بهترین فیلم های آنیل کاپور به همراه معرفی و امتیاز آنها

0

آنیل کاپور بازیگر هندی با اصلیت پنجابی است.او تاکنون در فیلم های بالیودی زیادی ایفای نقش کرده و در چند فیلم بین المللی نیز بازی کرده است.انیل کاپور جایزه ایفای بهترین نقش اول را برای فیلم تیزاب به کار گردانی ان.چندرا در سال ۱۹۸۸ دریافت کرد و در سال ۱۹۹۲ برای ایفای بهترین نقش اول در فیلم بیتا به کارگردانی اندرا کمار این جایزه را دریافت کرد. انیل کپور همچنین در سال ۲۰۱۱ در فیلم هالیوودی مأموریت غیر ممکن با بازی تام کروز ایفای نقش کرده است.

فیلم تار
Thar

«تار»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. روی دادن قتلی در یک شهر بیابانی آرام، آرامش را از مردم آن جا می گیرد و به یک پلیس کهنه کار این فرصت را می دهد که خودش را اثبات کند. او به ناحیه خلافکاران شهر می رود تا از نقشه هولناکی پرده بردارد.

فیلم تار به کارگردانی راج سینگ چوداری در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، هارشواردان کاپور، فاطمه ثنا شیخ، آکشای اوبروی و ساتیش کاوشیک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ای کی در مقابل ای کی
AK vs AK

این فیلم به کارگردانی ویکرامادیتیا موتواته در سال ۲۰۲۰ توسط کشور هند در ژانر اکشن ساخته شده است. آنیل کاپور در این فیلم حضور دارد. یک فیلمساز دختر یک ستاره سینما را می رباید و در حالی که ستاره به دنبال دخترش می رود، کارگردان این جستجوی ناامیدانه را موضوع فیلم بعدی خود قرار می دهد.

فیلم مشکلی نیست
No Problem

دو دزد از صاحب یک بانک سرقت می کنند و وقتی توسط او دستگیر می شوند به او قول می دهند تا پولش را پس دهند و…

فیلم مشکلی نیست به کارگردانی آنیس بزمی در سال 2010 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، سانجی دات، آکشای خانا، پارش راوال و سوشمیتا سن به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میانبر
short kut

بعد از دزدیده شدن فیلم نامه اش توسط یک دوست، شخار (Shekhar) در جریان داستان مجبور به ازدواج می شود و سپس بیکار و الکلی وارد مسیر نابودی خویش شده و همسرش مجبور می شود که ……

فیلم میانبر به کارگردانی نراج ورا در سال 2009 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، سانجی دات، آکشای خانا، آمریتا رائو، آرشاد وارسی و چانکی پاندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میلیونر زاغه نشین
Slumdog Millionaire

«میلیونر زاغه نشین»، فیلمی در ژانر درام-خانوادگی، اجتماعی و عاشقانه، به کارگردانی مشترک «دنی بویل» و «لاوین تاندان»، محصول سال 2008 کشور انگلیس و از تولیدات کمپانی وارنر برادرز است. این فیلم با حضوری افتخار آفرین در جشنواره های داخلی و بین المللی معتبری چون آکادمی اسکار، بفتا و گلدن گلوب، موفق شد نامزد دریافت 286 جایزه شود که در این بین، 153 جایزه همچون اسکار «بهترین فیلم»، «بهترین کارگردانی»، «بهترین فیلم نامه اقتباسی» را از آن خود کرده است. در این فیلم که اقتباسی از رمان «کیو و ای»، اثر «ویکاس سواروپ» است، ستارگانی چون «دِو پاتل»، «فریدا پینتو»، «آنیل کاپور» و «عرفان خان» به هنرنمایی پرداخته اند. این فیلم درخشان با داستانی قوی، شگفت انگیز و خلاقانه درباره نوجوانی اهل بمبئی است که پس از متهم شدن به تقلب در مسابقه تلویزیونی «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟»، حوادث زندگی خود را بازگو می کند…

فیلم میلیونر زاغه نشین به کارگردانی دنی بویل و لاولین تاندان در سال 2008 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم دو پتل، فریدا پینتو، آنیل کاپور، عرفان خان و ماهش مانجرکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خوش آمدید
Welcome

راجیو عاشق دختری می شود که برادرانش بزرگترین جنایتکاران شهر هستند. از طرفی برادران این دختر دوست دارند خواهرشان با مردی شریف ازدواج کند …

