بهترین فیلم های کاریسما کاپور به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

فیلم شاهین: یک پرنده در خطر است
Baaz: A Bird in Danger

«شاهین: یک پرنده در خطر است»، فیلمی در ژانر پلیسی-معمایی، اکشن، رازآلود و هیجان انگیز، به کارگردانی «تینو ورما» و محصول سال 2003 سینمای هند است. داستان این فیلم از این قرار است که پلیس هند در شهر ناینیتال، به دنبال یک قاتل سریالی است که زنان زیبا را مورد هدف قرار می دهد؛ در همیت حال، «نها چوپرا»، کارمندی که به تازگی به آنجا نقل مکان کرده است، درگیر این پرونده می شود…

فیلم شاهین: یک پرنده در خطر است به کارگردانی تینو ورم در سال 2003 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر رازآلود و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم سونیل شتی، کاریسما کاپور، دینو مورا و پرتی جانگیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم محبت
Rishtey

در فیلم محبت ،سوراج سینگ ، عاشق دختری زیبا و ثروتمند است.آنها رویای داشتن یک خانواده کامل را دارند اما پدر متکبر او از سوراج متنفر است. چون او از یک خانواده متوسط بوده و هیچ ثروتی ندارد اما…

فیلم محبت به کارگردانی ایندرا کومار در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آنیل کاپور، کاریسما کاپور، شیلپا شتی، آمریش پاری، ساداشیو آمراپوکار و آلوک نات به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قدرت
Shakthi: The Power

«شکر» که بدون اطلاع خانواده جنگجویش در خارج ازدواج کرده، بعد از 8 سال به همراه همسر و پسرش به زادگاهش که محل منازعه دیرینه خاندانش و گروه رقیب است باز می گردد. در بدو ورود رقبا سعی می کنند «شکر» را که مخالف کشت و کشتار است، بکشند ولی …

فیلم قدرت به کارگردانی کریشنا ومسی در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم کاریسما کاپور، نانا پاتکار، سنجای کپور، شاهرخ خان، دیپیتی نوال و آیشواریا رای به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم به دنبال داماد
Dulhan hum le jayenge

«به دنبال داماد»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی و درام، به کارگردانی «دیوید داوان» و محصول سال 2000 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه شود. بازیگرانی چون «سلمان خان»، «کاریسما کاپور» و «اوم پوری» در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این فیلم درباره شخصی به نام «سپنا» است که پدر و مادرش را در کودکی از دست داده و با سه عموی عجیب و غریبش زندگی می کند. پس از مدتی سپنا که از تناقضات آن ها خسته شده، به اروپا فرار می کند و در آنجا با «راجا» آشنا می شود. آن ها رفته رفته عاشق هم می شوند و سپنا تمام تلاشش را برای جلب رضایت و حمایت سه عمویش به کار می برد.

فیلم به دنبال داماد به کارگردانی دیوید داوان در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سلمان خان، کاریسما کاپور، اوم پوری، پارش راوال و انوپم کهیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکارچی
Shikari

برای گرفتن انتقام مرگ خانواده اش از یک مولتی میلیونر “اوم” با تغییر قیافه به آفریقای جنوبی سفر میکند و ….

فیلم شکارچی به کارگردانی ان چاندرا در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم گوویندا، تابو، کاریسما کاپور، شوتا منون، نیرمال پاندی و سوشما ست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بریم برادر
Chal Mere Bhai

”پرم اوبروی” و “ویکی” دو برادر از قشر مرفه، پولدار و کارخانه دارند. روزی دختری به شرکت آن ها می آید و هر دو برادر به او علاقه مند می شوند. خانواده ی دو برادر غافل از اینکه “پرم اوبروی” هم به آن دختر علاقه دارد، دختر را برای برادر بزرگ یعنی “ویکی” می پسندند اما..

فیلم بریم برادر به کارگردانی دیوید داوان در سال 2000 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم سانجی دات، سلمان خان، کاریسما کاپور، دالیپ تاهیل، سوشما ست، شاکتی کاپور و ناگما به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همسر بی نظیر
Biwi No.1

پرم مردی است که با پوجا ازدواج کرده ولی او از همسرش راضی نیست و وارد رابطه ای احساسی با روپالی می شود که زنی مدرن است و لباس های مد روز میپوشد. همسر او از این رابطه باخبر می شود و…

فیلم همسر بی نظیر به کارگردانی دیوید داوان در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم کاریسما کاپور، سلمان خان، آنیل کاپور، سوشمیتا سن، تابو و هیمانی شیوپوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سلسله عشق
Silsila Hai Pyar Ka

فیلم هندی سلسله عشق داستان دختر جوانی است که عاشق پسر رییسش می شود در حالی که پسر بسیار خود خواه و بد اخلاق است و نمی تواند دختر را تحمل کند…

