها داشته و خانواده را تا مرز فروپاشی میبرد…

فیلم آباجان به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، محمود نظرعلیان، محمدرضا غفاری و ملیسا ذاکری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خجالت نکش

«صنم» حق داره خجالت بکشه، چند تا بچه بزرگ و عروس داره. سنی ازش گذشته اما «قنبر» که به فکر پیشرفت مملکته اصلا خجالت سرش نمیشه، معتقده «حلال کن هزار کن»خجالت نکش…

فیلم خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی و کاوه آهنگر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اکسیدان

نگار نامزد اصلان دوست دارد به خارج برود و بصورت ناگهانی و قاچاقی از ایران میرود و حالا اصلان میخواهد به دنبالش به اروپا برود و او را برگرداند برای همین برای گرفتن ویزا دست به کارهای عجیبی میزند …

فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آنها

فیلم “آنها”در ژانر درام محصول سال 1395 به کارگردانی و نویسندگی احسان سلطانیان است. این فیلم اولین بار در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. از بازیگران به نام این اثر می توان به شبنم مقدمی، سمیرا حسن پور، هدی زین العابدین، سعید داخ، امیرحسین آرمان و… اشاره کرد. موسیقی این اثر را ناصر چشم آذر به عهده دارد. در این فیلم درام به مسائل، مشکلات و محدودیت های زنان در جامعه پرداخته شده است. مجری طرح “آنها”می گوید: در ابتدا قصد داشتیم فیلمی کوتاه بسازیم ولی با توجه به جذابیت قصه تصمیم ما عوض شد. داستان این فیلم روایتگر زندگی سه زن است که با خلق فضایی زنانه سعی می کنند تصویری منصفانه از زنان جامعه ایرانی را به نمایش درآورد.

فیلم آنها به کارگردانی احسان سلطانیان در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم شبنم مقدمی، سمیرا حسن پور، هدی زین العابدین، سعید داخ، سیامک اطلسی، امیرحسین آرمان، مائده طهماسبی، افسانه ناصری و جلال فاطمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نفس

فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهار کودک به نام های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد…

فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، محمدرضا شیرخانلو، روژان آراوند، شبنم مقدمی، ساره نورموسوی و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خاله قورباغه

خاله قورباغه مهربان و معاشرتی که بزرگترین مشکلش تنهایی و دور افتادگی از 98 بچه اش است، در این فیلم در کنار شخصیت های جدیدی چون خواهر دوقلویش با نام آبجی باجی، پزشک جنگل با نام حکیمه باجی، همسایه طماع و خلافکارش با نام سمسارباشی، یاور افسانه ای اش با نام نخودی و نوه هیی که هرکدام از شهری یا کشوری به سراغش می آیند، برای بچه ها و بزرگترها، از مفاهیمی چون عواطف خانوادگی، دوستی، نشاط، همکاری، هوشمندی، میراث فرهنگی، مدیریت بحران و… قصه می گوید.

فیلم خاله قورباغه به کارگردانی افشین هاشمی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم مرضیه برومند، شبنم مقدمی، غزل شاکری، احسان کرمی، شایسته ایرانی، آناهیتا خسروی، شهراد بانکی، علیرضا ناصحی، افشین هاشمی و نگار اردلان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زاپاس

فیلم زاپاس در ژانر کمدی محصول سال 1394 است. برزو نیک نژاد کارگردانی و نویسندگی این اثر را به عهده داشته. در زاپاس بازیگران به نامی چون امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و… به ایفای نقش پرداخته اند. در جشنواره فجر سال 1396 شبنم مقدمی برنده جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که یک تیم فوتبال متعلق به اهالی شهر رامیان که در دسته سوم کشور فعالیت می کرده ، به دسته دوم صعود میکنند. سعید در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و …

فیلم زاپاس به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، جواد عزتی و ماهان نصیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ابد و یک روز

