بهترین فیلم های سیامک انصاری به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

سیامک انصاری فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. او تا به حال به سمت های بازیگر، کارگردانی ۴۰ نمایش در زمان تحصیل و بازی در ۳ فیلم کوتاه تجربی فعالیت کرده است.

فیلم خون شد

«خون شد»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی و درام به نویسندگی و کارگردانی «مسعود کیمیایی» و تهیه کنندگی «جواد نوروزبیگی» و محصول سال 1398 سینمای ایران است. این فیلم برای اولین بار در 38 امین دوره جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و توانست نامزد دریافت 2 جایزه «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و «بهترین چهره پردازی» شود. بازیگران مطرحی همچون «سعید آقاخانی»، «نسرین مقانلو»، «سیامک صفری»، «لیلا زارع»، «هومن برق نورد»، «سیامک انصاری» و «اردشیر احمدی» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره همسر دوم و مادری است که مسئول مراقبت از دختر خود و فرزندان شوهرش است. او همچنان که اقتدار خود را حفظ کرده است برای خانواده اش فداکاری می کند. تفاوت سنی زیاد او با شوهرش علت نگرانی او درباره همسر و فرزندانش است ..

فیلم خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، سیامک صفری، لیلا زارع، هومن برق نورد، اکبر معززی، سیامک انصاری، مریم عباس زاده و اردشیر احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زهرمار

حاج حشمت تهرانی یک مداح شناخته شده است که قرار است در شورای شهر تهران عضو شود. او در یکی از شب ها یکی از دوستان قدیمی خود، رهی را پس از سال ها می بیند، اما رهی از او دل خوشی ندارد و…

فیلم زهرمار به کارگردانی سیدجواد رضویان در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم شبنم مقدمی، سیامک انصاری، شقایق فراهانی، سیامک صفری، برزو ارجمند، سیامک ادیب، آزیتا ترکاشوند، نسیم ادبی، حسین محب اهری، رضا رویگری و علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم لامینور

دختر جوانی عاشق موسیقی است اما پدرش (سیامک انصاری) مخالف موسیقی است و مدام دخترش را محدود و سرکوب می‌کند. با خالی شدن خانه و رفتن پدر و مادر به سفر، دختر جوان با همراهی پدربزرگ (علی نصیریان) پارتی بزرگی را تدارک می بینند، پارتی آغاز می‌شود اما…

فیلم لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، پردیس احمدیه، عزت الله رمضانی فر، علی مصفا، سیامک انصاری، مهرداد صدیقیان، کاوه آفاق، رضا داوودنژاد، دیبا زاهدی، بیتا فرهی، فریماه فرجامی، امرالله صابری، سیامک ادیب، محمدرضا شهبانی نوری، شراره رنجبر، محمدجواد جعفرپور، مهرنوش ذوالفقاری، محمدهادی عطایی، مهدی مرتضایی، یاسمن کوزه گر، هومن بهزادی، حامد گرشاسبی و احمد یاوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بمب، یک عاشقانه

در بحبوحه ی جنگ ایران و عراق در سال۱۳۶۷، تهران بی وقفه بمباران می شد. عشق، محبت ، امید، زندگی و ترس از مرگ را در روزهای پر اضطراب آن زمان برای مردمی که درگیر جنگ بودند از بین می برد. اغلب عشق به سختی درک می ‍شود اما مرگ واقعیتی است ترسناک . بمب؛ یک داستان عاشقانه نشان می دهد که عشق و امید چطور حتی در مواجهه با تاریکی مرگ، راهشان را پیدا می کنند.

فیلم بمب، یک عاشقانه در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، سیامک صفری و حبیب رضایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سیامک انصاری

فیلم ساعت پنج عصر

فیلم کمدی ساعت پنج عصر ساخته مهران مدیری یک فیلم خیابانی و بسیار شلوغ پر ازدحام است که معضلات روزمره اجتماعی و فرهنگی ما را نشان میدهد. فیلم از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر زندگی یک وکیل را نشان میدهد که به تنهایی در شمال تهران زندگی میکند و باید برای پرداخت قسط بانکی راس ساعت پنج در شعبه بانک باشد تا خانه اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد. ولی ….