فیلم سلسله عشق به کارگردانی شربانی دئودر در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم کاریسما کاپور، چاندارچور سینگ، آرونا ایرانی، شاکتی کاپور، دنی دنزونگپا و آلوک نات به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جانور
Jaanwar

بابو با مرگ مادرش از گرسنگی بی سرپرست میگردد و زیر نظر سلطان که گانگستر بزرگی است بزرگ می شود تا به یکی از تبهکاران بزرگ منطقه تبدیل شود ولی…

فیلم جانور به کارگردانی سونیل دارشان در سال 1999 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آکشی کومار، کاریسما کاپور، شیلپا شتی، مهنیش بهل، آشوتوش رانا و آشیش ویدیارتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فرشته مرگ
Mrityudaata

آمیتا باچان در نقش دکتر رام قایال (Dr. Ram Prasad Ghayal) یک جراح است. جراحی که معجزه گر بودن تیغ جراحی اش اثبات شده است. او همسری دارد به نام جاناکی (Janaki) و برادری به نام برات (Bharat). برات عاشق دختری است به نام …..

فیلم فرشته مرگ به کارگردانی مهول کومار در سال 1997 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم آمیتاب باچان، دیمپل کاپادیا، کاریسما کاپور، پارش راوال و موکش ریشی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قهرمان دلباخته
Hero No. 1

مینا و راجش دو هندی جوان هستند که در اروپا یکدیگر را ملاقات کرده و عاشق هم شده اند. آن ها با هم قول و قرار گذاشته اند که پس از بازگشت به هندوستان ازدواج کنند. هنگامی که این دو به هندوستان مراجعه می کنند راجش ماجرا را با پدرش درمیان می گذارد…

فیلم قهرمان دلباخته به کارگردانی دیوید داوان در سال 1997 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم گوویندا، کاریسما کاپور، قادرخان، پارش راوال، ساتیش شاه، تیکو تالسانیا و آنیل داوان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کریشنا
Krishna

در فیلم کریشنا ، کریشنا به همراه مادر و خواهر خود زندگی فقیرانه ای دارد اون می خواهد تبدیل به افسر پلیس شود ولی….

فیلم کریشنا به کارگردانی اس دیپاک در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سونیل شتی، کاریسما کاپور، شاکتی کاپور و تینو آناند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم راجا هندوستانی
Raja Hindustani

«راجا هندوستانی»، فیلمی در ژانر عاشقانه-اکشن، موزیکال و کمدی، به کارگردانی «دارمش دارشان» و محصول سال 1996 سینمای هند است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی متعدد، موفق شد نامزد دریافت 16 جایزه در بخش های مختلفی شود که در این بین، 12 جایزه همچون «بهترین فیلم» و بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن را از آن خود کرده است. بازیگرانی چون «عامر خان»، «کاریسما کاپور» و «فریدا جلال» در این فیلم خوش درخشیده اند. داستان این فیلم درباره راننده تاکسی به نام «راجا»ست که به دختر ثروتمندی به نام «آرتی» علاقمند شده و بر خلاف میل خانواده آرتی با هم ازدواج می کنند. اما والدین ناراضیش در تلاشند تا بین آن ها اختلاف ایجاد کنند!

فیلم راجا هندوستانی به کارگردانی دارمش دارشن در سال 1996 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم عامر خان، کاریسما کاپور، سورش اوبروی، ناونیت نیشان و کونال خمو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم باربر درجه یک
Coolie No. 1

پندیت شادیرام (Pandit Shaadiram)، مردی روستایی که کارش جور کردن پسر و دخترها و آشنا کردن آن ها برای ازدواج است. وقتی خانواده یک پسر را برای دیدن مالتی (Malti) به خانه آن ها میبرد، اتفاقاتی رخ می دهد.

فیلم باربر درجه یک به کارگردانی دیوید داوان در سال 1995 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم گوویندا، کاریسما کاپور، قادرخان، شاکتی کاپور و ساداشیو آمراپوکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اتهام
Gopi Kishan

در فیلم اتهام ، گپینات یک زندگی سخت را با پسرش، پینگو، همسر، چاندا و مادر زندگی می کند. او در نیروی پلیس کار می کند و یک کارمند طولانی است اما هرگز جایزه یا ارتقاء داده نشده است….

فیلم اتهام به کارگردانی موکش دوگال در سال 1994 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم سونیل شتی، کاریسما کاپور، شیلپا شیرودکار، سورش اوبروی و آرونا ایرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کودار
Khuddar

پلیسی خوب سعی میکند خودش انتقام مردم از گروهی که در کار قاچاق اعضای بدن انسان هستند بگیرد…

فیلم کودار به کارگردانی اقبال درانی در سال 1994 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم گوویندا، کاریسما کاپور، شاکتی کاپور، قادرخان و آنجانا ممتاز به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.