فیلم ابد و یک روز داستان خانواده ای است که درگیر مشکلات همچون اعتیاد، تهی دستی، بیکاری هستند و روابط عاطفی میان اعضای خانواده شکننده است. سمیه دختر خانواده به دنبال رهایی از این مشکلات است .داستان هایی که حول محور خواستگاری از سمیه شکل می گیرد اتفاقاتی در خانواده رقم می زند که

فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، ریما رامین فر، مهدی قربانی، معصومه رحمانی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک روز طولانی

داستان فردی است به نام شاهین که پس از سال ها به زادگاهش سفر کرده و در دوراهی اخلاقی قرار می گیرد که در آن مفهوم خوبی و بدی، اخلاقی و غیراخلاقی مشخص نیست.

فیلم یک روز طولانی به کارگردانی بابک بهرام بیگی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا بهبودی، شبنم مقدمی، علیرضا آرا و مرتضی یونس زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سایه

داستان پسر و دختری است که قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند اما با مخالفت پدر روبرو می شوند…

فیلم سایه به کارگردانی مسعود نوابی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، فاطمه گودرزی، شبنم مقدمی، ثریا قاسمی، محمود مقامی، امیررضا زرین بخش و مهدی موسی خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم امروز

یونس راننده تاکسی کهنه کار، در پایانِ یک روزِ کاری به زن جوان بارداری کمک می کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقاتِ زیادی در انتظارِ اوست و

فیلم امروز به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، امیر کربلایی زاده، گیتی قاسمی و روزبه حصاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ابله

نویسنده ای به نام هادی که در نگارش فیلمنامه های پلیسی و جنایی تخصص دارد. حالا درگیر ماجرای یکی از شخصیت های عجیبش بنام پریسا می شود و …

سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1393 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهرانفر، سیامک انصاری، مجید صالحی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی، عیسی یوسفی پور، بهنام تشکر، بهادر مالکی، هوتن شکیبا، یکتا ناصر و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آزمایشگاه

فیلم آزمایشگاه در ژانر عاشقانه محصول سال 1390 به کارگردانی حمید امجد است. در این فیلم بازیگرانی چون رامبد جوان، باران کوثری، افشین هاشمی، شبنم مقدمی و… به بازیگری پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که جوان خجالتی شهرستانی با رتبه اول از دانشگاه فارغ التحصیل می شود. او برای استخدام به آزمایشگاه یک بیمارستان می آید، اما از لحظه اول با روابط و رقابت های آشکار و پنهان حرفه ای و عاطفی رو به رو می شود.

فیلم آزمایشگاه به کارگردانی حمید امجد در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رامبد جوان، باران کوثری، افشین هاشمی، شبنم مقدمی و رضا بهبودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بوسیدن روی ماه

فیلم بوسیدن روی ماه داستان احترام السادات و فروغ خانم است که در همسایگی هم زندگی می کنند و بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندشان هستند

فیلم بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پورصمیمی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی و امیرحسین رستمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فرزند خاک

در پس روزهای تار انتظار، مینا یافته که مسافر گمشده اش در دیاری غریب چشم به راه اوست. مینا تاب ماندن ندارد، دل به دریا می زند و سر به کوه … راه دلدار صعب و طولانی است، و آتش شوق مینا سخت پرشراره … راهنمای مینا گواناست، زن جوان کرد که بار درماندگی پیرش کرده و این دو، همسفران سفری تلخ و شیرینند… تلخ عین عسل …

فیلم فرزند خاک به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم شبنم مقدمی، مهتاب نصیرپور، قاسم زارع، حمید ابراهیمی و علا محسنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به نام پدر

فیلم درباره رابطه پدری بسیجی و دختر جوان اوست که مین های باقیمانده از دوران جنگ باعث مجروح شدنش شده است.

فیلم به نام پدر به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، گلشیفته فراهانی، افشین هاشمی، مهتاب نصیرپور، کامبیز دیرباز، سید مهرداد ضیایی، شبنم مقدمی و کاظم هژیرآزاد به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5