بهترین فیلم های سیروس گرجستانی به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

سیروس گرجستانی با نام اصلی علی اکبر محمودزاده گرجستانی بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر است.او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پا تو کفش من نکن، نهنگ عنبر۲، آدم باش، مجرد ۴۰ ساله، سه درجه تب، خلافکاران، نطفه شوم، سیزده گربه روی شیروانی و آکواریوم نقش آفرینی داشته است.

فیلم کله پوک

«کله پوک» فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی «جواد مزدآبادی» و محصول سال 1399 است. در این فیلم بازیگرانی چون «یوسف تیموری»، «فتحعلی اویسی»، «سیروس گرجستانی» به ایفای نقش پرداخته اند. کله پوک روایتی است از انتخابات شورا در یک روستا؛ که همین داستان باعث وقوع حوادثی می شود.

فیلم کله پوک به کارگردانی جواد مزدآبادی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم یوسف تیموری، فتحعلی اویسی، سیروس گرجستانی، حدیث فولادوند، مریم سلطانی، مهدی امینی خواه، عزت الله رمضانی فر، سیدرضا حسینی و احمد ایراندوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عشق پول

هرمز اعتمادی، پیرمردی نزولخوار و طماع است که دچار بیماری عجیب و ناشناخته ای شده، او به یکباره کمرش خم شده و راست نمیشود…

فیلم عشق پول به کارگردانی شهروز آقایی پور در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم سیروس گرجستانی، ارژنگ امیرفضلی، حدیثه تهرانی، فلور نظری، سیاوش گرجستانی، جواد زیتونی و حشمت الله آرمیده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قانون مورفی

بنا به اتفاقاتی فرخ ، از اداره پلیس اخراج می شود و مجبور است با مشکلاتی همانند جهیزیه خواهرش و مهریه زنش دست و پنجه نرم کند. در همین کشمکش های زندگی دوستش بهمن ، که قبلاً همکارش بوده و فردی پول دار است دخترش ربوده می شود…

فیلم قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده، سروش صحت، سیروس گرجستانی، هادی کاظمی، رامبد جوان و آناهیتا درگاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا

در نهنگ عنبر 1 دیدیم که بالاخره ارژنگ با بازی رضا عطاران بعد از 40سال انتظار بله را از رویا با بازی مهناز افشار گرفت. حالا در نهنگ عنبر 2، ارژنگ و رویا در روز عروسی شان خاطرات گذشته را مرور می کنند.

فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا به کارگردانی سامان مقدم در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پا تو کفش من نکن

این فیلم داستان دو زوج را روایت می کند که برای ثبت ازدواج به محضر می روند ولی شلوغی محضر عاملی می شود برای رخ دادن اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!

فیلم پا تو کفش من نکن به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا ناجی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، صدیقه کیانفر و احمد ایراندوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فراموشی

فیلم فراموشی با بازی سارا خوئینی ها داستان مستانه دختری است که در چهل و چند سالگی دچار بیماری آلزایمر شده و…

فیلم فراموشی به کارگردانی عباس رزیجی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم سارا خوئینی ها، سیاوش خیرابی، شراره رخام، سیروس گرجستانی، مهوش وقاری، مرتضی ضرابی، عباس محبوب و احمد پورمخبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ناردون

خرج عروسی بیشتره یا عزا، برای اینکه هزینه ها بالا نره بهتره که عروسی رو تو عزا گرفت که خرجش کمتر شه…

فیلم ناردون به کارگردانی فریدون حسن پور در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، لیلا اوتادی، مهران غفوریان، شهرام قائدی، مهران رجبی، سیروس گرجستانی و امیر نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دریا کنار

«دریا کنار»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی به نویسندگی«محمد حسین لطیفی» و کارگردانی «آرش معیریان» محصول سال 1388 سینمای ایران است. در این فیلم هنرمندانی چون :«سحر قریشی»، «امید علومی»، «سیروس گرجستانی» «فتحعلی اویسی»، «فلور نظری» نقش آفرینی کرده اند . داستان این فیلم ملودرام اجتماعی از جایی شروع می شود که زوجی برای تعطیلاتشان به شمال سفر می کنند و اتفاقاتی برای آن دو رخ می دهد که باعث نگرانی آنها و خانواده شان می شود و…

فیلم دریا کنار به کارگردانی آرش معیریان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم سحر قریشی، فتحعلی اویسی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، سارا منجزی، فریبا نادری، امید علومی و زهره حمیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شانس عشق تصادف

حمید(مدرس موسیقی) به اتفاق خواهرش تعدادی از بچه های بی سرپرست را برای اردو به شمال کشور می برند، آنها با مینو که به اتفاق پدر و نا مادری اش در آنجا زندگی می کند آشنا می شوند و این باعث بروز حوادث تلخ و شیرین می شود…

فیلم شانس عشق تصادف به کارگردانی آرش معیریان در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حمید عسکری، سحر قریشی، امید علومی، محمدرضا شریفی نیا، بهنوش طباطبایی، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و آزیتا ترکاشوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آدم باش

فیلم آدم باش داستان مردی است که در ارتباط با مردم دچار مشکل است و در عوض رابطه بسیار خوبی با حیوانات دارد. او سال ها خارج از ایران زندگی کرده و حالا که برگشته احساس می کند هیچ یک از مردم را نمی شناسد….

