بهترین فیلم های آکشی کومار به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

آکشی کومار یک بازیگر هندی بالیوود است. پدرش درجه دار ارتش بود. نام مادرش ارونا بهاتیا است . او در سال ۲۰۰۹ جایزه پادما شری را از دولت هند دریافت کرد. از فیلم های سینمایی که وی در آن ها حضور داشته است می توان به بل باتم، پسران بد، خوش آمدید، طلا، رستم و بی قراری اشاره کرد.

فیلم عروسک خیمه شب بازی
Cuttputli

داستان فیلم عروسک خیمه شب بازی
زمانیکه شهری کوچک درگیر کابوس قتل هایی زنجیره ای می شود، آرجان، پلیسی تازه کار، جستجوی خود را برای یافتن حقیقت آغاز می کند و دسیسه ای هولناک را آشکار می کند.

فیلم عروسک خیمه شب بازی به کارگردانی رنجیت تواری در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و رازآلود می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، راکول پریت سینگ، سارگون مهتا، چاندارچور سینگ و گورپریت گوگی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سوریاوانشی
Sooryavanshi

داستان این فیلم درباره پلیسی در بمبئیست که همه تلاش خود را می کند تا اطمینان یابد که توطئه ای برای حمله به شهر خنثی شود.

فیلم سوریاوانشی به کارگردانی روهیت شتی در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، کاترینا کیف، اجی دیوگن و رانویر سینگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بل باتم
Bellbottom

«بل باتم»، فیلمی در ژانر اکشن-هیجان انگیز و محصول کشور هند در سال 2021 است. پس از آنکه هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی هند توسط تروریست ها در اواسط دهه هشتاد میلادی ربوده می شود، یک افسر دولتی ماموریت پیدا می کند تا 210 نفر از سرنشینان هواپیما را نجات دهد.

فیلم بل باتم به کارگردانی رنجیت تواری در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، هما قریشی، لارا دوتا، وانی کاپور و عادل حسین به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عملیات مریخ
Mission Mangal

“عملیات مریخ” فیلمی محصول سال ۲۰۱۹ و به کارگردانی جاگان شاکتی است. در این فیلم بازیگرانی همچون آکشی کومار، ویدیا بالان، سوناکشی سینها، تاپسی پانو، نیتیا منن، شارمان جوشی، کریتی کولهاری، سانجای کاپور، دالیپ تاهیل ایفای نقش کرده اند. این فیلم بر اساس داستانی واقعی سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) می باشدکه عملیاتی در مدار مریخ انجام می دهند و این عملیات به ارزانترین مأموریت مریخ تبدیل می کند.

فیلم عملیات مریخ به کارگردانی جیگن شاکتی در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، ویدیا بالن، تاپسی پانو، سوناکشی سینها و نیتیا منن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم 2.0
2.0

دکتر واسیگاران و دستیار اندروید او نیلا، برای حل این مساله که موبایل ها به طرز مشکوکی از دست صاحبانشان در چینای فراخوانده شدند. واسیگاران، ربات مورد اعتمادش چیتی را فرامی خواند تا قدرت مافوق طبیعی و پرنده شکل پاکشیراجان را دفع کند.

فیلم 2.0 به کارگردانی اس.شانکار در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم راجینیکانث، آکشی کومار، امی جکسون، عادل حسین و سودهانشو پاندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طلا
Gold

داستان فیلم طلا در سال ۱۹۴۸ رخ می‎دهد و درباره‎ کسب اولین مدال کشور هندوستان در المپیک پس از جدایی از انگلستان می‎باشد و…

فیلم طلا به کارگردانی ریما کاگتی در سال 2018 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، مونی روی، کونال کاپور، آمیت ساد، سانی کاشال و نیکیتا دوتا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رستم
Rustom

«رستم» فیلمی محصول سال ۲۰۱۶ و به کارگردانی نیراج پاندی است. در این فیلم بازیگرانی همچون آکشی کومار، ایلیانا دی کروز، ایشا گوپتا، آرجان باجوا، پاوان مالهوترا، اوشا نادکارانی ایفای نقش کرده اند. داستان درباره یک افسر نیروی دریایی به نام روستم است. او بعد از اینکه می فهمد همسرش سینتیا با تاجری ثروتمند در ارتباط بوده است، جهت کشتن آن مرد دست به کار می شود و در ادامه کاری که نباید انجام شود، اتفاق می افتد.