فیلم ساعت پنج عصر به کارگردانی مهران مدیری در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، رسول نجفیان، نگین معتضدی و مهران مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خوک

حسن خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره ی محبوبش می خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست. مزاحم جذابی او را هر جا می رود تعقیب می کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است اما…

فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پریناز ایزدیار، سیامک انصاری، علی باقری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش، رضا یزدانی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و علی مصفا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم 50 کیلو آلبالو

از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آن ها می افتد…

فیلم 50 کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ساعد سهیلی، هستی مهدوی فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، فرهاد آئیش، علی صادقی، مونا احمدی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، داریوش اسدزاده، هادی کاظمی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، نادر سلیمانی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دراکولا

فیلم «دراکولا» با بازی رضا عطاران، ویشکا آسایش و سیامک انصاری داستان فردی از یک خانواده خون آشام است که بعد از جنگ جهانی دوم به ایران مهاجرت کرده و به جای نوشیدن خون به مواد معتاد شده است….

فیلم دراکولا به کارگردانی رضا عطاران در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی و لیلا بلوکات به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ابله

نویسنده ای به نام هادی که در نگارش فیلمنامه های پلیسی و جنایی تخصص دارد. حالا درگیر ماجرای یکی از شخصیت های عجیبش بنام پریسا می شود و …

سریال ابله به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1393 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، مهران احمدی، احمد مهرانفر، سیامک انصاری، مجید صالحی، شبنم مقدمی، هانیه توسلی، عیسی یوسفی پور، بهنام تشکر، بهادر مالکی، هوتن شکیبا، یکتا ناصر و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

سیامک انصاری

سریال شوخی کردم

شوخی کردم…! مجموعه ای ویدئویی به کارگردانی مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی تولید شد و در شبکه خانگش پخش شد. این مجموعه از آیتم های متفاوتی نظیر اتاق عمل، اخبار، متهم و بازپرس و .. . تشکیل شده است که در هر قسمت یک موضوع توسط این آیتم ها به طنز بیان می شود…

سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال سیامک انصاری، مهران مدیری، مهران غفوریان، سیدجواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سپند امیرسلیمانی، سحر زکریا و شبنم فرشادجو به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ویلای من

داستان ویلای من دربارهٔ پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار (آقای مشکات) است که قرار است به زودی فوت کند. وی هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. او فقط چند برادر دارد که همهٔ آنها فوت کرده اند. وکیل درستکار وی به دنبال وراث واقعی او می باشد که به طور اتفاقی ارسلان و هدایت که در یک رستوران کار می کنند متوجه این ماجرامی شوند و تصمیم می گیرند که خود را به عنوان برادرزاده مشکات معرفی کنند…..

سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال سیامک انصاری، برزو ارجمند، رابعه اسکویی، امیرکاوه آهنین جان، الیکا عبدالرزاقی، هادی کاظمی، عارف لرستانی، نگین معتضدی، غلامرضا نیکخواه، مریم کاویانی، علی لک پوریان، مهران مدیری و محسن قاضی مرادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خانوم

خانوم داستان زندگی سه زن را که در سه نقطه شهر از شمال تا جنوب تهران، زندگی می کنند، روایت می کند. در این فیلم مرد بدی وجود ندارد. داستان این فیلم فداکاری های زنان ایرانی را به تصویر می کشد.

فیلم خانوم به کارگردانی تینا پاکروان در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته آ پناهی ها، فهیمه رحیم نیا و بهزاد فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال گنج مظفر

سریال کمدی گنج مظفر ساخته مهران مدیری که در ادامه باغ مظفر ساخته شد ولی تا سال 1392 پخش نشد داستان تنها میراث به جا مانده ازخان قلی خان، خان بزرگ منطقهٔ قلهک و تهران بزرگ است. عمارت دوتکه ای که در یک طرف آن مظفر مظفر زرگنده ملقب به مظفرخان به همراه خانواده و خدم و حشم و در طرف دیگر منصور مظفر زرگنده به همراه همسر جوان خود شیدا زندگی می کنند. پس از شکستن قاب عکسی نقشه گنجی در آن پیدا می شود و…