فیلم آدم باش به کارگردانی مجید جوانمرد در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی و حسن رضایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شاهگوش

کله پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر عوض نمی کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین علاقه است که با مخالفت پدر روبرو می شود. در ادامه پدر دختر در تصادفی می میرد و ضارب متواری می شود تنها شاهد اتفاق مردی است با یک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. به همین دلیل تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و داستان وارد فاز کلانتری می شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می گردند. تا اینکه …

سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1392 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، احمد مهرانفر، الهام پاوه نژاد، سیروس گرجستانی، رضا کیانیان، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهرداد صدیقیان، رضا رویگری، اکبر عبدی، الهام کردا، ابراهیم آبادی و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خلافکاران

مسافری که مقیم خارج کشور است بعد از ورود به کشور تصمیم میگیرد همراه با یک مقام عالی رتبه بانکی، اختلاص بزرگی را انجام دهد. غافل از اینکه آشنایی با شخصیت های جذاب سرآغاز داستان هایی سرشار از خنده است…

فیلم خلافکاران به کارگردانی ضیاء مجابی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد. در این فیلم سیروس گرجستانی، خاطره حاتمی، خشایار راد، محمد شیری، افسر اسدی و کاظم افرندنیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فیتیله و ماه پیشونی

ماه پیشونی توسط آدم هایی ربوده می شود. بچه های مهدکودک از گروه فیتیله ها می خواهند تا ماه پیشونی را پیدا کرده و به قصه برگردانند. گروه فیتیله ها در این راه با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند.

فیلم فیتیله و ماه پیشونی به کارگردانی آرش معیریان در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، احمد نجفی، چنگیز جلیلوند، یوسف صیادی، محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ارث شیرین

صیف اله خان از دنیا رفته و طی یک وصیت عجیب تمام فرزندانش را از ارث محروم می کند. اما یک شرطبندی برای رسیدن به ارث وجود دارد و آن ازدواج دو پسرش تا قبل از رسیدن مراسم چهلمش است. اما موضوع به این سادگی نیست و اتفاقات عجیب تری پیش روی آنهاست…

فیلم ارث شیرین به کارگردانی شهاب عباسی در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم یوسف تیموری، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، محسن قاضی مرادی، رابعه اسکویی، فلامک جنیدی، سیروس گرجستانی، مهوش وقاری و خشایار راد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تلافی

یک زن و شوهر تصمیم به طلاق می گیرند. اما روز پیش از طلاق شوهر متوجه میشود که زنش سرطان دارد و نهایتا ۲ ماه دیگر زنده است؛ بنابراین تصمیم می گیرد تا مانع طلاقشان شود و بعد از مرگ همسرش اموالش به او به ارث برسد….

فیلم تلافی به کارگردانی سعید اسدی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مهدی امینی خواه، کیانوش گرامی، علی کاظمی و محمد شیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم راه طی شده

یک گروه فرانسوی به منظور انتخاب نمایش تعزیه برای جشنواره «اوینیون» و ساخت فیلم مستندی از مراحل آماده سازی و اجرای تعزیه به ایران می آیند. حضور این گروه موجب بروز ماجراهایی میان شبیه پوشان و شبیه گردانان تعزیه می شود، به گونه ای که …

فیلم راه طی شده به کارگردانی عباس رافعی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مذهبی می‌باشد. در این فیلم پژمان بازغی، سیاوش طهمورث، سیدجواد هاشمی، امیر آقایی، محمد رحمانی، شقایق فراهانی، سیروس گرجستانی و فرخ نعمتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ساحره

مردی که همراه با مادر خود در خانه ای قدیمی زندگی می کند، به بازیگر تاتری علاقمند شده و با او ازدواج می کند. ولی کم کم شرایط غیر عادی می شود.

فیلم ساحره به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم ویشکا آسایش، عنایت بخشی، اکرم محمدی، محسن شاه ابراهیمی، فریده سپاه منصور، سیروس گرجستانی و عزت الله رمضانی فر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آدم برفی

عباس خاکپور بعد از چند بار شکست در گرفتن ویزای آمریکا تصمیم می گیرد تغییر چهره داده و به شکل یک زن مجدد اقدام به گرفتن ویزا کند.

فیلم آدم برفی به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم اکبر عبدی، آزیتا حاجیان، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، پرویز پرستویی، محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، شهره سلطانی، محمدولی احمدلو، فرامرز روشنایی، اردشیر ایران نژاد، منوچهر علیپور و عبدالله احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم تنوره دیو

«تنوره دیو»، نخستین فیلم کیانوش عیاری در مقام کارگردان است و توانست برنده سه لوح زرین جشنواره فیلم فجر برای عناوین بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن شود. داستان این فیلم درباره یک فرد روستایی است که به امید حل مشکل کمبود آب، سعی دارد چاهی را احیا کند. اما افسانه محلی هیولایی که آب چاه ها را خشک می کند گریبان او را می گیرد.

فیلم تنوره دیو به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جهانگیر الماسی، مجید مظفری، سیروس گرجستانی، فرزانه کابلی، روح الله مفیدی، محسن مکاری، مهری مهرنیا، ناصر گیتی جاه، میرصلاح حسینی، حمید دلشکیب، مجتبی خشنودی، محمد تاجیک، عصمت نظری، علیرضا غلامی، مصطفی نوروزی، جعفر نوروزی، بهمن پسندی، نصرت الله آقایی، فخرالدین شعیبی، چهره خشنودی، شهره باباخانی و اسماعیل محمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تیغ و ابریشم

در جلسه ای در بانکوک تصمیم گرفته می شود که بیست تن هروئین خالص برای توزیع در دانشگاه، مدارس، کارخانه ها و جبهه های جنگ به ایران حمل شود. زن و مرد جوانی پس از دستگیری در بازجویی ارتباط خود را با شبکه بین المللی قاچاق و پخش مواد مخدر فاش می کنند.

فیلم تیغ و ابریشم به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جلال پیشواییان، جمشید هاشم پور، فرامرز صدیقی، فریماه فرجامی، محمد صالح علا، نرسی کرکیا، مجید مظفری، اکبر معززی، سعید پیردوست و سیروس گرجستانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5