فیلم رستم به کارگردانی تینو سورش دسای در سال 2016 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، ایلیانا دی کروز، مانوج باجپایی، ایشا گوپتا و کومود میشرا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پسران بد
Desi Boyz

دو دوست که شغل خود را از دست داده اند پس از مدتی به عنوان محافظ شخصی با هم همکاری می کنند…

فیلم پسران بد به کارگردانی دیوید داوان در سال 2011 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، جان آبراهام، دیپیکا پادوکن و چیترانگادا سینگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تصویر ۸ در ۱۰
8×10 Tasveer

جایی و نامزدش با هم در جنگل به عنوان محافظ طبیعت زندگی میکنند ولی جایی مدت ها است از پدر و مادرش که ثروتمند و صاحب کارخانه خصوصی نفتی هستند دور افتاده. او دارای قدرت ماورایی وارد شدن به هر تصویر است و …

فیلم تصویر ۸ در ۱۰ به کارگردانی نگش کوکونور در سال 2009 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و فانتزی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، آیشا تاکیا، جاوید جفری، گیریش کارناد و آنانت مهادوان به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

فیلم از چاندی چونگ به چین
Chandni Chowk to China

«از چاندی چونگ به چین»، فیلمی در ژانر اکشن-کمدی و ماجراجویی، به کارگردانی «نیکیل آدوانی» می باشد که محصول سال 2009 سینمای آمریکا و از تولیدات کمپانی وارنر برادرز است. این فیلم با حضور در جشنواره های متعدد، موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه و یک جایزه بین المللی شود. داستان این فیلم درباره آشپزی ساده اهل چاندنی چاندیه به نام «سیجو» است که آرزو دارد از زندگی افسرده و خسته کننده اش فرار کند؛ که ناگهان سرنوشت او تغییر می کند و دو غریبه چینی ادعا می کنند که روح یک قهرمان جنگجو از زمان های قدیم در بدن او تناسخ پیدا کرده است …

فیلم از چاندی چونگ به چین به کارگردانی Nikkhil Advani در سال 2009 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم میتون چاکرابورتی، آکشی کومار، دیپیکا پادوکن، رانویر شوری و Roger Yuan به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گروگان عوضی
De Dana Dan

داستان در مورد پسر جوانی است که مخارج تحصیلش را کارفرمایش پرداخت میکرده و حالا او باید کار کند تا آن پولها را برگرداند. او عاشق دختر زیبایی میشود اما پدر این دختر موافق با وصلت او نیست شرایط برای این پسر سخت میشود تا جایی که تصمیم به خودکشی میگیرد اما و…

فیلم گروگان عوضی به کارگردانی پریا دارشان در سال 2009 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، سونیل شتی، کاترینا کیف، سمیرا ردی، پارش راوال و مانوج جوشی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خوش آمدید
Welcome

راجیو عاشق دختری می شود که برادرانش بزرگترین جنایتکاران شهر هستند. از طرفی برادران این دختر دوست دارند خواهرشان با مردی شریف ازدواج کند …

فیلم خوش آمدید به کارگردانی آنیس بزمی در سال 2007 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، کاترینا کیف، نانا پاتکار، آنیل کاپور، پارش راوال و سوپریا کارنیک به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

فیلم با عشق ازدواج کن
Humko Deewana Kar Gaye

آدیتیا که مهندسی موفق است برای تعلیمات تکمیلی به کانادا می رود و آنجا با دختری آشنا می شود و به او علاقمند می شود و اگرچه هر دو باید با افرادی دیگر آشنا شوند سرنوشت این دو را به هم نزدیک و نزدیکتر می کند…

فیلم با عشق ازدواج کن به کارگردانی راج کانوار در سال 2006 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، کاترینا کیف، بیپاشا باسو، ویوک شوک و شرناز پاتل به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کلک در کلک
Phir Hera Pheri

داستان فیلم در مورد سه مرد هندی به نام های راجو ، شیام و گاناپاترائو است که با زیرکی و هوش خود به ثروت زیادی دست یافته اند اما با وجود ثروت و زندگی مرفه، زندگی آن ها دچار مشکلاتی شده است که…

فیلم کلک در کلک به کارگردانی نراج ورا در سال 2006 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، سونیل شتی، بیپاشا باسو و ریمی سن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم افسانه خان کلای
Khan Kluay

خان کلای فیل آبی که خیلی زود یتیم شده است در کودکی توسط بچه های دیگر مسخره میشود چون پدر ندارد و این او را درباره پدرش خیلی کنجکاو می کند و همین کنجکاوی مسیر بعدی زندگیش را تعیین مینماید.

فیلم افسانه خان کلای به کارگردانی کومپین کمگومنیرد در سال 2006 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و تایلند و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، آنیاریت پیتاکول، لارا دوتا، دیمپل کاپادیا و گلشن گروور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سلام کوچولو
Heyy Babyy

سه جوان به تازگی از همسرانشان جدا شده و با هم در سیدنی استرالیا زندگی می کنند. ماجرا از آنجا آغاز می شود که یک روز صبح بچه ای را پشت در آپارتمان این سه جوان می گذارند. با آمدن این بچه طوفانی در زندگی این سه نفر بوجود می آید.