سریال گنج مظفر به کارگردانی مهران مدیری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این سریال سیامک انصاری، مهران مدیری، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، بهنوش بختیاری، الیکا عبدالرزاقی، علی لک پوریان و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال قهوه تلخ

سریال قهوه تلخ در ژانر کمدی محصول سال 1389 به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی امیرمهدی ژوله است. مهران مدیری در کارنامه خود سریال های موفقی چون پاورچین، نقطه چین، شبهای برره، باغ مظفر و مرد هزار چهره را ثبت کرده و بعد از این موفقیت ها به سراغ ساخت سریال پربازیگر (35 بازیگر اصلی) قهوه تلخ رفت.طراح و گرافیست این سریال پانته آ واعظ نیا می باشد.قهوه تلخ در زمان پخش خود به عنوان موفق ترین سریال رسانه خانگی و لقب پرفروش ترین سریال سال را از آن خود کرد. ساخت دکور این مجموعه از مهر ۱۳۸۸ و در مکان سابق ضبط سریال طنز شب های برره انجام گرفت. در این سریال جذاب ستارگانی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، غلامرضا نیکخواه، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی و… به بازیگری پرداخته اند.این سریال در جشن حافظ برنده جایزه در رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد (با بازی مهران مدیری) شد. در خلاصه داستان این سریال آمده است که نیما زند کریمی که استاد تاریخ است با دختری آشنا می شود که در رابطه با دوره ای تاریخی تحقیق می کرد که در هیج کتابی چاپ نشده است. نیما که عقیده داشت چنین دوره ای وجود ندارد، برای اثبات حرف خود دختر جوان را همراهی می کند تا اینکه متوجه می شود حق با دختر جوان است و دوره ای وجود دارد که تخت پادشاهی در تهران قرار داشته اما در هیچ کتابی از این دوره نقل نشده است. سپس نیما برای تحقیقات بیشتر وارد کاخی می شود و قهوه تلخی را می نوشد.

سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری در سال 1389 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و تاریخی می‌باشد. در این سریال مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، رضا فیض نوروزی، غلامرضا نیکخواه، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، آرام جعفری، بیژن بنفشه خواه، ساعد هدایتی، سعید پیردوست، سحر زکریا، جواد عزتی، نادر سلیمانی، فلامک جنیدی و عارف لرستانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همچون در یک آینه

مستندی درباره فیلمساز ارزشمند ایرانی رسول ملاقلی پور، سازنده فیلم هایی مثل هیوا، سفر به چذابه، مزرعه پدری، نسل سوخته، قارچ سمی و …
درباره فیلم همچون در یک آینه

فیلم همچون در یک آینه به کارگردانی مجید برزگر در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و بیوگرافی می‌باشد. در این فیلم سیامک انصاری، حسین ایری، بابک برزویه، کیومرث پوراحمد، حسین ترابی، مسعود ده نمکی، گلشیفته فراهانی، مینو فرشچی، جابر قاسمعلی و احمد نجفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بی پولی

داستان فیلم بی پولی یک طراح لباس است که بعد از ازدواج بیکار میشود ولی نمیخواهد همسرش و دیگران بفهمند و سعی میکند همیشه خودش را به همه پولدار نشان دهد و این موضوع قضایا را پیچیده تر میکند…

فیلم بی پولی به کارگردانی حمید نعمت الله در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، لیلا حاتمی، رضا رشیدپور، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، افشین سنگ چاپ و سید ابراهیم بحرالعلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نسل سوخته

دختر جوانی به نام «ستاره» وارد عمارت یکی از شاهزادگان قاجار شده و به عنوان پرستار خصوصی پسر معلول این شاهزاده مشغول به کار می شود. طولی نمی کشد که شاهزاده پیر و خواجه خانه مجذوب «ستاره » می شوند.

فیلم نسل سوخته به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، فرهاد قائمیان، سعید پورصمیمی، سیامک انصاری، عبدالرضا زهره کرمانی، حبیب دهقان نسب، فاطمه نقوی و نگار آذربایجانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.