فیلم خوش آمدید به کارگردانی آنیس بزمی در سال 2007 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، کاترینا کیف، نانا پاتکار، آنیل کاپور، پارش راوال و سوپریا کارنیک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آرمان
Armaan

دکتر سینگ انسانی آرمانگرا است که آرزو دارد بیمارستان خویش را با بهترین دستگاههای مدرن پزشکی تجهیز کرده و در آن به افراد بی بضاعت خدمت کند.پسر خوانده او آکاش که در بیمارستان پدر جراح مغز و اعصاب است ٬ بهترین مشاور او می باشد . با ورود دکتر نیها به بیمارستان به عنوان دستیار آکاش در امر هوشبری ٬ دنیای آکاش رنگ دیگری می گیرد . او و نیها تصمیم به ازدواج می گیرند ولی با ورود ناگهانی سونیا به زندگی آنها همه چیز دگرگون می شود.فیلم آرمان در سال 2003 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم هانی ایرانی، آمیتاب باچان، آنیل کاپور، پریتی زینتا، گریسی سینگ و عامر بشیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قطار کلکته
Calcutta mail

آویناش”آنیل کاپور” برای پیدا کردن پسر ربوده شده اش به شهر کلکته میرود ولی زمانی که به شهر میرسد همه میخواهند او را بکشند …

فیلم قطار کلکته به کارگردانی سادیر میشرا در سال 2003 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، رانی موکرجی، مانیشا کویرالا، ساتیش کاوشیک و سایاجی شینده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عشق ناتمام
Badhaai Ho Badhaai

«عشق ناتمام»، فیلمی در ژانر کمدی-درام و خانوادگی، به کارگردانی «ساتیش کایشیک» و محصول سال 2002 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های متعدد فیلم، موفق شد نامزد دریافت یک جایزه بین المللی شود. داستان این فیلم از این قرار است که خانواده های «دی سوزا» و «چادا» در همسایگی هم زندگی می کنند، این دو علیرغم تفاوت هایشان، سالهاست دوستان خوبی هم هستند و تا جایی که به یاد دارند مشکلی نداشته اند؛ تا این که دختر و پسر این دو خانواده به هم علاقمند می شوند…

فیلم عشق ناتمام به کارگردانی ساتیش کاوشیک در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، Rana Jung Bahadur، آنانگ دسای، روهینی هاتانگادی و Vinay Jain به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کار و بار
karobaar the business of love

«کار و بار»، فیلمی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام، به کارگردانی «راکیش روشن» و محصول سال 2000 سینمای هند است. داستان این فیلم، درباره دو دوست دوران کودکی با نام های «راجیو سینها»ی ثروتمند و «عمار ساکسنا»، از طبقه متوسط جامعه است که علایق و سلایق مشابهی دارند و به همین دلیل، هر دوی آنها به زنی به نام «سیما» علاقمند می شوند. اما سیما، عمار را دوست دارد و می خواهد هر طور که شده با او ازدواج کند. همین موضوع باعث می شود راجیو دست به هر کاری بزند تا سیما را به دست آورد. اما…

فیلم کار و بار به کارگردانی راکیش روشن در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم جوهی چاولا، آنیل کاپور، ریشی کاپور و تینو آناند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گذشت
Bulandi

در فیلم بلندی ، یک خانواده شریف و درست به شهری کوچک در هند کوچ می کنند و..

فیلم گذشت به کارگردانی راما رائو تاتیننی در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، رخا، راوینا تاندون، راجینیکانث، شاکتی کاپور و آرونا ایرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اشک
pukar

سربازرس جادیو راجوانش (Jaidev Rajvansh) و همکارش حسین (Hussein) موفق می شوند سیاست مداری مشهور را از دست گروگان گیری به نام آبروش (Abhrush) نجات دهند و او را دستگیر کنند. تروریستی که سال ها بود به دنبال دستگیری اش بودند. پس از بازگشت از ماموریت، از جادیو به عنوان قهرمان ملی و با برگزاری جشنی، قدردانی می کنند. پس از آن او تصمیم می گیرد مدتی را برای استراحت به شهر تولدش برود. در آنجاست که او دوست دوران کودکی اش آنجالی (Anjali) را ملاقات می کند، کسی که از دوران کودکی به جادیو علاقه مند بوده است. آن ها تصمیم می گیرند …..