فیلم سلام کوچولو به کارگردانی ساجد خان در سال 2006 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، فردین خان، ریتیش دشموک، ویدیا بالن و بومان ایرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم با من ازدواج میکنی
Mujhse Shaadi Karogi

“سامر” به شهر گوئا رفته و در آنجا عاشق “رانی” می رود.اما هم اتاقی جدید او “سانی” نقشه های دیگری برای او دارد…

فیلم با من ازدواج میکنی به کارگردانی دیوید داوان در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، آکشی کومار، پریانکا چوپرا جوناس، آمریش پاری، ساتیش شاه، سوپریا کارنیک و قادرخان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم وظیفه شناس
Aan : Men at Work

در فیلم وظیفه شناس ، جرم و جنایت در شهر بمبئی بیداد می کند. در این بین احساس مسئولیت چند پلیس وظیفه شناس باعث مبارزه با جنایتکاران می شود …

فیلم وظیفه شناس به کارگردانی مدهور بهاندرکار در سال 2004 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، شاتروگان سینها، سونیل شتی، پارش راوال و جکی شروف به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جانی دشمن
Jaani Dushman: Ek Anokhi Kahani

«ناگو» مردی مرموز است که ادعا می کند «دیویا» همسر اوست؛ در حالی که دیویا در تدارک مراسم عروسی اش با مردی دیگر است. کمی بعد این دختر جوان، در حادثه ای هولناک کشته می شود و ناگو که قدرت ماورایی دارد، به شکلی هولناک، شروع می کند به انتقام گرفتن از عوامل این حادثه…

فیلم جانی دشمن به کارگردانی Rajkumar Kohli در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و فانتزی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، سانی دئول، Sonu Nigam، سونیل شتی و آرشاد وارسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم چشم ها
Aankhen

داستان در مورد مردی است که با کارمندان بانک بدرفتاری میکند (آمیتاب باچان) و به همین دلیل از بانک اخراج میشود و در صدد این برمی آید که از بانک با استفاده از افراد کور دزدی کند.

فیلم چشم ها به کارگردانی ویپول امروتلال شاه در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم آمیتاب باچان، آکشی کومار، سوشمیتا سن، آرجون رامپال و پارش راوال به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آواره دیوانه مجنون
Awara Paagal Deewana

با مرگ ترساد وصیت نامه اش مشخص میکند که او الماس هایی به ارزش ۱۰۰ میلیارد روپیه در صندوق امانات بانکی در آمریکا دارد. او الماس ها را به سه قسمت مساوی بین دختر ، پسر و دامادش به ارث گذاشته است ولی آنان باید برای دریافت الماس ها همه در بانک با هم حضور یابند و …

فیلم آواره دیوانه مجنون به کارگردانی ویکرام بات در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، سونیل شتی، آفتاب شیوداسانی، پرتی جانگیانی و Amrita Arora به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سه نخاله
Hera Pheri

پدر شیام که کارمند یکی از بانک های معروف شهر بوده، در اثر حادثه آتش سوزی بانک کشته شده است. شیام برای گرفتن شغل او پا به شهر می گذارد. بانک به او اعلام می کند که در آن حادثه دو نفر کشته شده اند و اولویت برای اشتغال به کار برای اعضای آن خانواده ای است که فرد متوفی آنها از دیگری زودتر فوت کرده است. شیام مدرکی تهیه می کند دال بر اینکه پدرش چند دقیقه ای زودتر مرده است ولی …

فیلم سه نخاله به کارگردانی پریا دارشان در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، سونیل شتی، پارش راوال، تابو، اوم پوری و گلشن گروور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جانور
Jaanwar

بابو با مرگ مادرش از گرسنگی بی سرپرست میگردد و زیر نظر سلطان که گانگستر بزرگی است بزرگ می شود تا به یکی از تبهکاران بزرگ منطقه تبدیل شود ولی…

فیلم جانور به کارگردانی سونیل دارشان در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، کاریسما کاپور، شیلپا شتی، مهنیش بهل، آشوتوش رانا و آشیش ویدیارتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آرزو
Aarzoo

در فیلم آرزو ،مثلث عشقی میان دو مرد و یک زن است. وقتی که دختر جوان داستان ترجیح می دهد دوست دوران کودکی خود را…

فیلم آرزو به کارگردانی لارنس دسوزا در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مادهوری دیکشیت، آکشی کومار، سیف علی خان، پارش راوال، آمریش پاری و آنیل ناگراث به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شعله های آتش
Angaaray

امر، بازرس پلیس بنگلور در یک عملیات متوجه می شود که مجرم دوست دوران کودکی اش است و تلاش می کند که دوستش را اصلاح کند و برای اثبات خود دست به کارهای عجیبی می زند.