فیلم اشک به کارگردانی راجکومار سانتوشی در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، مادهوری دیکشیت، نامراتا شیرودکار، اوم پوری و روهینی هاتانگادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همسر بی نظیر
Biwi No.1

پرم مردی است که با پوجا ازدواج کرده ولی او از همسرش راضی نیست و وارد رابطه ای احساسی با روپالی می شود که زنی مدرن است و لباس های مد روز میپوشد. همسر او از این رابطه باخبر می شود و…

فیلم همسر بی نظیر به کارگردانی دیوید داوان در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم کاریسما کاپور، سلمان خان، آنیل کاپور، سوشمیتا سن، تابو و هیمانی شیوپوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم وراثت
Virasat

در فیلم وراثت ، شاکتی تاکور پس از پایان تحصیلاتش در لندن به خانه پدری اش که در شهر کوچکی در هند است باز می گردد و …

فیلم وراثت به کارگردانی پریا دارشان در سال 1997 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، تابو، پوجا باترا، میلیند گوناجی، گوویند نامدئو و آمریش پاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آقای بچرا
Mr. Bechara

«آقای بچرا»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی، به کارگردانی «کی. باگریاج» و محصول سال 1996 سینمای هند است. بازیگرانی چون «سری دوی»، «آنیل کاپور» و «آکینی ناگرجون» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. این فیلم، داستان زندگی آقای «بچرا» را روایت می کند که بعد از درگذشت همسرش، پدری تنها برای پسر نوزادش است و زندگی آرامی دارد. اما زندگی آرام او، با نقشه ها و خواسته های غیر معمول دکتر «دیاناد»، پزشکی غیر عادی و بیمار، دچار معضل می شود…

فیلم آقای بچرا به کارگردانی ک باگیاراج در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، سریدوی، ناجارجونا آکیننی، هیرا راجگوپال، شاکتی کاپور و تیکو تالسانیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ولگرد
loafer

راوی کومار،(Ravi Kumar) سال هاست که عضو نخاله خانواده کومار بوده و هست. بیکار و بی عار، فقط منتظر است تا به بهانه ای دعوا کند و مشکلی درست کند. حال مردی کشته می شود و تمام شواهد بر علیه راوی است …..

فیلم ولگرد به کارگردانی دیوید داوان در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، جوهی چاولا، فریدا جلال، موکش ریشی، آنیل داوان و تیکو تالسانیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مستر آزاد
Mr. Azaad

ساتیا پراکاش یکی از شخصیت های اصلی فیلم مستر آزاد در منطقه ای فقیرنشین زندگی می کند، او که در محل کار خود رئیس اتحادیه کارگران کارخانه است در درگیری های زیادی علیه…

فیلم مستر آزاد به کارگردانی راما رائو تاتیننی در سال 1994 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، نیکی ولیا، عشرت علی، شاکتی کاپور و قادرخان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلدار عاشق
Dil Tera Aashiq

سونیا همراه با مادر بیمار خود زندگی می کند. او مجبور به بستری کردن مادرش در بیمارستان می شود ولی…

فیلم دلدار عاشق به کارگردانی لارنس دسوزا در سال 1993 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مادهوری دیکشیت، سلمان خان، قادرخان، آسرانی، انوپم کهیر، آنیل کاپور و شاکتی کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم محافظ
Rakhwala

دختر کوچکی از روستایش به شهر بمبئی می آید تا پدر گمشده اش را پیدا کند و در این راه با ویکرام که مرد خوبی می باشد آشنا می شود ولی هنوز هم کار برایشان دشوار هست ….

فیلم محافظ به کارگردانی کی مورالیموهانا روا در سال 1989 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، فرحا ناز، شبانه اعظمی، پرم چوپرا و شاکتی کاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حفاظت
Hifazat

عد از اینکه لاکشمی سه بچه اش قبل از به دنیا آمدن فوت شدند، همسرش و مادرش نگران شدن که شاید وی دیگر قادر به آوردن بچه نباشد..

فیلم حفاظت به کارگردانی پرایاگ راج در سال 1987 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آشوک کومار، آنیل کاپور، مادهوری دیکشیت، بیندو دسای، شاکتی کاپور، گلشن گروور و شارات ساکسنا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مشعل
mashaal

بعد از اخراج از شغل ویراستاری در روزنامه، به دلیل نوشتن از یکی از سیاستمداران مشهور به نام وارهان (S.K. Vardhan)، وینود کومار (Vinod Kumar) به محله ای فقیر نشین تغییر مکان می دهد و …..

فیلم مشعل به کارگردانی یاش چوپرا در سال 1984 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، دیلیپ کومار، وحید رحمان، راتی آگنیهوتری، آمریش پاری و سعید جعفری به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5