فیلم شعله های آتش به کارگردانی ماهش بات در سال 1998 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، ناجارجونا آکیننی، پوجا بات، سونالی بندر و پارش راوال به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قهرمان قهرمانان
Khiladiyon Ka Khiladi

در فیلم قهرمان قهرمانان ، جهان پر شده از جرم و جنایت که جای برای بقا و زندگی نیست، پر از آدم کش ها و جنایت هایی بسیار تکان دهنده، که…

فیلم قهرمان قهرمانان به کارگردانی اومش مهرا در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، رخا، راوینا تاندون، دون ورنا و آنجانا ممتاز به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دزد و پلیس
tu chor main sipahi

تاکور گاجندرا سینگ (Takur Gajendra Singh) امپراطوری ای از جنایتکاران و خلافکاران در شهری کوچک به راه انداخته و رهبری می کند. اوست که به شهر حکمفرمانی می کند و پلیس بازیچه دست اوست و فقط نیازهای او را برآورده می کند. شهر او معروف است به قبرستان پلیس.

فیلم دزد و پلیس به کارگردانی گودو دهانا در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، سیف علی خان، تابو، پراتیبا سینها، انوپم کهیر و دون ورنا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم امانت
Amaanat

دهکده ای کوچک با مشکل کم آبی مواجه است و ارباب هم به مردم درباره این مشکل کمک نمی کند، به همین دلیل مردی به شهر می رود تا لوله ای برای حمل آب به مزارع تهیه کند ولی…

فیلم امانت به کارگردانی راج ان سیپی در سال 1994 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سانجی دات، آکشی کومار، هیرا راجگوپال، کانچان، فرهین و گلشن گروور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دوبرادر
Jai Kishen

در فیلم دو برادر، جی و کیشان دو برادر هستد که همدیگر را گم کرده و از وجود هم بی اطلاع اند. جی که نابینا است روزی اتفاقی باعث نجات جان دختری ثروتمند می شود و مبلغ زیادی از وی هدیه می گیرد. حالا همسر کیشان متوجه این داستان شده و درصدد این است که پول را از چنگ جی دربیاورد و …

فیلم دوبرادر به کارگردانی سونیل آگنیهوتری در سال 1994 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، عایشه جولکا، ریما لاگو و ماهاویر شاه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بازگشت
Sainik

«بازگشت»، فیلمی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام، به کارگردانی «سکندر بهاتی» و محصول سال 1993 سینمای هند است. بازیگرانی چون «آکشی کومار»، «آشوینی بیهیو» و «رونیت روی» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم از این قرار است که «ستوان سورج دات» پس از ماموریتی موفقیت آمیز، به مرخصی رفته و به دیدار خواهرش «مینی» می رود و در آنجا با «آلکا» آشنا می شود. آلکا و سورج عاشق هم شده و ازدواج می کنند و در این بین، مینی هم با فردی به نام «پانکاج» ازدواج می کند. اما سورج متوجه واقعیتی در مورد پانکاج می شود که…

فیلم بازگشت به کارگردانی سیکندر بارتی در سال 1993 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، آشوینی بیهیو، فرهین، آلوک نات و رانجیت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بی قراری
ashaant

آشانت (Ashaant) داستانی است از تلاش نیروی پلیس کشور و خصوصا دو مامور پلیس، آکشای کومار (Akshay Kumar) و ویشنو واردهان (Vishnu Vardhan)، برای برقراری آرامش در کشور.

فیلم بی قراری به کارگردانی کشو رامسای در سال 1993 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، ویشنووردان، آشوینی بیهیو، مامتا کلکارنی و شارات ساکسنا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خیانت
Waqt Hamara Hai

فیلمی محصول سال ۱۹۹۳ و به کارگردانی بهارات رانگاچاری است. در این فیلم بازیگرانی همچون آکشی کومار، سونیل شتی، عایشا جولکا، مامتا کولکارنی، انوپم کهیر، آریونا ایرانی ایفای نقش کرده اند.داستان از این قرار است که دو دوست ویکاس کومار سبکوچوالا و سونیل چودری تصمیم می گیرند که آدم ربایی جعلی دو دختر به نام عایشه و مامتا که عاشقشان هستند را ترتیب دهند تا پدر دختران را متقاعد کند که می توانند داماد خوبی داشته باشند و در عین حال با خواسته های او همخوانی داشته باشند…

فیلم خیانت به کارگردانی بهارات رانگاری در سال 1993 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، سونیل شتی، عایشه جولکا، مامتا کلکارنی، رامی ردی و آرونا ایرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم غرور
Saugandh

چودری سارانگ یک مرد متکبر و قدرتمند است که حاضر نیست به مردم اجازه دهد تا او را طعمه کنند و…
فیلم غرور به کارگردانی راج ان سیپی در سال 1991 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم راکهی گلزار، آکشی کومار، شانتی پریا، آریمن رمزی و بنا بانرژ به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.